jak naciskam przedni hamulec to nie chodzi stop,. ale jak przekrece kierownice na max w prawo to sie pali nawet nie naciskajac , czujnik stopu padl ?!
SUZUKI KATANA AY50 Performance !
Tam jest taki dzyndzel czy jak to nazwać , naciśnij klamkę i zobacz czy ona wpucha ten dzyndzelek, jest taki dźwięk jak bym pstryknięcie może cos tak nie dochodzi . Poruszaj kablami itp
NIE POMAGAM NA GG!! OD POMOCY JEST FORUM!!
Dokładnie,dzisiaj też tak miałem.Po prostu mocno dociśnij czujnik,ewentualnie wyjmij przeczyść i włóż z powrotem.W poprawnie działającym musi być "KLIK" ale nie patrz na to jak na wyrocznię bo ja miałem kliknięcie a stopu dalej nie było.Jak działa tylko nie wtedy co potrzeba to przyczyny musisz szukać tylko w tym miejscu.Na 100% to nic poważnego.Wystarczy docisnąć i będzie dobrze.
Zrobiłeś coś z tym?
Edytowane przez Cougar_94 dnia 23-04-2011 18:08
Suzuki Katana AC 1998r.V-MaxNa dotarciu (seryjny gaźnik+moja waga=nieźle )
Optyka (Zmiany):
-Całe podświetlenie na niebieskich LED'ach
-Białe klosze STR8
-Białe napisy na oponach
-Badlook
-Wentyle : przód - czarny z brylantem tył - chromowana kostka
-Srebrna siatka we wlotach
-Niebieskie postojówki LED
-Odblokowane soczewki
-Żarówka tylna 12 LED
-Trochę naklejek
-Matowo czarny tłumik
-Srebrny silencer
-Srebrna pokrywa przekładni
-Przedłużka chlapacza
-Hak do przyczepy
Mechanika (Zmiany):
-Cylinder Tec HQ 50ccm (+ tłok i pierścienie)
-Dysza Gaźnika 0.75mm
-Tłumik LeoVince TT
-Podkładka między gaźnikiem a zaworem membranowym
-Odblokowane przełożenia (Aprilia SR)
-Filtr stożkowy Revo Air Box ( + czerwona gąbka)
-Pasek napędowy Malossi Kevlar
-Chłodzony przeciwtalerz wariatora
-Opona zimowa Vee Rubber
-Wentylowana pokrywa przekładni
-Wariator Top Racing SV-1 (+rolki wariatora 5,5g)
-Zawór membranowy Tec Sport (z karbonowymi płytkami)
-Wał korbowy Top Racing STD (+ korbowód Top Racing i uszczelniacze RMS)
-Łożyska wału NTN