wszystkie ale trzeba kupić odblokowane przełożenia zwykłe od aprilii sr
kruciec możesz rozwiercić
możesz dwie blokady z wariatora ściągnąć
i wydech trzeba tuningowy lub odblokowany kupić na to wszystko starczyć powinno 500 zł
jakieś stuki jakieś puki to suzuki
mega tuning mechaniczny
olini sc
:komplet przeło od sr
i v max 75-80 km\h cyl seria
bez sensu rozwiercać króciec do full serii zwiększy tylko spalanie
wydech najlepiej kupić jakiś sportowy w 2T dużo daje
Blokady z wariatora mozesz zdjąć samemu jedna to taka podkładka zobaczysz zaraz jak zdejmiesz pokrywę i przeciwtalerz a druga jest z tyłu wariatora taka blaszka przykręcana bodajże na 3 śrubki wygląda jak zabezpieczenie rolek żeby nie wypadła, ale to się zdejmuje
Przełożenia tak jak kolega wyżej najtańsze to odblokowane od SR'ki, a najlepsze cenowo do osiągów do Top Racing + odblokowane od SR
Edytowane przez bastek434 dnia 22-11-2011 22:39
Suzuki Katana GT 70 by bastek434:
-Cylinder Polini Sport + opuszczona głowica
-Gaźnik 21mm PHBG + dysza 95 + króciec 21mm
-Wario + rolki 8g i ślizgi Malossi Multivar
-Stożek Polini Air Box
-Filtr paliwa od Malucha XD + BoostBottle Stage6
-Fajka, przewód, świeca (BPR7HS) NGK Racing
-Sprzęgło Tec Evo Racing + twarde sprężynki i docisk 22
-Zapłon DUCATI Energia
-Przełożenia pierwotne Top Racing + wtórne MoviStar
-Zawór membranowy Tec Sport
-Wał TR STD + łożyska i simmeringi SKF HQ ECO C4
-Wydech YASUNI R z kevlarową końcówką
-Opona tył: Heidenau K61 130/70-12 62P
-Opona przód: Michelin Dexter 120/70-12
-Amor RDR 320mm na gwincie
Wszystkie! Powinieneś dostać warna, ale jesteś nowy to upominam. Używaj zawsze wyszukiwarki zanim coś napiszesz w celu sprawdzenia, czy już nie było podobnych problemów do Twojego. A w tym wypadku temat był poruszany 100 razy. Zamykam.