Jestem szczęśliwym posiadaczem Di-techa z 2005 roku, jego v-max wynosi ok 80km/h. wszystko seryjne, co mogę wymienić żeby poprawić jego osiągi? Została mi blokada map wtryskowych, czy jak wgrają mi sportowe znacznie poprawi się prędkość? Na razie zastanawiałem się na wymianą rolek, ale dopiera zaczynam zabawę z motocyklem i nie wiem jakie kupić żeby uzyskać kompromis pomiędzy v-max a przyśpieszeniem, więc jakie mi doradzicie?
W wakacje będę miał trochę gotówki i będę chciał ulepszyć swoja Katanę, więc będę chciał założyć:
- Wał korbowy Top Racing STD
- Wariator Malossi Multivar
- Cylinder Polini Sport 70
- Sprzęgło Malossi Fly
- Pasek Malossi
Co radzicie mi jeszcze zmienić? Zostaje przy seryjnym sportowym wydechu i przełożeniach i taki nie są blokowane, czy części będą ze sobą i z Di-techem kompatybilne? Na razie nie chce wgrywać sportowych map wtryskowych, ponieważ po wymianie cylindra trzeba wgrywać znów, a wgranie ich kosztuje ok. 180zł.
Może ktoś wie gdzie można dostać naklejki do Di-techa takie jak oryginalne?
ja na twoim miejscu bym nic nie ruszal 80 jak na skutra styka SUZUKI KATANA
LC 1999 r.
Aktualnie:
cylek DR 70cc <- brak funduszy na jego szlif i nowy tlok ;(
Odblokowany króciec , polerka zewnetrza i wewnetrzna
Nowy zawór Membramkowy
przyszlosc:
przelozenia
tlumnik V max - 60 km/h teraz 0
Jak pomogłem daj pomógł
Jazda na motocyklu to najlepsza rzecz, jaką można robić w ubraniu..
znaczy tak jak mówi romek.. zostawiłbym tak jak jest, no ale jak bardzo chcesz no to możesz jeszcze zmienić wtrysk na gaźnik, np. dellorto, albo areche 17,5mm(spokojnie starczy) i filtr polini air box, bądź malossi
KATANA AY50LC 1998 rok Tuning Mechaniczny:
~Fajka RMS
~Pompa wody RMS +5%
~Nowy Ślimak
~Nowy Czujnik Temperaturki
~sprężynki sprzęgła HEBO czerwone
~centralna sprężyna dociskowa malossi czerwona
~komin LeoVince RR
~Wata kominowa HEBO
~przełożenie pierwotne top racing
~przełożenie wtórne sr
~olej przekładniowy GALP Transvex TDL 80w90
~Stożek RMS
~Gaźnik Dell'orto PHBN 12mm
~Ssanie ręczne polini
~Wariator Polini Hii Speed
~Rolki Polini 7g
~Pasek Malossi Special BELT
~Wał Top Racing STD
~Łożyska SKF C4
~Cyl 70cc no name
~Twist Control
~~~~~~~~~~~~~ CUSTOM ! ~~~~~~~~~~~~~~
~niebieskie ledy cztero-diodowe w soczewkach
~niebieskie ledy w budziku
~Ramka pod rejestrację Mieloch Motocykle III
~Malowanie Czarny Pół Mat - Turkusowa Perła
~Wygładzone nadkole
~Wygładzona czacha połączona z trójkątami i badlook
~Lusterko Revo F1 Style
~Linka gazu rms
~Niebieskie przewody paliwowe STR8
~Spoiler WR
~Przedłużka amorka własnej roboty
~chromowane śruby do plastików imbusowe
~chromowane nakrętki na wentyle z alusów od volkswagena ojca(nawet nie wie)
~amortyzator(sprężyna czarna, tłoczek grafit)
~czarne klosze kierunków i tylnej lampy STR8
~kolorowe żarówki kierunków i tylnej lampy STR8
~Stopka boczna IGM chrom
~Zdemontowana stopka centralna
~Blacha ryflowana na podłogę
~Lampa diodowa REVO z aeroxa
~Pomarańczowe Ledy 5mm Super Flux 10000mcd w tylnej lampie jako kierunki V~max 97km/h
_____________________________________________ Yamaha TZR 50 NAKED 2009rok LC
*Mechanika:
~napęd DID 10/47 + wzmacniany łańcuch DID
~szlif + tłok Meteor 40,5mm
~akumulator z 3Ah na 4Ah
~ślimak
*Optyka:
~lampa przód MZ ETZ 251 + H4 xenon
~kierunki karbonowe okrągłe z aeroxa
~łączony ogon
~badlook
~owiewki boczne zrobione ze zderzaka z opla insigni i włókna szklanego + żywica
~malowanie złoty metalik na grubym ziarnie + czarna perła
~zbiorniczek wyrównawczy z Yamahy R6
Jak masz kase to tuninguj Więc 1 rzeczą, którą powinieneś zrobić jest wymiena tego wtrysku na normalny gaźnik, najlepiej 17.5mm. Cylek, sprzęgło i wario możesz wymienić. A to są seryjne tłumiki sprotowe o_O? Lepiej zostaw wał w spokoju, a kup zamiast tego porządny wydech. No i ten pasek też możesz wymienić. potem tylko regulacja i ładnie śmigasz.