Witam
Czy któryś z znających się kolegów mógłby łopatologicznie rozrysować w jaki sposób podłączyć kranik podciśnieniowy w Katanie ? Ewentualnie jeśli ktoś posiada takie doświadczenie, jak sprawdzić czy kranik jest sprawny ? Jakby co to mam trzy kompresory z których każdy może wytworzyć nadciśnienie i podciśnienie. Dodam że przeszukałem forum i to co znalazłem nie było pomocne.
Suzuki Katana AY50 WR AC rok prod. 1999
-cylinder sport 50 BGM o mocy 8km
-nowy wał wzmacniany BGM
-łożyska i zimeringi SKF
-wariator POLINI SPEED CONTROL z zestawem rolek
-sprzęgło MALOSSI FLY
-spręzyna centralna +15% METAKIT
-nowy dzwon sprzęgła
-filtr gąbkowy POLINI AIR BOX
-sportowy wydech Leovince TT
-gaznik 14,5mm i dysza 75
-większe talerze sprzęgła
-gas box STAGE 6
-kruciec 19mm
-świeca racing NGK
-tarcza z tyłu
V-max 80km/h.
Góra to podcisnienie. Ten jeden wystajacy to jest do gaxnika. Ten jeden na wprost tego do gaźnika to paliwo. a ten obok to węzyk by podlaczyc do baku (góre)
jak tu dodac obrazek?
1. Katana Evolution
2. Yamaha Raptor 700R Gytr Specjal Edition po tunie ;]
3. Honda CBR 600 151km Street ;]
4. Aprilia SR Ditech dopiero naprawiłem, więc zaczynam tuning (jak zawsze, we wszystim )
I tak dalej Sprzedaż-Skup Aut I Motocykli, Nowych i Używanych! gg. 9449725 http://img51.imag...510974.jpg
Pomogło. Troszkę czasu minęło bo miałem inną awarię ale już wszystko działa. Thx
Suzuki Katana AY50 WR AC rok prod. 1999
-cylinder sport 50 BGM o mocy 8km
-nowy wał wzmacniany BGM
-łożyska i zimeringi SKF
-wariator POLINI SPEED CONTROL z zestawem rolek
-sprzęgło MALOSSI FLY
-spręzyna centralna +15% METAKIT
-nowy dzwon sprzęgła
-filtr gąbkowy POLINI AIR BOX
-sportowy wydech Leovince TT
-gaznik 14,5mm i dysza 75
-większe talerze sprzęgła
-gas box STAGE 6
-kruciec 19mm
-świeca racing NGK
-tarcza z tyłu
V-max 80km/h.