Kupilem katane lc z 97 juz przy za kupie troche trzeba bylo pokrecic zeby zapalila ale bylo okej, i zaczela sie zaraz sypac ... coraz ciezej zapalala . gaznik czyscilem sprawdzilem zawor membranowy, szczelony jest kranik podcisnieniowy ale juz zamowilem nowy wiec na dniach zmienie . paliwo lecialo z komory plywakowej tym przelewem . na dzien dzisiejszy skuter wgl nie zapala, zalewa swiece... myslalem ze to moze od kompresji ale nie mam jej jak sprawdzic, niby jak dokladam palen na wejsciu do swiecy to jest spoko, mysle ze powinna na takiej odburzyc ... zapalila jak zacisnalem jej przewod od paliwa, ale strasznie kopcila i przygasala jakby miala za duzo paliwa... srubka od mieszanki dokrecona na full ... co to moze byc ? i jeszcze jedno pytanie, czy reguluje sie jakos poziom na gazniku ? jak tak to jak ?
odkręć trochę śrubkę od mięszanki.xD
zalewa go i to jak h*uj
Mi sukę też zalewało i pierwsze podejrzenia padały na ssanie, ale drugie na regulację i czyszczenie gaźnika, ale natomiast te trzecie padły na iglicę która wyglądała dosłownie jak łuk
KATANA AY50LC 1998 rok Tuning Mechaniczny:
~Fajka RMS
~Pompa wody RMS +5%
~Nowy Ślimak
~Nowy Czujnik Temperaturki
~sprężynki sprzęgła HEBO czerwone
~centralna sprężyna dociskowa malossi czerwona
~komin LeoVince RR
~Wata kominowa HEBO
~przełożenie pierwotne top racing
~przełożenie wtórne sr
~olej przekładniowy GALP Transvex TDL 80w90
~Stożek RMS
~Gaźnik Dell'orto PHBN 12mm
~Ssanie ręczne polini
~Wariator Polini Hii Speed
~Rolki Polini 7g
~Pasek Malossi Special BELT
~Wał Top Racing STD
~Łożyska SKF C4
~Cyl 70cc no name
~Twist Control
~~~~~~~~~~~~~ CUSTOM ! ~~~~~~~~~~~~~~
~niebieskie ledy cztero-diodowe w soczewkach
~niebieskie ledy w budziku
~Ramka pod rejestrację Mieloch Motocykle III
~Malowanie Czarny Pół Mat - Turkusowa Perła
~Wygładzone nadkole
~Wygładzona czacha połączona z trójkątami i badlook
~Lusterko Revo F1 Style
~Linka gazu rms
~Niebieskie przewody paliwowe STR8
~Spoiler WR
~Przedłużka amorka własnej roboty
~chromowane śruby do plastików imbusowe
~chromowane nakrętki na wentyle z alusów od volkswagena ojca(nawet nie wie)
~amortyzator(sprężyna czarna, tłoczek grafit)
~czarne klosze kierunków i tylnej lampy STR8
~kolorowe żarówki kierunków i tylnej lampy STR8
~Stopka boczna IGM chrom
~Zdemontowana stopka centralna
~Blacha ryflowana na podłogę
~Lampa diodowa REVO z aeroxa
~Pomarańczowe Ledy 5mm Super Flux 10000mcd w tylnej lampie jako kierunki V~max 97km/h
_____________________________________________ Yamaha TZR 50 NAKED 2009rok LC
*Mechanika:
~napęd DID 10/47 + wzmacniany łańcuch DID
~szlif + tłok Meteor 40,5mm
~akumulator z 3Ah na 4Ah
~ślimak
*Optyka:
~lampa przód MZ ETZ 251 + H4 xenon
~kierunki karbonowe okrągłe z aeroxa
~łączony ogon
~badlook
~owiewki boczne zrobione ze zderzaka z opla insigni i włókna szklanego + żywica
~malowanie złoty metalik na grubym ziarnie + czarna perła
~zbiorniczek wyrównawczy z Yamahy R6
iglica jest okej, troche tam juz mial odkrecona ale teraz nie zapali, ssanie raczej tez okej bedzie, regulacja byla i czyszczenie tez ze 3 razy, nic nie pomaga ...
To coś źle regulujesz, że tak go zalewa. Śróbka mieszanki dokręcona na full i się dziwisz? Jak przelewa komorę pływakową, to podegnij blaszkę na pływaku która trzyma zaworek iglicowy do góry, to będzie się szybciej zamykał. Sprawdź jeszcze jaką masz dyszę. Iglicę wrzuć na sam dół i reguluj na nowo.