Witam Panowie dawno mnie tutaj nie było a mam problem z kataną...
Kiedyś musiałem wymienić świece a że nie było zadnej to kolega mi podrzucił jakąś gwint pasował niby od 125 cmm była ujechałem moze z 8 km i katana zgasła i już nie odpaliła brak iskry. Co może być tego powodem ? iskrownik czy może moduł. Czy może jeszcze coś innego
pozdrawiam i proszę i pomoc
Edytowane przez Luki dnia 31-10-2011 17:42
Suzuki Katana AY WR 2006 rok. LC
Tuning:
Wał Top Racing NG Evolution
Nowe łożyska i uszczelniacze
Cylek Tec
Centralka Metrakit +22
Jakieś tam rolki
Polerka komory korbowej
Przekręć kluczyk tak jakbyś chciał odpalić i kopnij parę razy. Jak światła będą się zapalały to znaczy że prądnica prąd podaje czyli iskrownik bd dobry
Suzuki Katana GT 70 by bastek434:
-Cylinder Polini Sport + opuszczona głowica
-Gaźnik 21mm PHBG + dysza 95 + króciec 21mm
-Wario + rolki 8g i ślizgi Malossi Multivar
-Stożek Polini Air Box
-Filtr paliwa od Malucha XD + BoostBottle Stage6
-Fajka, przewód, świeca (BPR7HS) NGK Racing
-Sprzęgło Tec Evo Racing + twarde sprężynki i docisk 22
-Zapłon DUCATI Energia
-Przełożenia pierwotne Top Racing + wtórne MoviStar
-Zawór membranowy Tec Sport
-Wał TR STD + łożyska i simmeringi SKF HQ ECO C4
-Wydech YASUNI R z kevlarową końcówką
-Opona tył: Heidenau K61 130/70-12 62P
-Opona przód: Michelin Dexter 120/70-12
-Amor RDR 320mm na gwincie
nie koniecznie cewki tylko a jezeli brak iskry to raczej padl ci impulsator (czujnik polozenia walu) raczej na bank ja juz 3 razy wymienialem na zmiane cewki raz impulsator, tylko z tym jest taki porblem ze to sprzedaja razem nigdy osobno