A piszczy przez cały czas?? NO według mnie to jeszcze olej to szczelin nie doszedł i dlatego piszczy..:/
Mechanika:
-Wydech: RR Turbo Kit
-Wario:Hebo Next Generation
-Rolki:4,3gr
-Gasbox: Malossi
-Sprężyny sprzęgła: Zielone Hebo
-Pasek: Polini Race
-Sprężyna centralna: +15% Polini
-Swieca: NGK R
-Fajka:NGK
-Ciśnienie opon: 1,5 bara. -!!!V-max:90 KM/H !!!
Optyka:
-Tylko Stópka boczna. Więcej nie trzeba.
Chyba by to dążyło do zatarcia przełożeń. Można je zatrzeć??
Edytowane przez mlodysiuz dnia 02-04-2009 13:19
Mechanika:
-Wydech: RR Turbo Kit
-Wario:Hebo Next Generation
-Rolki:4,3gr
-Gasbox: Malossi
-Sprężyny sprzęgła: Zielone Hebo
-Pasek: Polini Race
-Sprężyna centralna: +15% Polini
-Swieca: NGK R
-Fajka:NGK
-Ciśnienie opon: 1,5 bara. -!!!V-max:90 KM/H !!!
Optyka:
-Tylko Stópka boczna. Więcej nie trzeba.
Oj człowieku ja różnych ludzi widziałem i uwierz mi że i tacy się trafiali
Jak by nie było smaru to zaczęło by tak piłować metal o metal i mogło by doprowadzić po dłuższej jeździe do złamania z przytępienia ząbków
SUZUKI KATANA WR 1998r. stumpf
70mm
Tun mech.
~Yasuni R BlackEdition
~wariator Hebo NG
~seryjne nie blokowane przełożenia (~13,8)
~pasek Malossi Special Belt
~stożek TNT
~dysza: 80
~rolki: Stage6 4,3g
~centralna +30% TopRacing
~sprzęgła niebieskie Hebo
~króciec 19 wypolerowany
~i....oczywiście 0 blokad
opt.
~lampa Revo Lexus Style
~przedłużka IGM 25mm
~przyciemnione kierunki
~stopka boczna Buzzetti
~aaa i podstawa...niebieskie diody w soczewkach
ok kupiłem i wtórne to w poniedziałek powinno być zobaczymy bo ojciec mi cały czas gada co z tego że szybciej jezdzi jak wyje ale tylko jak buści się gaz