Problem
|
deLuxe505 |
Dodany dnia 18-03-2011 17:33
|
Początkujący
Postów: 86
Data rejestracji: 22.07.10
Pomógł: 1 Skąd: Kielce
Status upomnienia:
|
Witam was serdecznie.
Mam pewien problem z moim skuterem.
A tak dokładniej to chodzi mi o to, że gdy nim pojeździ się ok. 3 minuty i dodaje nim gazu to gaśnie, aż w końcu zgaśnie i wtedy trzeba z 30 razy kopnąć porządnie żeby odpalił, nigdy tak się z nim nie działo. POMOCY! |
|
|
|
romek |
Dodany dnia 18-03-2011 18:05
|
Stały bywalec
Postów: 314
Data rejestracji: 29.12.10
Pomógł: 4 Skąd: Rosko
Status upomnienia:
|
pierwsze to zacznij od sprawdzenia membramek.
pewnie dlatego tos ie dzieje bo ssanie sie wylancza..
jak nie beda to membramki to regulacja gaznika
sprawdz filtr powietrza.
wszystkie wezyki :>
SUZUKI KATANA
LC 1999 r.
Aktualnie:
cylek DR 70cc <- brak funduszy na jego szlif i nowy tlok ;(
Odblokowany króciec , polerka zewnetrza i wewnetrzna
Nowy zawór Membramkowy
przyszlosc:
przelozenia
tlumnik
V max - 60 km/h teraz 0
Jak pomogłem daj pomógł
Jazda na motocyklu to najlepsza rzecz, jaką można robić w ubraniu.. |
|
|
|
Cougar_94 |
Dodany dnia 18-03-2011 18:18
|
Początkujący
Postów: 107
Data rejestracji: 28.07.10
Pomógł: 1 Skąd: Łódź
Status upomnienia:
|
Jak się nagrzeje silnik to gaśnie Ci na wolnych obrotach?Jak jest na zimnym silniku-też gaśnie jak dasz full gaz?Jeśli nie to raczej nie jest wina ssania tylko brudnego/niewyregulowanego gaźnika/może zaworu membranowego.Stawiałbym na gaźnik.Dla pewności zrób jak radzi romek ,czyli sprawdź zawór membranowy,wężyki,wyczyść filtr powietrza.Możesz także zalać świeżym paliwem (może wytrącił się jakiś osad przez zimę).Chyba że masz większość świeżego paliwa.
Suzuki Katana AC 1998r.V-Max Na dotarciu (seryjny gaźnik+moja waga=nieźle )
Optyka (Zmiany):
-Całe podświetlenie na niebieskich LED'ach
-Białe klosze STR8
-Białe napisy na oponach
-Badlook
-Wentyle : przód - czarny z brylantem tył - chromowana kostka
-Srebrna siatka we wlotach
-Niebieskie postojówki LED
-Odblokowane soczewki
-Żarówka tylna 12 LED
-Trochę naklejek
-Matowo czarny tłumik
-Srebrny silencer
-Srebrna pokrywa przekładni
-Przedłużka chlapacza
-Hak do przyczepy
Mechanika (Zmiany):
-Cylinder Tec HQ 50ccm (+ tłok i pierścienie)
-Dysza Gaźnika 0.75mm
-Tłumik LeoVince TT
-Podkładka między gaźnikiem a zaworem membranowym
-Odblokowane przełożenia (Aprilia SR)
-Filtr stożkowy Revo Air Box ( + czerwona gąbka)
-Pasek napędowy Malossi Kevlar
-Chłodzony przeciwtalerz wariatora
-Opona zimowa Vee Rubber
-Wentylowana pokrywa przekładni
-Wariator Top Racing SV-1 (+rolki wariatora 5,5g)
-Zawór membranowy Tec Sport (z karbonowymi płytkami)
-Wał korbowy Top Racing STD (+ korbowód Top Racing i uszczelniacze RMS)
-Łożyska wału NTN |
|
|
|
deLuxe505 |
Dodany dnia 19-03-2011 10:36
|
Początkujący
Postów: 86
Data rejestracji: 22.07.10
Pomógł: 1 Skąd: Kielce
Status upomnienia:
|
A gdzie znajdują się dokładnie te membranki? |
|
|
|
mat199222 |
Dodany dnia 19-03-2011 10:44
|
Coś wiem
Postów: 270
Data rejestracji: 22.01.11
Pomógł: 8 Skąd: Giżycko
Status upomnienia:
|
Jak jest gaźnik i go się przykręca do takiego króćca co wychodzi z karterów to musisz ten króciec odkręcić i wyciągnąć i właśnie do niego od spodu są przykręcone membranki, musisz pociągnąć powietrze od strony gaźnika jak da się chociaż trochę pociągnąć to masz zepsute.
Suzuki ay 50 2000r.
Tuning:
Leovince TT
Polini SC (niedługo)
Albo suzuki albo nic!!!!!!! |
|
|
|
Cougar_94 |
Dodany dnia 23-04-2011 17:56
|
Początkujący
Postów: 107
Data rejestracji: 28.07.10
Pomógł: 1 Skąd: Łódź
Status upomnienia:
|
deLuxe505 jakieś postępy z Kataną?Znalazłeś ten zawór membranowy?
Suzuki Katana AC 1998r.V-Max Na dotarciu (seryjny gaźnik+moja waga=nieźle )
Optyka (Zmiany):
-Całe podświetlenie na niebieskich LED'ach
-Białe klosze STR8
-Białe napisy na oponach
-Badlook
-Wentyle : przód - czarny z brylantem tył - chromowana kostka
-Srebrna siatka we wlotach
-Niebieskie postojówki LED
-Odblokowane soczewki
-Żarówka tylna 12 LED
-Trochę naklejek
-Matowo czarny tłumik
-Srebrny silencer
-Srebrna pokrywa przekładni
-Przedłużka chlapacza
-Hak do przyczepy
Mechanika (Zmiany):
-Cylinder Tec HQ 50ccm (+ tłok i pierścienie)
-Dysza Gaźnika 0.75mm
-Tłumik LeoVince TT
-Podkładka między gaźnikiem a zaworem membranowym
-Odblokowane przełożenia (Aprilia SR)
-Filtr stożkowy Revo Air Box ( + czerwona gąbka)
-Pasek napędowy Malossi Kevlar
-Chłodzony przeciwtalerz wariatora
-Opona zimowa Vee Rubber
-Wentylowana pokrywa przekładni
-Wariator Top Racing SV-1 (+rolki wariatora 5,5g)
-Zawór membranowy Tec Sport (z karbonowymi płytkami)
-Wał korbowy Top Racing STD (+ korbowód Top Racing i uszczelniacze RMS)
-Łożyska wału NTN |
|
|
|
deLuxe505 |
Dodany dnia 23-04-2011 21:31
|
Początkujący
Postów: 86
Data rejestracji: 22.07.10
Pomógł: 1 Skąd: Kielce
Status upomnienia:
|
Tak wszystko chodzi jak trzeba |
|
|