Problem z Iskrą ;(
|
szuten |
Dodany dnia 26-03-2011 16:47
|
Nowy
Postów: 23
Data rejestracji: 24.04.10
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
Witam, otóż mam problem z iskrą, a mianowice jej nie mam.
Dzisiaj odpalalem "suke' wszystko elegancko chodziło, zgasiłem i chce drugi raz odpalic a tu juz nie ma w ogole iskry, patrzyłem w kablu tez nie ma. Czy to moduł? Juz raz wymienialem i teraz znowu to samo. Patrzyłem na bezpiecznik, ale nie jest zjarany. Wiec jesli ktos wie co to moze byc oprócz modułu to prosze o pomoc. |
|
|
|
Chemperr_Katana |
Dodany dnia 26-03-2011 16:56
|
Doradca
Postów: 600
Data rejestracji: 03.06.10
Pomógł: 21 Skąd: Bełzyce- koło Lublina
Status upomnienia:
|
Jak nie ma iskry to pewnie moduł. Ewentualnie mozesz wymienić świece, fajkę i dokręcić dobrze kabel napięcia.
KATANA w TUNIEEE!!!!!!
mechanika:
-POWER FORCE 70
-Wydech Fasmem FR
-króciec 19mm + polerka
-rolki 4.5 Stage6
-sportowy filtr powietrza Stage6 Long Red
-membrana Stage6 VForce 3 by Tassinari
-przełożenia pierwotne Top Racing
-sprężynki sprzęgła Hebo
-Swieca NGK i Fajka NGK
-centralka metrakit 22%
-pasek malossi x-special
optyka:
-skrócony błotnik
-LEDy w grillu
-białe napisy na kołach
-naklejki (hebo, scootertuning is not a crime, STR8)
-Małe kierunkowskazy Carbon
-Pokrywa AKU w Carbonie
-siatka w grillu
-manetki STR8 Konic CARBON
-wentyle imitujące tłoczki niebieskie TNT
v-max 95
Będzie więcej.... |
|
|
|
Ceiron |
Dodany dnia 26-03-2011 20:42
|
Coś wiem
Postów: 201
Data rejestracji: 23.07.09
Pomógł: 1 Skąd: Gołębiewo Wielkie
Status upomnienia:
|
sprawdź kabel moduł a fajka może się złamał i już nie styka...ja tez miałem tak i bałem sie że znowu murze wymienić moduł ale wystarczyło tylko kabel więc spróbuj
-------------------------------------------------------------------------
SPRZEDAM
seryjny wydech
http://w68.wrzuta...Z/p1010780
seryjny wariator
zdjęcia na życzenie zainteresowanego
Pisać tu albo na gg 8432053
-------------------------------------------------------------------------
Suzuki Katana LC 2003r.
http://w576.wrzut...P/p1000845
Tuning Mechaniczny
Cylk Malossi 70 cc Sport
Blaszki membranowa karbonowe Malossi
Wariator Multivar Malossi 2000
Rolki 7g Malossi
Wydech LeoVince ZX chrom
Żółta sprężyna Malossi od sprzęgła
Tuning optyczny
Obcięty tylni błotnik
Lusterka łezki
Tylne kierunkowskazy łezki
Na dotarciu już ok 400 km |
|
|
|
kefir95_95 |
Dodany dnia 26-03-2011 20:46
|
Mechanik
Postów: 1732
Data rejestracji: 22.03.10
Pomógł: 40 Skąd: Paszkówka
Status upomnienia:
|
jak masz wiązkę kabli w takim gumowym pancerzu z prawej strony pod czarnym plastikiem(koło pompy wody), to popatrz czy wszystkie siedzą i czy dobrze siedzą
ja też iskry nie miałem i jeden kabelek miałem odpięty
KATANA AY50LC 1998 rok
Tuning Mechaniczny:
~Fajka RMS
~Pompa wody RMS +5%
~Nowy Ślimak
~Nowy Czujnik Temperaturki
~sprężynki sprzęgła HEBO czerwone
~centralna sprężyna dociskowa malossi czerwona
~komin LeoVince RR
~Wata kominowa HEBO
~przełożenie pierwotne top racing
~przełożenie wtórne sr
~olej przekładniowy GALP Transvex TDL 80w90
~Stożek RMS
~Gaźnik Dell'orto PHBN 12mm
~Ssanie ręczne polini
~Wariator Polini Hii Speed
~Rolki Polini 7g
~Pasek Malossi Special BELT
~Wał Top Racing STD
~Łożyska SKF C4
~Cyl 70cc no name
~Twist Control
~~~~~~~~~~~~~ CUSTOM ! ~~~~~~~~~~~~~~
~niebieskie ledy cztero-diodowe w soczewkach
~niebieskie ledy w budziku
~Ramka pod rejestrację Mieloch Motocykle III
~Malowanie Czarny Pół Mat - Turkusowa Perła
~Wygładzone nadkole
~Wygładzona czacha połączona z trójkątami i badlook
~Lusterko Revo F1 Style
~Linka gazu rms
~Niebieskie przewody paliwowe STR8
~Spoiler WR
~Przedłużka amorka własnej roboty
~chromowane śruby do plastików imbusowe
~chromowane nakrętki na wentyle z alusów od volkswagena ojca(nawet nie wie)
~amortyzator(sprężyna czarna, tłoczek grafit)
~czarne klosze kierunków i tylnej lampy STR8
~kolorowe żarówki kierunków i tylnej lampy STR8
~Stopka boczna IGM chrom
~Zdemontowana stopka centralna
~Blacha ryflowana na podłogę
~Lampa diodowa REVO z aeroxa
~Pomarańczowe Ledy 5mm Super Flux 10000mcd w tylnej lampie jako kierunki
V~max 97km/h
_____________________________________________
Yamaha TZR 50 NAKED 2009rok LC
*Mechanika:
~napęd DID 10/47 + wzmacniany łańcuch DID
~szlif + tłok Meteor 40,5mm
~akumulator z 3Ah na 4Ah
~ślimak
*Optyka:
~lampa przód MZ ETZ 251 + H4 xenon
~kierunki karbonowe okrągłe z aeroxa
~łączony ogon
~badlook
~owiewki boczne zrobione ze zderzaka z opla insigni i włókna szklanego + żywica
~malowanie złoty metalik na grubym ziarnie + czarna perła
~zbiorniczek wyrównawczy z Yamahy R6
V~Max = 90km/h |
|
|
|
szuten |
Dodany dnia 28-03-2011 13:58
|
Nowy
Postów: 23
Data rejestracji: 24.04.10
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
A to tak jest możliwe,żeby nagle sie moduł spalił, po 10minutach od zgaszenia skutera? |
|
|
|
Ceiron |
Dodany dnia 28-03-2011 14:20
|
Coś wiem
Postów: 201
Data rejestracji: 23.07.09
Pomógł: 1 Skąd: Gołębiewo Wielkie
Status upomnienia:
|
możliwe ja miałem sytuacje przy zmienianiu cylindra na inny i już tez miałem iskrę a po chwili jej nie było a kable miałem wszystkie wpożądku i mechanik powiedział mi ze to moduł padł i miał racje..
-------------------------------------------------------------------------
SPRZEDAM
seryjny wydech
http://w68.wrzuta...Z/p1010780
seryjny wariator
zdjęcia na życzenie zainteresowanego
Pisać tu albo na gg 8432053
-------------------------------------------------------------------------
Suzuki Katana LC 2003r.
http://w576.wrzut...P/p1000845
Tuning Mechaniczny
Cylk Malossi 70 cc Sport
Blaszki membranowa karbonowe Malossi
Wariator Multivar Malossi 2000
Rolki 7g Malossi
Wydech LeoVince ZX chrom
Żółta sprężyna Malossi od sprzęgła
Tuning optyczny
Obcięty tylni błotnik
Lusterka łezki
Tylne kierunkowskazy łezki
Na dotarciu już ok 400 km |
|
|