O blokadach jeszcze raz :)
|
giees |
Dodany dnia 02-05-2009 14:47
|
Nowy
Postów: 7
Data rejestracji: 17.03.09
Pomógł: 0 Skąd: Warszawa
Status upomnienia:
|
Wiem wiem było tysiąc razy już, znam opcje szukaj ale nie mogę znaleźć odpowiedzi na nurtujące mnie pytania. Rzecz tyczy się Katany r rocznik 2005 na bezpośrednim wtrysku a wiec o to moje pytania
1. Czy w tym modelu jest króciec ssący i blokada na nim (to chyba jest głupie pytanie)
2. Cz taka plastikowa rurka w filtrze powietrza to nie jest tez przypadkiem jakaś blokada
3.
a)Co do blokady na module ktoś mógłby mi przybliżyć jakie mam możliwości
tzn. skąd wziąć oprogramowanie i ten kabelek do połączenia ze skuterem ( jakie koszta itd) ewentualnie czy ktoś się orientuje czy w Warszawie i ewentualnie w okolicy jest może jakiś warsztat i nie jest to ASO który zajmuje się takimi rzeczami.
b ) czy przypadkiem za każdym razem jak np. zmienię tłumik czy cylinder czy cokolwiek to nie będę musiał się podpinać pod kompa i zmieniać mapy wtrysku czy coś w tym stylu??
4. i tak trochę z innej beczki gdzie jest tabliczka znamionowa na ramie i gdzie są numery wybite na niej ??
I jeśli ktoś ma swoje własne spostrzeżenia co do blokad czy eksploatacji tego modelu katany będę wdzięczny za rady
Pozdrawiam
Edytowane przez giees dnia 02-05-2009 14:48 |
|
|
|
OloK |
Dodany dnia 02-05-2009 15:06
|
Doradca
Postów: 696
Data rejestracji: 02.06.07
Pomógł: 2
Status upomnienia:
|
Z tego co się orientuje to nie ma blokady na module. Tylko raz trzeba mape wtrysku wgrac ale w ASO. Tabliczka jest za przednimi lagami na ramie
Suzuki Katana '97 GSX-R 50 Suzuki Ram Air Direct
~>Airsal Sport 50cc
~>Wydech Tecnigas Next- R
~>Wał Top Racing
~>Pasek Polini Race
~>Sprzęgło RMS z niebieskimi sprężynkam HEBO
~>Sprężyna centralna Polini +30%
Mój samuraj
http://bikepics.c...ok/97ay50/
http://www.polska...Y_50/11376
Jadą chłopaki na japońcach, nikt ich nie dogoni, bo kręcą do końca...
|
|
|
|
x1x1x1 |
Dodany dnia 02-05-2009 15:22
|
Doradca
Postów: 531
Data rejestracji: 19.10.07
Pomógł: 2 Skąd: Srebrna
Status upomnienia:
|
A więc tak:
1)Jest kruciec ale nie blokowany
2)Lepiej nie ruszać tej rurki bo przez to bedzie nieodpowiednia dawka powietrza do dawki paliwa i wtedy nie będzie działąć jak powinno, a nie ma żadnego sposobu na regulację dawki paliwa w katanie na wtrysku
3
a )Ja tej blokady nie miałem, tak naprawde tylko jednego na forum spotkałem co miał tą blokadę, a żeby ją zdjąć to tylko trzeba z tym do głównego serwisu suzuki (możliwe że nawet jej nie masz)
Oprogramowań jest tylko dwa... zablokowana i odblokowana. Nie ma żadnych specjalnych czy też tuningowych map wtrysku, to jest zwykły pic i oszustwo.
b )tak jak wyżej, nic nie będziesz mógł zmieniać w mapach bo tylko jest mapa zablokowana i odblokowana, nic więcej.
4)Na ramie za przednim kołem.
Co do blokad, to zobacz czy nie siedzi ci jeszcze na wariatorze i na wydechu. Tylko że w przypadku waria ta blokada mieści się tam gdzie są rolki, a dokładniej jest to taka blaszka z tj. "schodkami" która trzyma rolki ( tą blaszkę przykręca się 3 śrubkami)
Jeżeli chodzi o użytkowanie to dam ci radę; staraj się nie jeździć po deszczu czy też moczyć go mocno ponieważ elektronika jest bardzo wrażliwa.
Edytowane przez x1x1x1 dnia 02-05-2009 15:22
Suzuki Katana AY50R DiTech 2006r
Żyje na gaźniku (i powietrzu)
Tuning:
- Leo ZX
- Airsal Sport 50cc
- Malossi multivar
- Filtr Hebo S
- Arreche 17,5 mm
|
|
|
|
giees |
Dodany dnia 03-05-2009 12:13
|
Nowy
Postów: 7
Data rejestracji: 17.03.09
Pomógł: 0 Skąd: Warszawa
Status upomnienia:
|
dzięki !!! |
|
|
|
x1x1x1 |
Dodany dnia 03-05-2009 13:22
|
Doradca
Postów: 531
Data rejestracji: 19.10.07
Pomógł: 2 Skąd: Srebrna
Status upomnienia:
|
Masz jeszcze jakieś pytania to pisz, postaram się pomóc, i jak byś mógł to podaj swoje gg bo możliwe że będe miał do ciebie parę pytań
Suzuki Katana AY50R DiTech 2006r
Żyje na gaźniku (i powietrzu)
Tuning:
- Leo ZX
- Airsal Sport 50cc
- Malossi multivar
- Filtr Hebo S
- Arreche 17,5 mm
|
|
|
|
giees |
Dodany dnia 04-05-2009 00:24
|
Nowy
Postów: 7
Data rejestracji: 17.03.09
Pomógł: 0 Skąd: Warszawa
Status upomnienia:
|
moje gg 2456584 pozdro! |
|
|
|
alfonsinio92 |
Dodany dnia 11-06-2009 13:47
|
Nowy
Postów: 3
Data rejestracji: 22.10.08
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
no wlasnie w katanie na wtrysku jest blokada na wariatorze ale sciagniecie blokady z wydechu nic nie daje |
|
|
|
Jajecko_ |
Dodany dnia 11-06-2009 17:20
|
Znawca
Postów: 931
Data rejestracji: 12.11.08
Pomógł: 26 Skąd: Skierniewice
Status upomnienia:
|
alfonsinio92 napisał/a:
sciagniecie blokady z wydechu nic nie daje
tu sie akurat mylisz ta zwężka najbardziej zamula skutra
Edytowane przez Jajecko_ dnia 11-06-2009 17:25
SUZUKI KATANA Ay50WR K2 2002r
|
|
|
|
Damian99PL |
Dodany dnia 11-06-2009 18:33
|
Coś wiem
Postów: 181
Data rejestracji: 04.03.09
Pomógł: 1
Status upomnienia:
|
hehe dokladnie, ale najlepiej kupic jakis sportowy typu np. leovine tt |
|
|
|
Mateo94 |
Dodany dnia 11-06-2009 18:36
|
Coś wiem
Postów: 161
Data rejestracji: 13.07.08
Pomógł: 2 Skąd: Skierniewice
Status upomnienia:
|
Popieram Jajecka ja osobiście kupiłem nowy z mielocha leovince TT zy Homologacja czyli ta zwązka przy kolanku! I tak mi zamulał, że aż chciałem go sprzedać! na seryjnym leciałem 85 a jak go zamontowałem to 60 po zdejciu zwązki 90+ a teraz 100km zasówa w [cenzura]!
...::Suzuki Katana Performance AY50 1999r::...
Mój skromny setup :
Z mechaniki :
->Hebo racing
->Rolki LeoVince 3,5gr
->Wariator Hebo Next Generation
->dysza 80
->Pasek polini Race
->Stożek Hebo Air System, niebieski
-> odblokowany Króciec ssący 19mm
->docisk +33% Polini Niebieska
->Spreżynki sprzegła Hebo R Czerwone +33%
->Lusterko F1
->Boczna stopka Buzzetti
->Neony niebiskie
->Pomalowane plastiki na biało
->Naklejki Hebo, Polini, LeoVince
->Kierownica Hebo. TNT
->Wygładzenie
->Bad lock
->Białe Felgi
->Przedłużka 25mm IGM
-> cylek Polini sport 70cc
->Sportowe przełożenia
Albo Suzuki albo nic!!! |
|
|
|
baziu_19 |
Dodany dnia 11-06-2009 18:41
|
Znawca
Postów: 1076
Data rejestracji: 14.10.07
Pomógł: 11 Skąd: Namysłów
Status upomnienia:
|
Panowie, jak nie czaicie tematu to się nie wypowiadajcie. Kolega @giees ma Katane na wtrysku, więc przy niej postępuje się trochę inaczej z tunem niż przy gaźniku.
Suzuki Katana Performance
Tuning:
..::Cylinder - Metrakit MK 50ccm::..
..::Wydech - Tecnigas NEXT R::..
..::Wariator - Malossi Multivar::..
..:: Płytki zaworu membranowego Hebo::..
..::Sprężyna centralna + 15%::..
..::Sprężynki sprzęgła HEBO (niebieskie)::..
..::rolki BGM 6g::..
~Niebieskie LED-y w soczewkach~
V-MAX - 70km/h |
|
|
|
kacper_ |
Dodany dnia 11-06-2009 18:50
|
Doradca
Postów: 512
Data rejestracji: 11.06.09
Pomógł: 17 Skąd: Zaleszany
Status upomnienia:
|
mam katane z 97r kupiłem stuningowaną ma bardzo dobre przyspieszenie ale leci w granicach 70 ma sportowy wariator sprzęgło pasek rolki itp. cz gasbox cos mi da?????
|
|
|
|
Damian99PL |
Dodany dnia 11-06-2009 18:51
|
Coś wiem
Postów: 181
Data rejestracji: 04.03.09
Pomógł: 1
Status upomnienia:
|
jest artykul o gasboxie poczytaj to zobaczysz gasbox uzupelnia luki jakie katanka robi ;p nie wiem jak ci to wytlumaczyc wejdz w artykuly i tam bedzie
http://suzuki-kat...icle_id=21
Edytowane przez Damian99PL dnia 11-06-2009 18:52 |
|
|
|
Energizer1977 |
Dodany dnia 13-06-2009 03:40
|
Nowy
Postów: 11
Data rejestracji: 07.05.09
Pomógł: 0 Skąd: Dublin Irlandia
Status upomnienia:
|
Jajecko_ napisał/a:
alfonsinio92 napisał/a:
sciagniecie blokady z wydechu nic nie daje
tu sie akurat mylisz ta zwężka najbardziej zamula skutra
Sory,że sie wtrącam ale powiedzcie mi jak wyciąć zwężkę na tłumiku? |
|
|
|
Daniez |
Dodany dnia 13-06-2009 08:11
|
Znawca
Postów: 1184
Data rejestracji: 30.08.07
Pomógł: 13 Skąd: Węgorzewo (MAZURY)
Status upomnienia:
|
Tak szczerze to nie wiem po co się ciągnie ten temat??? To jest o blokadach czy o fabule katany?? 1 się pyta o gasbox'a 2 o zwężce w tłumiku??
Wyciąga się ją bardzo łatwo...możesz nawet włożyć do środka śrubokręt i wyłamać ją...albo jak nie chcesz to możesz te 2 spawy dotknąć kątówką
SUZUKI KATANA WR 1998r. stumpf
70mm
Tun mech.
~Yasuni R BlackEdition
~wariator Hebo NG
~seryjne nie blokowane przełożenia (~13,8)
~pasek Malossi Special Belt
~stożek TNT
~dysza: 80
~rolki: Stage6 4,3g
~centralna +30% TopRacing
~sprzęgła niebieskie Hebo
~króciec 19 wypolerowany
~i....oczywiście 0 blokad
opt.
~lampa Revo Lexus Style
~przedłużka IGM 25mm
~przyciemnione kierunki
~stopka boczna Buzzetti
~aaa i podstawa...niebieskie diody w soczewkach
~..::v-max: 95km/h::..
http://www.bikepics.com/members/daniez/
|
|
|
|
LMatador |
Dodany dnia 13-06-2009 08:13
|
Stały bywalec
Postów: 465
Data rejestracji: 19.06.08
Pomógł: 3 Skąd: Parczew
Status upomnienia:
|
Śrubokrętem najłatwiej -_- Musisz ją wyłuskać |
|
|