kolejny problem z katana, rozruch.
|
neo1706 |
Dodany dnia 20-08-2009 21:40
|
Nowy
Postów: 36
Data rejestracji: 21.02.09
Pomógł: 0 Skąd: Kopenhaga
Status upomnienia:
|
Witam, wiem ze ostatnio zaczynam duzo nowych tematow, ale nigdzie nie jest poruszone to o czym chce mowic.
Ciezko odpala z rozrusznika, z kopki jest juz lepiej ale trzeba kilka razy kopnac, jak z rozrusznika sie odpala to slychac ze juz lapie ale jak puszecze to gasnie. zeby odpalic trzeba dac gazu bo inaczej jest ciezko.
co do regulacji rozusznika. jest ten artykul i milion tematow ale ja i tak dalej nie wiem na czym to polega. moze ktos to tak zwiezle wytlumaczyc? kiedy wyczuc odpowiednie ustawienie? i jak to robic.
chcialbym jeszcze sie dowiedziec gdzie idzie ten waz od filtra powietrza? nie ten co idzie do gaznika a ten co idzie w rame? bo mi sparcial i jest popekany. jakas rada na to?
dziekuje, przepraszam i pozdrawiam.
Edytowane przez neo1706 dnia 20-08-2009 21:42 |
|
|
|
Jajecko_ |
Dodany dnia 20-08-2009 21:42
|
Znawca
Postów: 931
Data rejestracji: 12.11.08
Pomógł: 26 Skąd: Skierniewice
Status upomnienia:
|
słaby aku
albo razruch do wymiany
SUZUKI KATANA Ay50WR K2 2002r
|
|
|
|
neo1706 |
Dodany dnia 20-08-2009 21:43
|
Nowy
Postów: 36
Data rejestracji: 21.02.09
Pomógł: 0 Skąd: Kopenhaga
Status upomnienia:
|
rozruch jest dobry i aku tez, tego jestem pewien.
chcialbym dodac ze jak jest rozgrzany silnik to ze startera pali na dotyk bez otwierania przepustnicy.
no i co z tym wezem?
Edytowane przez neo1706 dnia 20-08-2009 21:47 |
|
|
|
Vieczor |
Dodany dnia 20-08-2009 22:06
|
Początkujący
Postów: 77
Data rejestracji: 25.06.09
Pomógł: 0 Skąd: Mikołów
Status upomnienia:
|
To jest normalne że trzeba dac mocno gazu. Najlepiej żeby poruszać troche manetką zanim się zacznie odpalać. Jak rozgrzany to każdemu łapie. Takie są 2T
Suzuki Katana Ay50
Tuning mechaniczny ::
-rozwiercony kruciec ssący,
-rolki 6.0 g,
-gaźnik 17 mm ,
-wydech sportowy Giannelli Silencers,
-gasbox by Vieczor,
-pasek Crosser Dayco,
-nowe opony Michelin,
-Kopyta od SR'ki,
-Wariator Hebo Next Generation,
-filtr paliwa xD,
tuning optyczny ::
-pokrywa przekładni pomalowana na "ala chrom" nie dało się wypolerować,
-biały klosz tylniej lampy,
-białe klosze kierunków (za niedługo będą),
-niebieska dioda led w schowku,
-żarówka H4 55/60W prawie jak ksenon,
-spojler (będzie za niedługo),
-metalowa podłoga (w planach),
-nowy lakier (po zimie będzie),
-wykładzina w schowku,
-licznik podświetlany na niebiesko,
W tej chwili v-max na prostej == 90 km/h
W tej chwili z górki max prędkość osiągnięta == 105 km/h |
|
|
|
Jajecko_ |
Dodany dnia 20-08-2009 22:10
|
Znawca
Postów: 931
Data rejestracji: 12.11.08
Pomógł: 26 Skąd: Skierniewice
Status upomnienia:
|
Vieczor napisał/a:Takie są 2T
nie wszystkie
SUZUKI KATANA Ay50WR K2 2002r
|
|
|
|
neo1706 |
Dodany dnia 20-08-2009 22:31
|
Nowy
Postów: 36
Data rejestracji: 21.02.09
Pomógł: 0 Skąd: Kopenhaga
Status upomnienia:
|
nie zawsze tak jest ze trzeba dac tak gazu badz manetka ruszac. wczesniej bylo dobrze, a wie ktos gdzie ten waz biegnie? |
|
|
|
Jajecko_ |
Dodany dnia 20-08-2009 22:53
|
Znawca
Postów: 931
Data rejestracji: 12.11.08
Pomógł: 26 Skąd: Skierniewice
Status upomnienia:
|
jaki wąz ??
SUZUKI KATANA Ay50WR K2 2002r
|
|
|
|
neo1706 |
Dodany dnia 20-08-2009 22:57
|
Nowy
Postów: 36
Data rejestracji: 21.02.09
Pomógł: 0 Skąd: Kopenhaga
Status upomnienia:
|
ten ktory idzie od filtra powitrza do ramy |
|
|
|
Jajecko_ |
Dodany dnia 20-08-2009 23:11
|
Znawca
Postów: 931
Data rejestracji: 12.11.08
Pomógł: 26 Skąd: Skierniewice
Status upomnienia:
|
sam sobie na pytanie odpowiedziałes od filtra do ramy
pomogłem ?
SUZUKI KATANA Ay50WR K2 2002r
|
|
|
|
torrus |
Dodany dnia 21-08-2009 16:44
|
Początkujący
Postów: 85
Data rejestracji: 14.04.08
Pomógł: 2 Skąd: Muchówka
Status upomnienia:
|
Ten wąż wchodzi Ci do ramy i wychodzi potem pod kierownicą tam gdzie masz taki mały plasticzek, jest to dobre ponieważ do filtra nie dostanie Ci się woda.
Katana 98 rok AC =>
tłumik GIANELLI next
wario malossi multiwar
rolki 7.1 g
pasek malossi kevlar (już lekko przytyrany 16,1mm)
zielone sprężynki sprzęgła
żółta dociskowa
Vmax po prostej 65 km/h przy rolkach 16x13, przy rolkach 6 g 17x12 vmax 73km/h
Optyka =>
Malowanie, zielony groszkowy,
diody w soczewkach i pod skuterem |
|
|
|
Jajecko_ |
Dodany dnia 23-08-2009 18:41
|
Znawca
Postów: 931
Data rejestracji: 12.11.08
Pomógł: 26 Skąd: Skierniewice
Status upomnienia:
|
torrus napisał/a:
wychodzi potem pod kierownicą tam gdzie masz taki mały plasticzek .
moim zdaniem jest to blokada
ja nigdzie nie widziałem zeby to wychodziło
SUZUKI KATANA Ay50WR K2 2002r
|
|
|
|
Daniez |
Dodany dnia 23-08-2009 20:48
|
Znawca
Postów: 1184
Data rejestracji: 30.08.07
Pomógł: 13 Skąd: Węgorzewo (MAZURY)
Status upomnienia:
|
To jest po prostu poprowadzone w ramie żeby pobierało czyste powietrze a nie gdzieś tam obok silnika gdzie najwięcej błota...wejście jest no tam gdzie taki uchwyt jakby;D
SUZUKI KATANA WR 1998r. stumpf
70mm
Tun mech.
~Yasuni R BlackEdition
~wariator Hebo NG
~seryjne nie blokowane przełożenia (~13,8)
~pasek Malossi Special Belt
~stożek TNT
~dysza: 80
~rolki: Stage6 4,3g
~centralna +30% TopRacing
~sprzęgła niebieskie Hebo
~króciec 19 wypolerowany
~i....oczywiście 0 blokad
opt.
~lampa Revo Lexus Style
~przedłużka IGM 25mm
~przyciemnione kierunki
~stopka boczna Buzzetti
~aaa i podstawa...niebieskie diody w soczewkach
~..::v-max: 95km/h::..
http://www.bikepics.com/members/daniez/
|
|
|