Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145)Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145) Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl - Forum dyskusyjne: Uciążliwy problem
Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl
Nawigacja
Menu
Strona główna
Regulamin
Forum
Szukaj
Wspomogli Nas
Suzuki Katana AY WR
Dane techniczne
Galeria
Download
Artykuły
Filmiki
Aktualnie online
Gości online: 22

Użytkowników online: 0


Wszystkich userów: 2,210
Najnowszy użytkownik: SZYMEK
Ostatnio Widziani
Kamil25 tygodni
Dexios60 tygodni
MACHoo61 tygodni
Aroni76 tygodni
cineklab78 tygodni
adamek211481 tygodni
dawidzio2896 tygodni
KACPERBA1900145 tygodni
wydrus180 tygodni
valavme187 tygodni
pawel57224 tygodni
Dandusiek230 tygodni
Daniez232 tygodni
ďťż
Przetłumacz stronę

Ostatnie artykuły
Jak zrobić badlooka
Co zrobić by nasz sk...
Filtr powietrza - wy...
Ditech na gaźnik
Malowanie amortyzatora
Ostatnio dodano

patriko0202

patriko0202

adamek2114

UrbanDefence
ZOBACZ OFERTY
FACEBOOK
FB
Zobacz temat
 Drukuj temat
Uciążliwy problem
damian6096612
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 02-11-2011 17:50
Awatar

Nowy


Postów: 9
Data rejestracji: 02.11.11
Pomógł: 0
Skąd: Lublin


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Witam posiadam swoją Katanke już od 4 lat i nie miałem z nią problemów aż do pewnego czasu mam taki problem że jak docisnę jej tak do 100 km/h i zwolnie do 50-60 to potem ciężko ma przyśpieszyc tak jakby ją dławiło czy coś proszę o pomoc
 
jabol123456789
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 02-11-2011 18:35
Awatar

Początkujący


Postów: 141
Data rejestracji: 23.10.11
Pomógł: 0
Skąd: Mszczonów


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Gaźnik przeczyść, filtr powietrza może, a rolki nie zjechane masz?
A jaki masz setup że 100 wyciągasz? AC czy LC?
 
kefir95_95
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 02-11-2011 19:18
Awatar


Mechanik


Postów: 1732
Data rejestracji: 22.03.10
Pomógł: 40
Skąd: Paszkówka


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
albo cylek już zużyty...
KATANA AY50LC 1998 rokSmile
CoolTuning Mechaniczny:
~Fajka RMS
~Pompa wody RMS +5%
~Nowy Ślimak
~Nowy Czujnik Temperaturki
~sprężynki sprzęgła HEBO czerwone
~centralna sprężyna dociskowa malossi czerwona
~komin LeoVince RR
~Wata kominowa HEBO
~przełożenie pierwotne top racing
~przełożenie wtórne sr
~olej przekładniowy GALP Transvex TDL 80w90
~Stożek RMS
~Gaźnik Dell'orto PHBN 12mm
~Ssanie ręczne polini
~Wariator Polini Hii Speed
~Rolki Polini 7g
~Pasek Malossi Special BELT
~Wał Top Racing STD
~Łożyska SKF C4
~Cyl 70cc no name Grin
~Twist Control
~~~~~~~~~~~~~ CoolCUSTOM !Cool ~~~~~~~~~~~~~~
~niebieskie ledy cztero-diodowe w soczewkach
~niebieskie ledy w budziku
~Ramka pod rejestrację Mieloch Motocykle III
~Malowanie Czarny Pół Mat - Turkusowa Perła
~Wygładzone nadkole
~Wygładzona czacha połączona z trójkątami i badlook
~Lusterko Revo F1 Style
~Linka gazu rms
~Niebieskie przewody paliwowe STR8
~Spoiler WR
~Przedłużka amorka własnej roboty
~chromowane śruby do plastików imbusowe
~chromowane nakrętki na wentyle z alusów od volkswagena ojca(nawet nie wiePfft)
~amortyzator(sprężyna czarna, tłoczek grafit)
~czarne klosze kierunków i tylnej lampy STR8
~kolorowe żarówki kierunków i tylnej lampy STR8
~Stopka boczna IGM chrom
~Zdemontowana stopka centralna
~Blacha ryflowana na podłogę
~Lampa diodowa REVO z aeroxa
~Pomarańczowe Ledy 5mm Super Flux 10000mcd w tylnej lampie jako kierunki
CoolV~max 97km/hCool
_____________________________________________
CoolYamaha TZR 50 NAKED 2009rok LC
*Mechanika:
~napęd DID 10/47 + wzmacniany łańcuch DID
~szlif + tłok Meteor 40,5mm
~akumulator z 3Ah na 4Ah
~ślimak

*Optyka:
~lampa przód MZ ETZ 251 + H4 xenon
~kierunki karbonowe okrągłe z aeroxa
~łączony ogon
~badlook
~owiewki boczne zrobione ze zderzaka z opla insigni i włókna szklanego + żywica
~malowanie złoty metalik na grubym ziarnie + czarna perła
~zbiorniczek wyrównawczy z Yamahy R6

CoolV~Max = 90km/hCool
 
damian6096612
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 02-11-2011 19:24
Awatar

Nowy


Postów: 9
Data rejestracji: 02.11.11
Pomógł: 0
Skąd: Lublin


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
wiesz kolego to jest raczej ac bo chłodzony powietrzem a ja tam do tego nie zaglądałem ale tyle co mogę ci powiedziec co mówił mi mechanik to że cos było grzebane w silniku ogólnie lata to tak do 110 a nawet 115 cylek wiem że jakis 70 wariator i sprzęgło sportowe firmy ci nie powiem bo naprawde sam nie zaglądałem ale z tego co mi mówiono to sporo żeczy tam jest pod sport albo racing jak będe rozbierał to wszystko opisze jaki setup tłumnik jest ninji carbon cup czy jakoś tak

Ogólnie bym zapomniał jeszcze Katke sprowadził mi ojciec z niemiec i z tego co pamiętam to na polskie wyszło mi 1700 zł + przerejestrowanie i tak tam to juz nie licze i mianowicie ona ma cos takiego ze do 10-20 wolno sie rozpedza i nagle łapie jakby max obroty
Edytowane przez damian6096612 dnia 02-11-2011 19:30
Suzuki Ay 50 Katana 2000 r
 
damian6096612
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 02-11-2011 19:32
Awatar

Nowy


Postów: 9
Data rejestracji: 02.11.11
Pomógł: 0
Skąd: Lublin


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
damian6096612 napisał/a:
wiesz kolego to jest raczej ac bo chłodzony powietrzem a ja tam do tego nie zaglądałem ale tyle co mogę ci powiedziec co mówił mi mechanik to że cos było grzebane w silniku ogólnie lata to tak do 110 a nawet 115 cylek wiem że jakis 70 wariator i sprzęgło sportowe firmy ci nie powiem bo naprawde sam nie zaglądałem ale z tego co mi mówiono to sporo żeczy tam jest pod sport albo racing jak będe rozbierał to wszystko opisze jaki setup tłumnik jest ninji carbon cup czy jakoś tak

Ogólnie bym zapomniał jeszcze Katke sprowadził mi ojciec z niemiec i z tego co pamiętam to na polskie wyszło mi 1700 zł + przerejestrowanie i tak tam to juz nie licze i mianowicie ona ma cos takiego ze do 10-20 wolno sie rozpedza i nagle łapie jakby max obroty


"Gaźnik przeczyść, filtr powietrza może, a rolki nie zjechane masz?
A jaki masz setup że 100 wyciągasz? AC czy LC?"

co do tego na pewno jutro poszperam.

'albo cylek już zużyty...'-co do tego to wątpie szlif był robiony nie cały miesiąc temu
Suzuki Ay 50 Katana 2000 r
 
kefir95_95
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 02-11-2011 19:50
Awatar


Mechanik


Postów: 1732
Data rejestracji: 22.03.10
Pomógł: 40
Skąd: Paszkówka


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
a jak go docierałeś?

mogłeś go nie żyłować ani nic, ale np nie docierałeś na zmiennych obrotach i du*pa już będzie się grzał... to jest tak że tam do 400km nie przekraczasz 40km/h to docierasz sobie tak że jedziesz 50m 30km/h za chwilkę przyspieszysz do 40km/h znowu 50m przejedziesz potem puścisz gaz zejdzie do 20km/h pojedziesz tak przez 50m potem znowu przyspieszysz do 35km/h i tak cały czas, bo to chodzi o to że musisz wywrzeć podciśnienie na tłoku i tłok musi się dobrze ułożyć żeby mógł dobrze chodzić na każdych obrotach i robisz mu tak średnio co 20km przerwę 20-30min żeby całkowicie ostygłWink
KATANA AY50LC 1998 rokSmile
CoolTuning Mechaniczny:
~Fajka RMS
~Pompa wody RMS +5%
~Nowy Ślimak
~Nowy Czujnik Temperaturki
~sprężynki sprzęgła HEBO czerwone
~centralna sprężyna dociskowa malossi czerwona
~komin LeoVince RR
~Wata kominowa HEBO
~przełożenie pierwotne top racing
~przełożenie wtórne sr
~olej przekładniowy GALP Transvex TDL 80w90
~Stożek RMS
~Gaźnik Dell'orto PHBN 12mm
~Ssanie ręczne polini
~Wariator Polini Hii Speed
~Rolki Polini 7g
~Pasek Malossi Special BELT
~Wał Top Racing STD
~Łożyska SKF C4
~Cyl 70cc no name Grin
~Twist Control
~~~~~~~~~~~~~ CoolCUSTOM !Cool ~~~~~~~~~~~~~~
~niebieskie ledy cztero-diodowe w soczewkach
~niebieskie ledy w budziku
~Ramka pod rejestrację Mieloch Motocykle III
~Malowanie Czarny Pół Mat - Turkusowa Perła
~Wygładzone nadkole
~Wygładzona czacha połączona z trójkątami i badlook
~Lusterko Revo F1 Style
~Linka gazu rms
~Niebieskie przewody paliwowe STR8
~Spoiler WR
~Przedłużka amorka własnej roboty
~chromowane śruby do plastików imbusowe
~chromowane nakrętki na wentyle z alusów od volkswagena ojca(nawet nie wiePfft)
~amortyzator(sprężyna czarna, tłoczek grafit)
~czarne klosze kierunków i tylnej lampy STR8
~kolorowe żarówki kierunków i tylnej lampy STR8
~Stopka boczna IGM chrom
~Zdemontowana stopka centralna
~Blacha ryflowana na podłogę
~Lampa diodowa REVO z aeroxa
~Pomarańczowe Ledy 5mm Super Flux 10000mcd w tylnej lampie jako kierunki
CoolV~max 97km/hCool
_____________________________________________
CoolYamaha TZR 50 NAKED 2009rok LC
*Mechanika:
~napęd DID 10/47 + wzmacniany łańcuch DID
~szlif + tłok Meteor 40,5mm
~akumulator z 3Ah na 4Ah
~ślimak

*Optyka:
~lampa przód MZ ETZ 251 + H4 xenon
~kierunki karbonowe okrągłe z aeroxa
~łączony ogon
~badlook
~owiewki boczne zrobione ze zderzaka z opla insigni i włókna szklanego + żywica
~malowanie złoty metalik na grubym ziarnie + czarna perła
~zbiorniczek wyrównawczy z Yamahy R6

CoolV~Max = 90km/hCool
 
damian6096612
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 02-11-2011 19:58
Awatar

Nowy


Postów: 9
Data rejestracji: 02.11.11
Pomógł: 0
Skąd: Lublin


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
wydaje mi się że go dotarłem bo nie przekraczałem nigdy 40 km a w jeden dzien robiłem ponad 40 km i przerwy były tak jak mowisz a troche po [cenzura] dostała od przed wczoraj i od razu takie problemy sa ale może i to wina rolek jutro chyba ją rozbiore
Suzuki Ay 50 Katana 2000 r
 
Aroni
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 02-11-2011 20:24
Awatar


Moderator


Postów: 1648
Data rejestracji: 14.09.09
Pomógł: 77
Skąd: ok. Wodzisławia śl


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Zmierz kompresję, wyczyść gaźnik i ewentualnie podreguluj, zajrzyj do przekładni na rolki. Czyli to co Ci już powiedzieli koledzy. Najprawdopodobniej gdzieś tam jest problem. Jak wszystko obadasz a problem będzie dalej to pisz.
 
k4t4n4
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 02-11-2011 20:34
Awatar

Znawca


Postów: 952
Data rejestracji: 26.09.10
Pomógł: 10
Skąd: Marklowice


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
ja bardziej stawiam na gaźnik lub filtr powietrza może być zajebany przeczyść dobrze filtr powietrza i gaźnik popróbuj troche poregulować gaźnik ;D
Suzii w trakcie mega customu! Grin
 
damian6096612
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 27-11-2011 19:16
Awatar

Nowy


Postów: 9
Data rejestracji: 02.11.11
Pomógł: 0
Skąd: Lublin


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Witam przepraszam że się nie odzywałem ale nasza kochana neostrada stawiała opory ale już jest ok tak więc z tego co udało mi się zrobić filtr był zawalony jak tylko pełno błota gaźnik przeczyszczony i widać efekt jest lepiej ale dalej to samo podejżewam że może to być wina gaźnika gdyż ssanie po prostu się rozpadło nie wiem w jaki sposób ale go nie ma jakoś odpadło i jeździłem bez niego być może i to jest problem gdyż nie ma go w tym miejscu i coś może się dziać ale pojawił się nowy problem zawiesił się rozrusznik i zaczęło coś trzeć pod pokrywą wykręcałem go i dalej trze tak więc nie wiem co jest proszę o szybko pomoc możliwośc sprzedaży Katany zainteresowani pisać gdy będzie doprowadzona do stanu idealnego sprzedaję
Suzuki Ay 50 Katana 2000 r
 
k4t4n4
#11 Drukuj posta
Dodany dnia 27-11-2011 19:30
Awatar

Znawca


Postów: 952
Data rejestracji: 26.09.10
Pomógł: 10
Skąd: Marklowice


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
i jeszcze głupio pytaj jak nie masz ssania to tak jak bys jezdził cały czas na ssaniu i go zalewa odkrec pokrywe zgaduje że to sprawa z bendiksem w takim stanie jakim jest teraz ile chcesz za nia? interesuje cie zamiana za laptopa fujitsu siemens amilo pa 2510 + nokia n95 8gb Grin
Suzii w trakcie mega customu! Grin
 
damian6096612
#12 Drukuj posta
Dodany dnia 27-11-2011 19:50
Awatar

Nowy


Postów: 9
Data rejestracji: 02.11.11
Pomógł: 0
Skąd: Lublin


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Oczywiście katanka jeździ Wink) propozycja Ciekawa braki to takie jak kierunki z przodu z tym plastikiem ale jadę w niedziele na giełde może będą Wink i ten plastik pod podłogą i klapka na akumulator wczoraj kupiłem nowy cewkomoduł wiatrak i faje na świece a co do tych plastików to myślę żeby to kupić chociaż ten z przodu i pomalować ją może bo za piękna to ona nie jest Smile jak coś to mogę ci foty podać tak jak stoi na razie kwestia dogadania się

jak coś to mogę ci foty podać tak jak stoi na razie kwestia dogadania się

Takie rzeczy to na PW lub GG/Zamykam
Edytowane przez Kamilksc dnia 28-11-2011 19:35
Suzuki Ay 50 Katana 2000 r
 
Przeskocz do forum:
Podobne Tematy
Temat Forum Odpowiedzi Ostatni post
Problem v-max Tuning Mechniczny 4 16-06-2015 23:42
Problem, wysokie obroty niski v-max Eksploatacja i naprawa 3 07-09-2014 22:58
problem dotyczący podcisnienia Eksploatacja i naprawa 1 01-09-2014 12:15
problem z wariem polini Ogólne 1 22-08-2014 21:47
problem Eksploatacja i naprawa 1 21-08-2014 18:58
Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145)Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145)Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145)
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Ankieta
Jaką wersje katany posiadasz?





Musisz zalogować się, aby móc zagłosować.
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

07/05/2023 22:25
Z sentymentu zaglądam co kilka lat, ale cóż tu więcej robić, niż powspominać Wink

09/04/2023 13:17
Szkoda, że te forum tak ucichło, a nowych użytkowników nie ma Sad

10/10/2021 09:42
Kolejne odwiedziny forum po długim czasie, wszystkie Katanki już po złomach czy co ? Grin Ja się za swoją chyba zabieram od nowa.

24/08/2021 12:17
Jak dawno mnie tu nie było xd

11/05/2021 21:02
taaak Smile

26/03/2021 16:02
Witam witam, uczęszcza ktoś tu jeszcze? Smile

22/09/2020 08:52
... dawno leży

22/09/2020 08:52
Też mi się zebrało na sentyment... Podziwiam Kamil, że dalej utrzymujesz domenę ;] W sumie trochę wiedzy o tych skuterkach tutaj jest, pytanie jak długo będą ludzie z tego korzystać, bo produkcja już

17/06/2020 12:24
A ja mam wciąż katane I śmigam nią do pracy.

17/05/2020 10:53
Pozdrawiam starą ekipe !! Kupiłem katane na dojazdy do pracy i zajrzałem tutaj z ciekawości. Byłem kiedyś moderatorem na tym forum Grin Rejestracja w 2007 roku Cool

Statystyki