Witam!
Mam pytanie czy wymiana seryjnego gaznika w katanie z 98r. na gaznik arreche 17,5mm zmniejszy spalanie? W tej chwili pali mi 5,5-6l/100km rozmowialalem z mechanikiem i powiedzial mi ze to wina starego gaznika... Wyregulowal go ale nic to nie zmienilo... co mam zrobic? Caly czas wydaje kase na paliwo... POMOCY
thomasss napisał/a:
Witam!
Mam pytanie czy wymiana seryjnego gaznika w katanie z 98r. na gaznik arreche 17,5mm zmniejszy spalanie? W tej chwili pali mi 5,5-6l/100km rozmowialalem z mechanikiem i powiedzial mi ze to wina starego gaznika... Wyregulowal go ale nic to nie zmienilo... co mam zrobic? Caly czas wydaje kase na paliwo... POMOCY
Przeczyszczasz go ładnie, regulujesz...sprawdzasz dysze czy nie przewiercana kiedyś była...regulujesz śrubką paliwo-powietrze i już...jak nie pomoże to wtedy kup serie a jak już chcesz trochę szybciej latać to 17,5 ale to w tedy tez będzie poić nie mniej dużo
SUZUKI KATANA WR 1998r. stumpf
70mm
Tun mech.
~Yasuni R BlackEdition
~wariator Hebo NG
~seryjne nie blokowane przełożenia (~13,8)
~pasek Malossi Special Belt
~stożek TNT
~dysza: 80
~rolki: Stage6 4,3g
~centralna +30% TopRacing
~sprzęgła niebieskie Hebo
~króciec 19 wypolerowany
~i....oczywiście 0 blokad
opt.
~lampa Revo Lexus Style
~przedłużka IGM 25mm
~przyciemnione kierunki
~stopka boczna Buzzetti
~aaa i podstawa...niebieskie diody w soczewkach
chodzi o to ze gaznik jest starego modelu a nie postarzaly.... tak mi mowil mechanik..... i on go podobnbo regulowal ale nie zauwazylem zmiany w spalaniu
Ja mam najstarszy jaki może byc z 98 . I potrafie wyregulowac na 3l/100 km na cylindrze 70 wiec nie słuchaj go . A może mówił Ci że taki gaźnik może Ci zaklatwić. ?
Nie mowil nic o zalatwianiu bo to znajomy szwagra ale twierdzil ze to wina gaznika i nic nie da sie zrobic... Nie znam zadnego porzadnego mechanika w okolicy a sam raczej go dobrze nie wyreguluje...