Witam. Mam pytanie jaki jest rozmiar rolek w wariatorze malossi multivare i jaka wagę polecacie rolek do komina leovince tt i gaźnika 17 ???Mam jeszcze takie pytanie jak katana stoi na podnuszce i chce ja wkręcić na full obroty i wkręca się i w pewnym momencie jest taka przerwa i potem dalej się wkręca . Czego to może być wina świecy czy gaźnika??
16x13. Waga zalerzy od przełorzeń ale jak seria to tak od 5,5 do 7g, ja bym celował w 6g. to pewnie gaźnik a luknij na świecę. cały czas tak masz czy na ssaniu nie??
ja ssania nie mam . rozwaliło mi się przerobiłem je tak ze wogole tak jakby nie miała .a ta przerwa jest tylko jak na podnuszce stoi a w czasie jazdy jest takie coś przy prędkości około 55km/h robi się taki mul a potem dostaje kopa i idzie dalej . Przełożenia są seryjne 13 obrotów dzwonem na jedno zakręcenie pełne kołem a v-max jest na razie 75km/h .
wcześniej tego problemu nie miałem. dysza nie wiem czy jest seryjna bo gażnik to 17 była w niej to nie zmieniałem . Świece raz wyciągałem żeby ja przeczyścić i była czarna . Mi się wydaje że to świeca bo jeszcze w niej nie wymieniałem . a jak włożę za lekkie lub za ciężkie to jakie będą tego objawy ???
W gaźniku obniż iglicę. Jak włorzysz za ciężki rolki to może mieć za niskie obroty przy przyśpieszaniu i będzie słabo ciągnoł, a jak za lekki to za wolno będzie przenosił i będą za wysokie obroty. Najlepiej jest jak przy przyśpieszaniu utrzymują się cały czas obroty przy których skuter ma największą moc i momęt obr.. Lepiej wsadź te testowe. masz prawie za jedną cenę tak jakgdyby kilka kompletów i sobie możesz testować. ale do siebie raczej weź komplet z rolkami: 4,4g / 5,0g / 5,6g / 6,1g
Edytowane przez sssss80 dnia 24-11-2010 17:49
ale te rolki polini nie są testowe. Bo ja chce kupić rolki wyregulować i póżniej jezdzić bez wymiany ich . A te polini będzie trzeba później wymieniać czy trzeba kupić druge i je później założyć . O te rolki będą dobre do mojego setupu [url]http://moto.allegro.pl/rolki-polini-16x13zestaw-4-4g-5-0g-5-6g-6-1g-i1321336214.html
Edytowane przez manieks818 dnia 24-11-2010 20:04
Bierz polini , piszą że testowe ale i tak na nich długo pośmigasz
Suzuki Katana AY 50 Performance!
Rok:1997
Chłodzenie: Powietrze (AC)
Tuning:
*Mechaniczny
-Przełożenie pierwotne Top Racing
-Przełożenie wtórne od Aprili Sr DiTech
-Tłumik Tecnigas Next R
-Wariator Polini Speed Control
-Pasek Malossi Special
-Świeca NGK
-Rolki 5g Polini
-Czerwone sprężynki sprzęgła Hebo
*Optyczny
-Ledy w soczewkach
-Przyciemnione klosze
-Czarne felgi
-Bed look
-Stopka boczna Buzzetti
-Pokrywa na czarno
-Skrócony tylni błotnik
-Przedłużka
-Śruby z pokrywy na czerwono
-1 lustrko
-Opona Heidenau K61