kurde jak to jest ze katanka mi paliła koło 3,5 litra a teraz chyba ze siedem albo lepiej ;/ może to być ten zawór membranowy padnięty? czy może jakaś regulacja gaźnika ? jak paliła mało to normalnie ją szło odpalić a teraz żeby odpalić musze gazu dać i dopiero ją kopnąć ;/ śmiga mi ona pod 70km/h wszystko seryjne jedynie wydech mam leo Hand TT
prosił bym o jakiś wskazówki jak z tym gaźnikiem sie w razie czego obchodzić i jak ten zawór wymienić jak będzie taka potrzeba
Aaa i jedynie co robiłem kiedyś przy gaźniku to nieco obroty na podkręcałem bo mi gasła na wolnych..
Ay50w
Malowanie: Alstare
obroty zostaw takie jakie ma by nie gasła.... Potem reguluj drugą śrubą od gaźnika.... Potem na iglicy zmień.... Oczywiście jak sie bawisz to przeczyść gaźnik sprawdź te membramy... ale jakby przepuszczały to by sie zalewał... wyczyść filtr wsadź wszystko wyreguluj i bd śmigać...
Primo: Mam tak samo ale mi nic nie pomaga Wszystko wymieniłem i jak paliła 7 tak pali 7
Suzuki Katana Performance
Mechanika:
- Lv Sito był, Yasuni R Był Teraz Tecnigas Chrom
- Wario Polini SC
- Filtr stożkowy Polini Air Box (był)
- Docisk +22%
- Króciec 19mm
- Gaźnik Arreche 17,5 (był) Oryginalny wypolerowany
- Rolki 5,5gr (chyba aktualnie)
- Łożyska i simmeringi SKF C4
- Wał Italkit Reinforced
- I szlif i Tłok Meteora
Optyka:
- Dioda w lampie
- Diody z przodu
- Pomalowane fele czarna perła
- Odświeżenie lakieru
- Lusterka łezki
- Siatka we wlotach czerwona
- Siatka w boczkach czerwona
- Grill z siatki
- Polerka wydechu i pokrywy
- Stopka boczna
- Klosze czarne STR
- Tylna lampa revo custom
- Manetki Hebo
- ]Xenon 5000k
- Obcięty błotnik
- Wlepy
- Klapka od aku w Carbonie
- Nowe śruby niebieskie
- Żarówki diodowe
- Audio wyciągane
V-max pełna seria 75km/h po tunie: 95km/h nie z górki!!
a teraz szlif xD
Aktualny v-max 80km/h (gps)
FOTO http://bikepics.c...s/cacek14/
!!! SPRZEDAM WARIATOR POLINI !!! Tanio I rolki od 3gr do 8gr WARTO!!!
Sprzedam części do hulajnogi elektrycznej wszystkie części
SPRZEDAM CZĘSCI SAMOCHODOWE I GŁOŚNIKI
Mi tez pali dużo ( 5,5 l na 100km) .Czysciłem kiedyś gaznik, rególowałem go i nic to nie dało tak to czasami jest z katanami niektórym pali mało niektórym dużo .Kiedyś przczytałem na niemieckim forum ze katany palą tak dużo bo mają blokowane przełożenia i koło sie ciężej kreci niż na odblokowanych ,ale nie wiem czy to prawda.
Pozdro
SUZUKI KATANA AY 50 WR Telefonica-Movistar
Niezbyt dużo tego:
MECHANIKA
-Wydech TECNIGAS NEXT R chrom -Wata w tłumiku HEBO -Sprężyna dociskowa metrakit +15% -Spreżynki zielone HEBO -Łożyska SKF C4 -Rolki Stage6 4g -Kruciec 19 wypolerowany -Polini Speed Control -Pasek Malossi Special Belt -Przełożenia od SR'y -Komora wału wypolerowana -Sprzegło Tec Evo Racing -Arreche 17,5 + ssanie ręczne
OPTYKA -Spojler -Niebieskie ledy wsoczewkach -Białe felgi -Niebieskie nakrętki na wentyle -Niebieski śilnik -Niebieskie wężyki paliwa i oleju -Wszystkie śruby w śilniku pomalowane na niebiesko i biało -Biała pokrywa przekładni