przerywa przy 50km/h
|
fajto |
Dodany dnia 26-09-2010 18:26
|
Początkujący
Postów: 111
Data rejestracji: 17.05.10
Pomógł: 0 Skąd: Ugoszcz
Status upomnienia:
|
Gdy jadę 50-55km/h skuter zaczyna mi przerywać i więcej nie chce jechać. Nie wiem czym to jest spowodowane.
Suzuki Katana AY 50 (1997r.)
V-max ???km/h (na dotarciu)
Tuning mechaniczny:
- cylinder 49ccm <SZLIF>
- wydech Gianelli Silencers Carbon
- wariator Top Racing SV-1
- amortyzator gazowy Paioli
- świeca NGK
Tuning optyczny:
- lampa tylnia Revo Lexus Style
- naklejki Malossi i Gianelli, Top Racing
- siatka we wlotach powietrza
- LED'y w soczewkach
- kontrolki diodowe LED
- lusterko łezka chrom
Sprzedam pasek Polini Kevlar (nowy) - więcej informacji na pw |
|
|
|
mijagi222 |
Dodany dnia 26-09-2010 18:32
|
Coś wiem
Postów: 171
Data rejestracji: 28.11.08
Pomógł: 6 Skąd: Lublin koło Klin :)
Status upomnienia:
|
moim zdaniem dostaje lewego powietrza. Powiedz coś więcej, kiedy tak zaczęło ci się to dziać, może z jakiego powodu(może coś zmieniałeś)
..::Suzuki Katana::..
Katana bez tunu
V-max 65 km/h jeszcze 2 blokady
w uszach szum w oczach mgła, na liczniku 22
w uszach szum w oczach łzy, na liczniku 33 |
|
|
|
CHICKENovsky |
Dodany dnia 26-09-2010 19:12
|
Doradca
Postów: 755
Data rejestracji: 21.07.09
Pomógł: 16 Skąd: Polska.
Status upomnienia:
|
przelożenia blokowane.
SUZUKI KATANA AY50 Performance !
Piszę poprawnie po polsku.
Od Pomagania Jest Forum www.suzuki-katana.pl |
|
|
|
mijagi222 |
Dodany dnia 26-09-2010 19:19
|
Coś wiem
Postów: 171
Data rejestracji: 28.11.08
Pomógł: 6 Skąd: Lublin koło Klin :)
Status upomnienia:
|
CHICKENovsky myślisz co ty piszesz, przecież w opisie ma v-max 68km/h, a po za tym pisze, że przerywa , a nie, że 50-55 i koniec, a po za tym przełożenia to jest blokada prędkości a nie dławi się przez nie skuter
..::Suzuki Katana::..
Katana bez tunu
V-max 65 km/h jeszcze 2 blokady
w uszach szum w oczach mgła, na liczniku 22
w uszach szum w oczach łzy, na liczniku 33 |
|
|
|
CHICKENovsky |
Dodany dnia 26-09-2010 19:21
|
Doradca
Postów: 755
Data rejestracji: 21.07.09
Pomógł: 16 Skąd: Polska.
Status upomnienia:
|
sklej jape bracie, nie czytam smiesznych opisow, a co do blokady to wlasnie sie dlawi wraca do predkosci maksymalnej... a jak strugasz [cenzura]ka nabijajac posty to siema !
sprawdz dawke paliwa jaka dostaje.
SUZUKI KATANA AY50 Performance !
Piszę poprawnie po polsku.
Od Pomagania Jest Forum www.suzuki-katana.pl |
|
|
|
mijagi222 |
Dodany dnia 26-09-2010 19:28
|
Coś wiem
Postów: 171
Data rejestracji: 28.11.08
Pomógł: 6 Skąd: Lublin koło Klin :)
Status upomnienia:
|
może trochę kultury dzieciaku, a po za tum dławienie się skutera, a to, że nie może więcej pojechać to są dwie różne rzeczy i nie nabijam sobie postów, tak jak ty, że jak ja napisałem swój post to ty nagle zmieniłeś zdanie, z blokowanych przełożeń na dawkę paliwa, co się z moim poprzednim postem wiąże(czyli dostaje za dużo powietrza według mnie, a co za tym idzie za mało paliwa, więc to co napisałeś "sprawdź dawkę paliwa" to jest praktycznie to samo co mój post i nie obrażaj tu nikogo ok??
..::Suzuki Katana::..
Katana bez tunu
V-max 65 km/h jeszcze 2 blokady
w uszach szum w oczach mgła, na liczniku 22
w uszach szum w oczach łzy, na liczniku 33 |
|
|
|
CHICKENovsky |
Dodany dnia 26-09-2010 19:32
|
Doradca
Postów: 755
Data rejestracji: 21.07.09
Pomógł: 16 Skąd: Polska.
Status upomnienia:
|
przeciez brak mi slow na ciebie ..
Napisalem tak bo zobaczylem ten smieszny podpis, a zaduzo powietrza a dawka paliwa to dwie rozne sprawy jazysz szczawiu ?
a dławienie sie a hamowanie predkosci(blokada) to wbrew pozorą podobna sytuacja.
SUZUKI KATANA AY50 Performance !
Piszę poprawnie po polsku.
Od Pomagania Jest Forum www.suzuki-katana.pl |
|
|
|
matjag556 |
Dodany dnia 26-09-2010 19:56
|
Stały bywalec
Postów: 336
Data rejestracji: 07.02.10
Pomógł: 8 Skąd: Warszawa
Status upomnienia:
|
Panowie nie kłucie się.Musimy pomagać sobie .!
Moim zdaniem może dostawać za dużo powietrza i dlatego tak szarpie,przynajmniej ja tak miałem |
|
|
|
fajto |
Dodany dnia 26-09-2010 21:55
|
Początkujący
Postów: 111
Data rejestracji: 17.05.10
Pomógł: 0 Skąd: Ugoszcz
Status upomnienia:
|
wcześniej normalnie jechał mi 60km/h++ a teraz 55 i szarpie, hamuje mnie i dostaje speeda, a po chwili znów spada i szarpie. Jedynie co zmieniałem to pierścienie na nowe i wtedy właśnie v-max się pogorszył z 60-65 na prostej na 50-55. Może pierścień mi pękł. Ale chyba będę musaił dać go do mechanika.
Suzuki Katana AY 50 (1997r.)
V-max ???km/h (na dotarciu)
Tuning mechaniczny:
- cylinder 49ccm <SZLIF>
- wydech Gianelli Silencers Carbon
- wariator Top Racing SV-1
- amortyzator gazowy Paioli
- świeca NGK
Tuning optyczny:
- lampa tylnia Revo Lexus Style
- naklejki Malossi i Gianelli, Top Racing
- siatka we wlotach powietrza
- LED'y w soczewkach
- kontrolki diodowe LED
- lusterko łezka chrom
Sprzedam pasek Polini Kevlar (nowy) - więcej informacji na pw |
|
|
|
urgash |
Dodany dnia 27-09-2010 08:58
|
Początkujący
Postów: 76
Data rejestracji: 12.08.10
Pomógł: 0 Skąd: IRL
Status upomnienia:
|
jak założyłeś nowe pierścienie to nie tak ostro z tą prędkością bo albo będziesz musiał kupić nowe a w najgorszym wypadku wymiana cylindra, daj mu 100km na ułożenie się tych pierścieni conajmniej, nie jeździj tak na maxa... jak po 100km dalej to samo to dopiero zacznij szukać przyczyny. |
|
|
|
Max_94 |
Dodany dnia 27-09-2010 14:29
|
Początkujący
Postów: 89
Data rejestracji: 24.04.10
Pomógł: 1
Status upomnienia:
|
Ja powiem coś od siebie.Moim zdaniem jest to wina nieorginalnego ,przełozęnia, twojej katanki.A Nieorginalne przełożenie wiąże się z paskiem.
Miałem taka sytuacjie jak ty i szukałem pomocy na różnych forach między innymi tutaj...
Nikt mi nie potrafił pomoc więc zdecydowałem się na mechanika.
I potem wszytko się już wyjaśniło.
A wiec dobra rada sprawdź jakim stanie są rolki, ślizgi oraz pasek bo są to elementy do ponownej regeneracij.. Pozdrawiam Max_94 |
|
|
|
fajto |
Dodany dnia 27-09-2010 16:47
|
Początkujący
Postów: 111
Data rejestracji: 17.05.10
Pomógł: 0 Skąd: Ugoszcz
Status upomnienia:
|
urgash
No właśnie kolega mi mówił, że nie muszę docierać pierścieni i mogę dawać mu full. I wydaje mi się, że musiał pujść pierścień, bo jeździłem cały czas na maksie ;p
Max_94
Rolki są w stanie idealnym, bo wario nowo kupiony. A pasek już pęka co dziwi mnie ,że niedawno kupiłem a kosztował prawie 100zł ;/
Suzuki Katana AY 50 (1997r.)
V-max ???km/h (na dotarciu)
Tuning mechaniczny:
- cylinder 49ccm <SZLIF>
- wydech Gianelli Silencers Carbon
- wariator Top Racing SV-1
- amortyzator gazowy Paioli
- świeca NGK
Tuning optyczny:
- lampa tylnia Revo Lexus Style
- naklejki Malossi i Gianelli, Top Racing
- siatka we wlotach powietrza
- LED'y w soczewkach
- kontrolki diodowe LED
- lusterko łezka chrom
Sprzedam pasek Polini Kevlar (nowy) - więcej informacji na pw |
|
|
|
Kamilhg |
Dodany dnia 27-09-2010 16:56
|
Doradca
Postów: 567
Data rejestracji: 21.06.09
Pomógł: 31 Skąd: Zawadzkie
Status upomnienia:
|
No to źle Ci kolega doradził
Suzuki Katana Performance '98
Setup:
-Tecnigas RS70
-Pierwotna Malossi
-Membrany Polini
-Rolki Stage6 4,5g
-Filtr powietrza Hand-made
v-max: +/- 73km/h
http://www.polska...Y_50/75391 |
|
|
|
fajto |
Dodany dnia 27-09-2010 17:06
|
Początkujący
Postów: 111
Data rejestracji: 17.05.10
Pomógł: 0 Skąd: Ugoszcz
Status upomnienia:
|
wiem i teraz mam wkurw... maksymalne xD
Suzuki Katana AY 50 (1997r.)
V-max ???km/h (na dotarciu)
Tuning mechaniczny:
- cylinder 49ccm <SZLIF>
- wydech Gianelli Silencers Carbon
- wariator Top Racing SV-1
- amortyzator gazowy Paioli
- świeca NGK
Tuning optyczny:
- lampa tylnia Revo Lexus Style
- naklejki Malossi i Gianelli, Top Racing
- siatka we wlotach powietrza
- LED'y w soczewkach
- kontrolki diodowe LED
- lusterko łezka chrom
Sprzedam pasek Polini Kevlar (nowy) - więcej informacji na pw |
|
|
|
Max_94 |
Dodany dnia 27-09-2010 19:26
|
Początkujący
Postów: 89
Data rejestracji: 24.04.10
Pomógł: 1
Status upomnienia:
|
Powiem kolega faktycznie źle ci doradził z tą jazda ;d.
No ale co teraz zrobisz.A wiec tak trzeba będzie zajrzeć pod cylka.
Jeśli tam będzie wszytko ok ale prawdopodobnie tak będzie,ponieważ gdyby ci pękł pierścionek to już wogóle nie odpalił i byś miał trochę roboty...;/
Sprawdź stan tłoku oczywiście,zerknij czy nie ma tam żadnych opiłek i tego typu śmieci ..
Następnie, zmierz szerokość paska bo być może że jest rozciągnięty albo przetarty tak jak pisałem..i porównaj z seryjnymi wartościami nowego paska..
Jeśli to to ostatecznie Gaźnik zapchany w zasysających kanałach.
Te kanały znajdują się miedzy gumą filtra a krućcem gaźnika ....
I to chyba tyle zrób to co karze,przeczyść gazior kompresorem (najlepiej) i w bęzynie wymocz. A dalej pisz co i jak. A i dobra rada nie słuchaj już więcej kolegi lepiej zapytaj na forum bądź mnie .. Pozdrawiam. |
|
|