Więc tak jak skuter stoi na stopce to na pełnym gazie idzie bez problemu i nie przerywa tak samo na pół gazie, a jak koło dotknie ziemi to trzeba ruszać z full gazu, a na pół gazie przerywa i nie chce jechać co to może być? Słaba kompresja? CZy problem z zapłonem?
Mam jeszcze pytanie dot. części: jeśli okazało by się, że nawalił moduł to czy ten byłby odpowiedni i pasowałby do katany? http://www.sklep....2940_12976 opłaca się do tego dokupić cewkę zapłonową Naraku high-End czy nie będzie ona miała dużego wpływu na osiągi? http://www.sklep....2940_12976
Suzuki Katana GT 70 by bastek434:
-Cylinder Polini Sport + opuszczona głowica
-Gaźnik 21mm PHBG + dysza 95 + króciec 21mm
-Wario + rolki 8g i ślizgi Malossi Multivar
-Stożek Polini Air Box
-Filtr paliwa od Malucha XD + BoostBottle Stage6
-Fajka, przewód, świeca (BPR7HS) NGK Racing
-Sprzęgło Tec Evo Racing + twarde sprężynki i docisk 22
-Zapłon DUCATI Energia
-Przełożenia pierwotne Top Racing + wtórne MoviStar
-Zawór membranowy Tec Sport
-Wał TR STD + łożyska i simmeringi SKF HQ ECO C4
-Wydech YASUNI R z kevlarową końcówką
-Opona tył: Heidenau K61 130/70-12 62P
-Opona przód: Michelin Dexter 120/70-12
-Amor RDR 320mm na gwincie
ja bym Ci na pierwszy ogień podpowiedział żebyś przeczyścił gazior i przewody, bo kiedyś tak miałem i mi to pomogło byle żeby to taka błachostka była
Polini Sport 70ccm / SERIA
Malossi Multivar + 6,5 g
Gianelli Silencer
RMS Racing Pro + czerwone sprężynki
Stożek
Sprężyna centralna +22%
odblokowany króciec ssący
Wygładzenie tyłu z czaszki Roxa
Polerki
Czerwony Karter
Kiera BMX
Rejestracja przy silniku
podejzewam ze ti gaznik nawala. musisz go wyczyscic i wyregulowac. gdyby byl to zaplon strzelal by z tlumika
Suzi 2002r Lc
Mechanika:
*gasbox
*nowy cylek itd
*nowe uszczelniacze
*przelozenia od aprili sr
* centralka metrakit +22%
*rolki 5.3g naroku
*sprężynki sprzęgła HEBo (niebieskie)
Optyka:
*chromowane siatki
*malowanie movistar