Od jakiegoś momentu moja katana zaczęła mi gasnąć zawsze, jak chodzi na wolnych obrotach. Gaźnik reguluje podobno jest dobrze. JAdę na skrzyżowanie zatrzymuje się i gaśnie...... Potem muszę długo kręcić rozrusznikiem ,żeby załapał.... i jak zaczyna gasnąć to słyszę taki dźwięk iskry...Patrzę do fajki a tam brązowo od rdzy. to samo na świecy,Myślę,że to od tej rdzy tak mi gaśnie.Bo prąd nie może się przebić,dopiero na wyższych obrotach przedostaje się do świecy. Co o tym sądzicie??
Mechanika:
-Wydech: RR Turbo Kit
-Wario:Hebo Next Generation
-Rolki:4,3gr
-Gasbox: Malossi
-Sprężyny sprzęgła: Zielone Hebo
-Pasek: Polini Race
-Sprężyna centralna: +15% Polini
-Swieca: NGK R
-Fajka:NGK
-Ciśnienie opon: 1,5 bara. -!!!V-max:90 KM/H !!!
Optyka:
-Tylko Stópka boczna. Więcej nie trzeba.
i fajke
1. Katana Evolution
2. Yamaha Raptor 700R Gytr Specjal Edition po tunie ;]
3. Honda CBR 600 151km Street ;]
4. Aprilia SR Ditech dopiero naprawiłem, więc zaczynam tuning (jak zawsze, we wszystim )
I tak dalej Sprzedaż-Skup Aut I Motocykli, Nowych i Używanych! gg. 9449725 http://img51.imag...510974.jpg
Już naprawiłem.. Wystarczyło było umyć fajkę pod gorącą coca-colą to samo główkę swiecy i teraz wyszstko działa jak należy.. Rdza zeszła. Domowe metody są najlepsze
Mechanika:
-Wydech: RR Turbo Kit
-Wario:Hebo Next Generation
-Rolki:4,3gr
-Gasbox: Malossi
-Sprężyny sprzęgła: Zielone Hebo
-Pasek: Polini Race
-Sprężyna centralna: +15% Polini
-Swieca: NGK R
-Fajka:NGK
-Ciśnienie opon: 1,5 bara. -!!!V-max:90 KM/H !!!
Optyka:
-Tylko Stópka boczna. Więcej nie trzeba.