Jak Przerobić Z Bębnowego Na Tarczowy Z Tyłu?
|
wiernyl |
Dodany dnia 18-08-2009 20:33
|
Stały bywalec
Postów: 343
Data rejestracji: 26.02.09
Pomógł: 11 Skąd: Tychy
Status upomnienia:
|
Przednie powinno ,ale tylne nie podejdzie na 100% chyba że dokupisz do tego tarcze z SR.
SUZUKI KATANA WERSJA WR 2003r |
|
|
|
Krzychu_tk2 |
Dodany dnia 18-08-2009 20:52
|
Znawca
Postów: 822
Data rejestracji: 07.04.08
Pomógł: 24 Skąd: Gniezno
Status upomnienia:
|
jak z tarczą, to wejdzie na tył. przednie będzie miało problemy żeby tarcze do zacisku wpasować... ps. tylne z bębnem też podejdzie jeśli w katanie masz bębnowy
1. Katana Evolution
2. Yamaha Raptor 700R Gytr Specjal Edition po tunie ;]
3. Honda CBR 600 151km Street ;]
4. Aprilia SR Ditech dopiero naprawiłem, więc zaczynam tuning (jak zawsze, we wszystim )
I tak dalej Sprzedaż-Skup Aut I Motocykli, Nowych i Używanych! gg. 9449725
http://img51.imag...510974.jpg |
|
|
|
torrus |
Dodany dnia 18-08-2009 22:30
|
Początkujący
Postów: 85
Data rejestracji: 14.04.08
Pomógł: 2 Skąd: Muchówka
Status upomnienia:
|
Mi chodzi o to że chcę sobie zrobić z tyłu na tarczowy i kupić cały komplet chamulcowy od sr i koła od razu żeby z przodu i z tyłu mieć takie same....
Katana 98 rok AC =>
tłumik GIANELLI next
wario malossi multiwar
rolki 7.1 g
pasek malossi kevlar (już lekko przytyrany 16,1mm)
zielone sprężynki sprzęgła
żółta dociskowa
Vmax po prostej 65 km/h przy rolkach 16x13, przy rolkach 6 g 17x12 vmax 73km/h
Optyka =>
Malowanie, zielony groszkowy,
diody w soczewkach i pod skuterem |
|
|
|
milik |
Dodany dnia 19-08-2009 20:15
|
Nowy
Postów: 12
Data rejestracji: 24.06.09
Pomógł: 0 Skąd: Wodzisław Śląski
Status upomnienia:
|
Wszyscy twierdzą że przeszczep między katanami pasuje. Pytam – czy ktoś już to robił i mu się udało ? Koło zębate które mam (te duże) jest większe od oryginalnego o 2mm !!!.
Suzuki Katana AY50 WR AC rok prod. 1999
-cylinder sport 50 BGM o mocy 8km
-nowy wał wzmacniany BGM
-łożyska i zimeringi SKF
-wariator POLINI SPEED CONTROL z zestawem rolek
-sprzęgło MALOSSI FLY
-spręzyna centralna +15% METAKIT
-nowy dzwon sprzęgła
-filtr gąbkowy POLINI AIR BOX
-sportowy wydech Leovince TT
-gaznik 14,5mm i dysza 75
-większe talerze sprzęgła
-gas box STAGE 6
-kruciec 19mm
-świeca racing NGK
-tarcza z tyłu
V-max 80km/h. |
|
|
|
Krzychu_tk2 |
Dodany dnia 19-08-2009 22:45
|
Znawca
Postów: 822
Data rejestracji: 07.04.08
Pomógł: 24 Skąd: Gniezno
Status upomnienia:
|
jeżeli pokrywa przekładni i wałek przekładni idący w koło są takie same w katanie jak w sr, to koła będą pasować tylko do przeróbki na tarczę z kołem sr, musisz mieć kape przekładni od sr tarcza lub katany tarcza. ja robiłem takie cuda wiele razy bez niczego się udało :-)
1. Katana Evolution
2. Yamaha Raptor 700R Gytr Specjal Edition po tunie ;]
3. Honda CBR 600 151km Street ;]
4. Aprilia SR Ditech dopiero naprawiłem, więc zaczynam tuning (jak zawsze, we wszystim )
I tak dalej Sprzedaż-Skup Aut I Motocykli, Nowych i Używanych! gg. 9449725
http://img51.imag...510974.jpg |
|
|
|
milik |
Dodany dnia 22-08-2009 20:42
|
Nowy
Postów: 12
Data rejestracji: 24.06.09
Pomógł: 0 Skąd: Wodzisław Śląski
Status upomnienia:
|
Przeróbka w mojej Katanie zakończyła się powodzeniem Części kupiłem od kolegi ptysiex. Przepraszam cie za opier**l spowodowany moja głupotą Dzięki za pomoc i pozdrawiam.
Suzuki Katana AY50 WR AC rok prod. 1999
-cylinder sport 50 BGM o mocy 8km
-nowy wał wzmacniany BGM
-łożyska i zimeringi SKF
-wariator POLINI SPEED CONTROL z zestawem rolek
-sprzęgło MALOSSI FLY
-spręzyna centralna +15% METAKIT
-nowy dzwon sprzęgła
-filtr gąbkowy POLINI AIR BOX
-sportowy wydech Leovince TT
-gaznik 14,5mm i dysza 75
-większe talerze sprzęgła
-gas box STAGE 6
-kruciec 19mm
-świeca racing NGK
-tarcza z tyłu
V-max 80km/h. |
|
|