Zalewa albo lewe powietrze łapie
Suzuki Katana Performance
Mechanika:
- Lv Sito był, Yasuni R Był Teraz Tecnigas Chrom
- Wario Polini SC
- Filtr stożkowy Polini Air Box (był)
- Docisk +22%
- Króciec 19mm
- Gaźnik Arreche 17,5 (był) Oryginalny wypolerowany
- Rolki 5,5gr (chyba aktualnie)
- Łożyska i simmeringi SKF C4
- Wał Italkit Reinforced
- I szlif i Tłok Meteora
Optyka:
- Dioda w lampie
- Diody z przodu
- Pomalowane fele czarna perła
- Odświeżenie lakieru
- Lusterka łezki
- Siatka we wlotach czerwona
- Siatka w boczkach czerwona
- Grill z siatki
- Polerka wydechu i pokrywy
- Stopka boczna
- Klosze czarne STR
- Tylna lampa revo custom
- Manetki Hebo
- ]Xenon 5000k
- Obcięty błotnik
- Wlepy
- Klapka od aku w Carbonie
- Nowe śruby niebieskie
- Żarówki diodowe
- Audio wyciągane
V-max pełna seria 75km/h po tunie: 95km/h nie z górki!!
a teraz szlif xD
Aktualny v-max 80km/h (gps)
FOTO http://bikepics.c...s/cacek14/
!!! SPRZEDAM WARIATOR POLINI !!! Tanio I rolki od 3gr do 8gr WARTO!!!
Sprzedam części do hulajnogi elektrycznej wszystkie części
SPRZEDAM CZĘSCI SAMOCHODOWE I GŁOŚNIKI
Króciec nie będzie miał tu dużego wpływu...ja raz jak rozwiercałem, to niedokończyłem pracy, a koniecznie potrzebowałem skuterka i to poskładałem to wszystko pięknie działało...a wierz mi, króciec wyglądał makabrycznie Jak go przymula to pewnie gaźnik...nie wiem czy coś z nim tam robiłeś, bo nie chce mi się czytać tego wyżej, ale to jest najbardziej prawdopodobne. Jeśli się nie da wyregulować to przydała by się reperaturka, no chyba że będziesz wymieniał ten gaźnik.
A, zapomniałem... może łapać lewe powietrze jak napisał cacek
Edytowane przez Aroni dnia 29-04-2011 20:00
Tez cos mi sie zdaje ze gdzies powietrze zasysa lewe. To jest nowy gaznik nic z niego nie kapie ani nic a mam kupca na niego za fajna kase to pchne go chyba dalej. A myslicie ze gaznik stage6 21mm i gumowy krociec od minarelki zda egzamin do mojego tunu? Opis w pierwszym poscie
na co taki duży gaźnik 17,5mm będzie odpowiedni do malossi sport
Suzuki Katana AY 50 Performance!
Rok:1997
Chłodzenie: Powietrze (AC)
Tuning:
*Mechaniczny
-Przełożenie pierwotne Top Racing
-Przełożenie wtórne od Aprili Sr DiTech
-Tłumik Tecnigas Next R
-Wariator Polini Speed Control
-Pasek Malossi Special
-Świeca NGK
-Rolki 5g Polini
-Czerwone sprężynki sprzęgła Hebo
*Optyczny
-Ledy w soczewkach
-Przyciemnione klosze
-Czarne felgi
-Bed look
-Stopka boczna Buzzetti
-Pokrywa na czarno
-Skrócony tylni błotnik
-Przedłużka
-Śruby z pokrywy na czerwono
-1 lustrko
-Opona Heidenau K61