Tłok Do Malossi Sport
|
Pietras |
Dodany dnia 23-05-2009 23:06
|
Mechanik
Postów: 1947
Data rejestracji: 04.06.08
Pomógł: 41 Skąd: Częstochowa
Status upomnienia:
|
Witam dziś pekły mi pierścienie i rozwalił mi sie tłok. Ctlek (Malossi Sport Morini ) Nie został ani troche uszkodzony. I moje pytanie z doswiadczenia wiem że jak sie wymienia tłok tzreba robić szlif bo to coś sie inaczej wszystko układa ( prawda ? ) I tak Nowy Tłok malossi seryjny motnowany too 47,4 a po szlifie jest jeszcze dostepny 47,8 za 200 zł. I 2 Pytanie . Mam okazje kupic Vertexa nieużywanego do AC 47,8 czyli musze zrobić szlif i teraz czy ten szlif jest obowiazkowy przy wymianie tłoku ? |
|
|
|
Krzychu_tk2 |
Dodany dnia 23-05-2009 23:14
|
Znawca
Postów: 822
Data rejestracji: 07.04.08
Pomógł: 24 Skąd: Gniezno
Status upomnienia:
|
trzeba szlif w cylindrze żeliwnym :-) ps. jesli masz 47.4 to już miałeś szlif ponieważ malossi sport seryjnie ma 47mm :-) pierwszy szlif masz za sobą, został tylko drugi na 47.8 i szklanka (tuleja) jest tak cienka że nast. szlifu nie zrobisz :-)
1. Katana Evolution
2. Yamaha Raptor 700R Gytr Specjal Edition po tunie ;]
3. Honda CBR 600 151km Street ;]
4. Aprilia SR Ditech dopiero naprawiłem, więc zaczynam tuning (jak zawsze, we wszystim )
I tak dalej Sprzedaż-Skup Aut I Motocykli, Nowych i Używanych! gg. 9449725
http://img51.imag...510974.jpg |
|
|
|
satan |
Dodany dnia 24-05-2009 14:57
|
Początkujący
Postów: 61
Data rejestracji: 14.02.09
Pomógł: 2 Skąd: Czernica
Status upomnienia:
|
Pietras jeśli dajesz wększy (nadwymiarowy) tłok to musisz robić szlif!!! przecież większy tłok nie wejdzie do cyla! Nie wiem jaką masz katanę ale przy kupnie tłoka sprawdż czy jest do AC czy LC ponieważ tłoki różnią się średnicą otworu na sworzeń ,AC ma sworzeń 10mm a, LC 12mm
Srednica cylindra nominał w malossi 47,00
1szy szlif 47,40mm
2gi szlif 47,80mm
3szlif niby można jeszcze zrobićna 48,00 ale nie polecam!!! po 2 szlifie następuje śmierć cyla.
Mechanika;
New performance 70LC -na ten sezon jest już Polini 70 sport
Gażnik 17,5 od minarelli Dellorto+dysza 85
Kolektor dolotowy od minarelli+zawór hebo
Gas box- Malossi
Wał - Top Racing+SKF
Wariator Malossi +rolki4,5gr+żółta sprężyna
Pas Polini race
Sprzęgło Hebo + niebieskie sprężynki+30
Top racing 16/49 + wtórna polini !!!
wydech LEO ZX-teraz Hebo NP2004
V max -110km/h-obecnie nie znany(nowy cyl,docieranie)
Przyspieszenie-do 75 wyrywa z pod tyłka (obecnie przyśpieszenie nie znane)
Optyka: bez przeróbek seria
Obecnie YAMAHA VIRAGO 535!!!! |
|
|
|
Pietras |
Dodany dnia 24-05-2009 15:15
|
Mechanik
Postów: 1947
Data rejestracji: 04.06.08
Pomógł: 41 Skąd: Częstochowa
Status upomnienia:
|
Wiem o tym ale czy do zmiany tłoku tzreba szlif o to chodzi :] |
|
|
|
x1x1x1 |
Dodany dnia 24-05-2009 15:42
|
Doradca
Postów: 531
Data rejestracji: 19.10.07
Pomógł: 2 Skąd: Srebrna
Status upomnienia:
|
Nie trzeba... jeszcze mniej docierania będzie
Suzuki Katana AY50R DiTech 2006r
Żyje na gaźniku (i powietrzu)
Tuning:
- Leo ZX
- Airsal Sport 50cc
- Malossi multivar
- Filtr Hebo S
- Arreche 17,5 mm
|
|
|
|
Pietras |
Dodany dnia 24-05-2009 17:45
|
Mechanik
Postów: 1947
Data rejestracji: 04.06.08
Pomógł: 41 Skąd: Częstochowa
Status upomnienia:
|
[cenzura] zdania podzielone nie wiem co robic :/ |
|
|
|
x1x1x1 |
Dodany dnia 24-05-2009 20:18
|
Doradca
Postów: 531
Data rejestracji: 19.10.07
Pomógł: 2 Skąd: Srebrna
Status upomnienia:
|
Jeżeli cylek jest nic nie tknięty to po chorobe robić mu szlif kupujesz ten sam tłok i jedziesz dalej
Suzuki Katana AY50R DiTech 2006r
Żyje na gaźniku (i powietrzu)
Tuning:
- Leo ZX
- Airsal Sport 50cc
- Malossi multivar
- Filtr Hebo S
- Arreche 17,5 mm
|
|
|
|
Pietras |
Dodany dnia 24-05-2009 20:25
|
Mechanik
Postów: 1947
Data rejestracji: 04.06.08
Pomógł: 41 Skąd: Częstochowa
Status upomnienia:
|
Ale slyszalem ze zle sie docieraz wtedy tłok bo cylek ma jakies mikronierównosci czy cos w tym stylu.
PS : x1x1x1 dawaj twoje gg
Edytowane przez Pietras dnia 24-05-2009 20:27 |
|
|
|
x1x1x1 |
Dodany dnia 24-05-2009 21:48
|
Doradca
Postów: 531
Data rejestracji: 19.10.07
Pomógł: 2 Skąd: Srebrna
Status upomnienia:
|
gg jest zapisane w profilu: 4410354
Żadne nierówności nie powinny przeszkadzać. Z resztą po zmianie tłoka na nowo trzeba docierać skuta. Po tym wszystko powinno być ok.
Tak w ogóle już nie jeden miał taki przypadek że cylek cały,a tłok do wymiany... wsadzali nowy tłok, trochę docierali i wszystko trybi jak powinno
Suzuki Katana AY50R DiTech 2006r
Żyje na gaźniku (i powietrzu)
Tuning:
- Leo ZX
- Airsal Sport 50cc
- Malossi multivar
- Filtr Hebo S
- Arreche 17,5 mm
|
|
|
|
Pietras |
Dodany dnia 24-05-2009 21:51
|
Mechanik
Postów: 1947
Data rejestracji: 04.06.08
Pomógł: 41 Skąd: Częstochowa
Status upomnienia:
|
Okej to jutro jade do zakładu zmierzą wszystko zobaczą jak cos bedzie nie tak zrobia szlif jak bedzie git to zeby dali mi tłoczk i bedzie ok mysle docierka z 100Km chyba ze normalnie tzreba docieraz jak nowy cylek i tłok 400 ? |
|
|
|
x1x1x1 |
Dodany dnia 24-05-2009 21:54
|
Doradca
Postów: 531
Data rejestracji: 19.10.07
Pomógł: 2 Skąd: Srebrna
Status upomnienia:
|
100km powinno wystarczyć, chyba że jesteś przesądny to możesz i 200 przejechać :]
Suzuki Katana AY50R DiTech 2006r
Żyje na gaźniku (i powietrzu)
Tuning:
- Leo ZX
- Airsal Sport 50cc
- Malossi multivar
- Filtr Hebo S
- Arreche 17,5 mm
|
|
|
|
Krzychu_tk2 |
Dodany dnia 25-05-2009 08:00
|
Znawca
Postów: 822
Data rejestracji: 07.04.08
Pomógł: 24 Skąd: Gniezno
Status upomnienia:
|
Albo Niech Ci Cylek Wypolerują, Nie Musisz Docierać I Gładź Cylka Jest Jak Nowa :-)
1. Katana Evolution
2. Yamaha Raptor 700R Gytr Specjal Edition po tunie ;]
3. Honda CBR 600 151km Street ;]
4. Aprilia SR Ditech dopiero naprawiłem, więc zaczynam tuning (jak zawsze, we wszystim )
I tak dalej Sprzedaż-Skup Aut I Motocykli, Nowych i Używanych! gg. 9449725
http://img51.imag...510974.jpg |
|
|
|
x1x1x1 |
Dodany dnia 25-05-2009 14:43
|
Doradca
Postów: 531
Data rejestracji: 19.10.07
Pomógł: 2 Skąd: Srebrna
Status upomnienia:
|
No też tak można... sąsiad mechanik w cylkach od pił motorowych jak kończyły się pierścionki i trochę niszczyły cylek, to polerował cylinder drobniutkim papierem ściernym i mówi, że trzymają dłużej niż oryginalne piły ze sklepu.
Suzuki Katana AY50R DiTech 2006r
Żyje na gaźniku (i powietrzu)
Tuning:
- Leo ZX
- Airsal Sport 50cc
- Malossi multivar
- Filtr Hebo S
- Arreche 17,5 mm
|
|
|
|
Pietras |
Dodany dnia 26-05-2009 17:24
|
Mechanik
Postów: 1947
Data rejestracji: 04.06.08
Pomógł: 41 Skąd: Częstochowa
Status upomnienia:
|
Pomieżone ładnie i wyszło gdzieniegdzie 47,00 a czasmi 47,05 a jeszcze indziej 47,11 . Kupiłem Meteora z szlifem na 47,25 myśle że dobzre zrobiłem. Tylko teraz zapytanie cyz mi Korbowód wytrzyma ? |
|
|
|
Krzychu_tk2 |
Dodany dnia 26-05-2009 23:02
|
Znawca
Postów: 822
Data rejestracji: 07.04.08
Pomógł: 24 Skąd: Gniezno
Status upomnienia:
|
łożysko korbowodu polini evolution kup i git będzie.
1. Katana Evolution
2. Yamaha Raptor 700R Gytr Specjal Edition po tunie ;]
3. Honda CBR 600 151km Street ;]
4. Aprilia SR Ditech dopiero naprawiłem, więc zaczynam tuning (jak zawsze, we wszystim )
I tak dalej Sprzedaż-Skup Aut I Motocykli, Nowych i Używanych! gg. 9449725
http://img51.imag...510974.jpg |
|
|
|
Pietras |
Dodany dnia 26-05-2009 23:04
|
Mechanik
Postów: 1947
Data rejestracji: 04.06.08
Pomógł: 41 Skąd: Częstochowa
Status upomnienia:
|
Mam to seryjne Malossi powino wytrzymać chyba.
Byle do Środka Wakacji bo Kupuje Top Racing wał Race i tam jest chyba dobrze łozysko.
Edytowane przez Pietras dnia 26-05-2009 23:05 |
|
|