Problem z zapiczonymi śrubami...
|
FanTomas |
Dodany dnia 20-05-2009 19:11
|
Początkujący
Postów: 146
Data rejestracji: 19.04.09
Pomógł: 3 Skąd: CzW
Status upomnienia:
|
Siemano! A wiec mam duży problem z zapieczonymi śrubami od głowicy(potrzeba zmiany uszczelki). Jedna z czterech została odkręcona, ale reszta ani myśli... psikałem wd40 K2 Vulcan stukałem w nie i nic... Już mam dosyć "kurwowania" i zwracam się do was, gwinty już trochę zjechałem i mam do was pytanko czy jakieś inne metody znacie które by poskutkowały?! Wiem że to lamerskie pytanie ale nic nie przychodzi mi mi do głowy a kątówką nie chce sie bawić. Dzięki bardzo za każde sugestie.
Edytowane przez FanTomas dnia 20-05-2009 19:11 |
|
|
|
Jajecko_ |
Dodany dnia 20-05-2009 19:15
|
Znawca
Postów: 931
Data rejestracji: 12.11.08
Pomógł: 26 Skąd: Skierniewice
Status upomnienia:
|
Kątówka odkręcać głowice <szok>weź kawałek druta(ok.10 cm) przyłóż do śruby i walni młotem. nie za mocno może coś się ruszy.
lub tak próbuj http://www.spryci...iona-srube
Edytowane przez Jajecko_ dnia 20-05-2009 19:18
SUZUKI KATANA Ay50WR K2 2002r
|
|
|
|
Mateo94 |
Dodany dnia 20-05-2009 20:18
|
Coś wiem
Postów: 161
Data rejestracji: 13.07.08
Pomógł: 2 Skąd: Skierniewice
Status upomnienia:
|
Ja też tak miałem ale przyszedł starszy brat i mi odkrecił ale ledwo ledwo
Też psikałem wd40 itp... i trochę może dało Weź Coca-Cola polej podobno działa
Edytowane przez Mateo94 dnia 20-05-2009 20:18
...::Suzuki Katana Performance AY50 1999r::...
Mój skromny setup :
Z mechaniki :
->Hebo racing
->Rolki LeoVince 3,5gr
->Wariator Hebo Next Generation
->dysza 80
->Pasek polini Race
->Stożek Hebo Air System, niebieski
-> odblokowany Króciec ssący 19mm
->docisk +33% Polini Niebieska
->Spreżynki sprzegła Hebo R Czerwone +33%
->Lusterko F1
->Boczna stopka Buzzetti
->Neony niebiskie
->Pomalowane plastiki na biało
->Naklejki Hebo, Polini, LeoVince
->Kierownica Hebo. TNT
->Wygładzenie
->Bad lock
->Białe Felgi
->Przedłużka 25mm IGM
-> cylek Polini sport 70cc
->Sportowe przełożenia
Albo Suzuki albo nic!!! |
|
|
|
wiernyl |
Dodany dnia 20-05-2009 20:30
|
Stały bywalec
Postów: 343
Data rejestracji: 26.02.09
Pomógł: 11 Skąd: Tychy
Status upomnienia:
|
no ja bym uważał na to bo jak zerwie ci sie szpilka w karterze to bedziesz miał do gwintowania
SUZUKI KATANA WERSJA WR 2003r |
|
|
|
LMatador |
Dodany dnia 20-05-2009 20:46
|
Stały bywalec
Postów: 465
Data rejestracji: 19.06.08
Pomógł: 3 Skąd: Parczew
Status upomnienia:
|
taaa coca cola lepsza jest niż wd 40 nawet powaga |
|
|
|
Daniez |
Dodany dnia 20-05-2009 20:49
|
Znawca
Postów: 1184
Data rejestracji: 30.08.07
Pomógł: 13 Skąd: Węgorzewo (MAZURY)
Status upomnienia:
|
cola?? jakoś nie ciężko mi to przychodzi żebym lał cole na katanę ja 1 zastosowałem ten patent ze spryciarze...działa tylko z umiarem trzeba walić
SUZUKI KATANA WR 1998r. stumpf
70mm
Tun mech.
~Yasuni R BlackEdition
~wariator Hebo NG
~seryjne nie blokowane przełożenia (~13,8)
~pasek Malossi Special Belt
~stożek TNT
~dysza: 80
~rolki: Stage6 4,3g
~centralna +30% TopRacing
~sprzęgła niebieskie Hebo
~króciec 19 wypolerowany
~i....oczywiście 0 blokad
opt.
~lampa Revo Lexus Style
~przedłużka IGM 25mm
~przyciemnione kierunki
~stopka boczna Buzzetti
~aaa i podstawa...niebieskie diody w soczewkach
~..::v-max: 95km/h::..
http://www.bikepics.com/members/daniez/
|
|
|
|
tomekkst2 |
Dodany dnia 20-05-2009 21:45
|
Początkujący
Postów: 79
Data rejestracji: 07.11.08
Pomógł: 1
Status upomnienia:
|
ja mam problem z srubom z błotnika (tego mniejszego nad tylnim kołem)jest to śruba która jest przykrecona do silnika i trudno sie tam dostac prosze o pomoc
Edytowane przez tomekkst2 dnia 20-05-2009 21:46 |
|
|
|
Jajecko_ |
Dodany dnia 20-05-2009 21:57
|
Znawca
Postów: 931
Data rejestracji: 12.11.08
Pomógł: 26 Skąd: Skierniewice
Status upomnienia:
|
Odkręć kufer będzie lepszy dostęp. Tylko przypadkiem tego błotnika nie ucinaj
SUZUKI KATANA Ay50WR K2 2002r
|
|
|
|
FanTomas |
Dodany dnia 20-05-2009 22:02
|
Początkujący
Postów: 146
Data rejestracji: 19.04.09
Pomógł: 3 Skąd: CzW
Status upomnienia:
|
No to dużo więcej się nie dowiedziałem, no może coś ze spryciarza... Cola dobrze się popija to i śruba wymięknie? Ale mogę wlać cole orginal z perdonki bo trochę słabo z kasa ;p No dzięki, może coś wymyślę ;] |
|
|
|
Krzychu_tk2 |
Dodany dnia 20-05-2009 22:30
|
Znawca
Postów: 822
Data rejestracji: 07.04.08
Pomógł: 24 Skąd: Gniezno
Status upomnienia:
|
odkręć ,,Dziesiątką'' Rurkową lub gedorem. Pójdzie na pewno bo nakrętki są miękkie i zwykły klucz się ślizga.
1. Katana Evolution
2. Yamaha Raptor 700R Gytr Specjal Edition po tunie ;]
3. Honda CBR 600 151km Street ;]
4. Aprilia SR Ditech dopiero naprawiłem, więc zaczynam tuning (jak zawsze, we wszystim )
I tak dalej Sprzedaż-Skup Aut I Motocykli, Nowych i Używanych! gg. 9449725
http://img51.imag...510974.jpg |
|
|
|
LMatador |
Dodany dnia 21-05-2009 07:46
|
Stały bywalec
Postów: 465
Data rejestracji: 19.06.08
Pomógł: 3 Skąd: Parczew
Status upomnienia:
|
Nie wiem może i tak spróbuj co ci szkodzi, nalej do pojemnika jakiegoś wsadź śrubkę zardzewiałą na jakiś czas, jak nie zadziała to przynajmniej będziesz mieć coś do picia |
|
|