No i nadeszły wakacje, czas jeżdżenia a moja katana odmówiła mi posłuszeństwa. Zdjołem cylek wszystko elegancko i niby jest ok tłoczek lekko przetarty no i pieerścionki też git mogło by się wydawac. No i moje pytanie brzmi czemu katana tak pożera cylindry w ciągu 2 lat cylki ? To troche za dużo jak na mój gust. I teraz pojawia się pytanie czy kupic seryyjną 50 i sprzedac to w cholere czy zakupi jakiś lepszy cylek i śmigac dalej ? Aha i jak mi w jeździe zgasł to bezpiecznik też się od razu zjarał...
ps. Mam na sprzedaż cylek AC polini sport 47,4mm po szliie stan dobry z głowicą.
Edytowane przez OloK dnia 14-07-2009 10:08
Suzuki Katana '97 GSX-R 50 Suzuki Ram Air Direct ~>Airsal Sport 50cc ~>Wydech Tecnigas Next- R ~>Wał Top Racing ~>Pasek Polini Race ~>Sprzęgło RMS z niebieskimi sprężynkam HEBO ~>Sprężyna centralna Polini +30%
AC... właśnie od pewnego czasu nie latam, jeżdże spokojnie
Suzuki Katana '97 GSX-R 50 Suzuki Ram Air Direct ~>Airsal Sport 50cc ~>Wydech Tecnigas Next- R ~>Wał Top Racing ~>Pasek Polini Race ~>Sprzęgło RMS z niebieskimi sprężynkam HEBO ~>Sprężyna centralna Polini +30%