Witam was Forumowicze
Pracuje w serwisie skuterów i przyjechał mi CPI Aragon z dziwnym problemem. Gdy silnik się nagrzeje dostaje wysokich obrotów i [cenzura]nięcie straszny zryw. z góry dzięki Pozdrawiam
Polini Sport 70ccm / SERIA
Malossi Multivar + 6,5 g
Gianelli Silencer
RMS Racing Pro + czerwone sprężynki
Stożek
Sprężyna centralna +22%
odblokowany króciec ssący
Wygładzenie tyłu z czaszki Roxa
Polerki
Czerwony Karter
Kiera BMX
Rejestracja przy silniku
To może być faktycznie ssanie, Bolek skoro pracujesz jako mechanik w serwisie to powinieneś wiedzieć że CPI to nie CHIŃCZYK!!!!! FACET!!
Mechanika;
New performance 70LC -na ten sezon jest już Polini 70 sport
Gażnik 17,5 od minarelli Dellorto+dysza 85
Kolektor dolotowy od minarelli+zawór hebo
Gas box- Malossi
Wał - Top Racing+SKF
Wariator Malossi +rolki4,5gr+żółta sprężyna
Pas Polini race
Sprzęgło Hebo + niebieskie sprężynki+30
Top racing 16/49 + wtórna polini !!!
wydech LEO ZX-teraz Hebo NP2004
V max -110km/h-obecnie nie znany(nowy cyl,docieranie)
Przyspieszenie-do 75 wyrywa z pod tyłka (obecnie przyśpieszenie nie znane)
Optyka: bez przeróbek seria
CPI to nie chińczyk tylko Tajwańczyk. sory za offa ale kumpel miał na odwót w swoim NRG tzn. jak silnik był zimny to mu gazior (zamarzał) cięzko mu było dac gazu i jak jusz jaks cudem dał tego gazu to nie zchidził mu z obrotów
Dodam jeszcze ze było +10
Co za różnica tajwan-Chińczyk rozumiem Chińczyk-Japoniec dobra dzięki muszę go zrobić bo terminy gonią
Polini Sport 70ccm / SERIA
Malossi Multivar + 6,5 g
Gianelli Silencer
RMS Racing Pro + czerwone sprężynki
Stożek
Sprężyna centralna +22%
odblokowany króciec ssący
Wygładzenie tyłu z czaszki Roxa
Polerki
Czerwony Karter
Kiera BMX
Rejestracja przy silniku