Jeśli silnik ma większą kompresję, to lepiej będzie pracował na paliwie 98, jeśli słabszą to będzie obojętne czy 95 czy 98. Raczej nie jedzie się non stop na pełnym gazie...Chociaż jak masz LC to silnik raczej wytrzyma, nawet na dłuższych trasach. I nie łudź się, że z silnikami minarelli jest lepiej...wręcz przeciwnie. Mam paru kumpli z takimi silnikami i to oni mają problemy z temperaturą silnika nawet na trasie 20 km. Więc katana jest stosunkowo dobra pod tym względem
I zły dział w ogóle...
Edytowane przez Aroni dnia 02-05-2011 23:56
tu zdania są podzielone
100oktanowe paliwo wpływa na podwyższenie temperatury silnika przez co łatwiej o przytarcie
Moto-Bialystok.pl http://polskajazd..._50/129558
______________________________________________
No logika...wiadomo, że do seryjnego silnika się nie leje 100 bo nie polatasz za długo. A czy lejesz 95 czy 98 to zależy już tylko od komprechy, bo temp się tutaj nie zmieni znacznie...chyba że masz AC to lepiej mieć się na baczności...
Ja wam powiem tyle co jeździłęm to raz mi spuchła i nie docierałem jej.
Nie dawno sobie powyciągałem wszystko.
Sprawdziłem cyl pierścionki dobre wszystko ok.
I ja ją poważnie mecze. Zresztą u mnie w mieście to każdy jeździ ile fabryka dała motorkowi. Odpoczynek ma na światłach lub skrzyżowaniu i tyle
I policja o dziwo nic nam nie robi jak jeździmy to sie wciskamy środkiem itd.
Moim zdaniem nawet nie opyla sie 100 do 50cc. Po 1 koszta i po 2 to nie na taki silniczek.
Co do spalania na 98 a 95 to tez nie wiarygodne jedynie jak aroni napisał temperatura tu ma wielką skale.
a jak ma sie AC to mówie do baku olej i mozna cisnąć Niech sie gotuje ale smarowanie ma 2w1
Pozdro.
Suzuki Katana Performance
Mechanika:
- Lv Sito był, Yasuni R Był Teraz Tecnigas Chrom
- Wario Polini SC
- Filtr stożkowy Polini Air Box (był)
- Docisk +22%
- Króciec 19mm
- Gaźnik Arreche 17,5 (był) Oryginalny wypolerowany
- Rolki 5,5gr (chyba aktualnie)
- Łożyska i simmeringi SKF C4
- Wał Italkit Reinforced
- I szlif i Tłok Meteora
Optyka:
- Dioda w lampie
- Diody z przodu
- Pomalowane fele czarna perła
- Odświeżenie lakieru
- Lusterka łezki
- Siatka we wlotach czerwona
- Siatka w boczkach czerwona
- Grill z siatki
- Polerka wydechu i pokrywy
- Stopka boczna
- Klosze czarne STR
- Tylna lampa revo custom
- Manetki Hebo
- ]Xenon 5000k
- Obcięty błotnik
- Wlepy
- Klapka od aku w Carbonie
- Nowe śruby niebieskie
- Żarówki diodowe
- Audio wyciągane
V-max pełna seria 75km/h po tunie: 95km/h nie z górki!!
a teraz szlif xD
Aktualny v-max 80km/h (gps)
FOTO http://bikepics.c...s/cacek14/
!!! SPRZEDAM WARIATOR POLINI !!! Tanio I rolki od 3gr do 8gr WARTO!!!
Sprzedam części do hulajnogi elektrycznej wszystkie części
SPRZEDAM CZĘSCI SAMOCHODOWE I GŁOŚNIKI
To bede dolewał jej 50ml oleju na bak i zobaczymy ile wytrzyma.
Ogolnie nic w niej nie chce robic. albo bedzie w orginale albo ja na cześci sprzedam
Suzuki katana R Di-tech 2005r.
V-max 85km/h
Silnik seria (aprillia)
Napęd seria
Rolki polini 7.5g