jaki wydech do totalnej serii AY50A wtrysk di tech 2006
|
p_wasak |
Dodany dnia 22-12-2008 22:26
|
Początkujący
Postów: 53
Data rejestracji: 19.12.08
Pomógł: 0 Skąd: Józefów k.Otwocka
Status upomnienia:
|
witam,
przeczytałem forum niemalże od deski do deski. co do wydechów to zdania są niezwykle podzielone, może jest to też spowodowane tym że jest '100' różnych rodzajów katanek wiec ten temat dotyczy tych z di techem NA WTRYSKU wersji R oczywiście.
więc mamy sytuację: kupiona katana 2006 rok, wszystko w serii nic nie zmienione, zdjęte blokady bodajże wszystkie z górki leci 80km/h , na prostej okolo 65 km/h bez modyfikacji żadnej
1 wszy tuning - WYDECH
pytanie jaki dokładnie będzie najlepszy!!
hebo, polini, yasuni, tecnigas?????
który model polecicie do tej wersji silnikowej i do eksploatacji 300 km tygodniowo na trasach po 50 km bez stopu czyli ważny v max raczej.
który da najewięcej dla:
vmaxu i ILE +/-
dynamiki +/-
mamy do dyspozycji 800zł na sam wydech.
nie ukrywam że mnie osobiście najbardziej interesuje vmax. było by pięknie gdyby po kupnie wydechu ta wartość miło podskoczyła wysoko do góry.
jestem bardzo ciekawy co znawcy tematu napiszą na temat wydechu. BEZ PRZYPUSZCZEŃ, chodzi mi już o konkretne postawienie sprawy jasno. dobre złe cechy.
z dotychczasowych postów wynika że walka będzie się toczyła pomiędzy hebo a yasuni lub laserem.
pozdrowienia
katana AY50A 50 cc ditech na wtrysku chłodzony cieczą, wersja UK bądź Irlandzka - ale w Irlandii prawdopodobnie ciągną z UK.
ciekawostka:
miałem fabrycznie filtr paliwa wielkości filtru w starych dieslach - w h duży, z wejściami po 16 mm!!!!!!
katana:
W PEŁNI SERYJNA - ODBLOKOWANA RZEKOMO
WYDECH ZMIENIONY NA HEBO PERFORMER
ROLKI WŁAŚNIE KOMBINUJE BO LECI MI TYLKO 60 KM/H
WYMIENIONY:
KOŃCÓWKA WTRYSKU NA NOWĄ
NOWA ŚWIECA
NOWE ROLKI TOP RACING DO REGULACJI -9,5 GRAMA DO 6,5 GRAMA CZTERY ZESTAWY MAM
NOWE SPRĘŻYNKI SPRZĘGŁA CZERWONY TOP RACING +30% |
|
|
|
OloK |
Dodany dnia 22-12-2008 22:32
|
Doradca
Postów: 696
Data rejestracji: 02.06.07
Pomógł: 2
Status upomnienia:
|
Ja gdybym miał wybierac wybrałbym wydech Hebo osobiście jestem bardziej co do tej marki przekonany no i myśle że będzie lepszy do twojej katanki 800zl to dużo za 500-600 kupisz wydech a za to co zostanie kup jakiś wariator na pewno będzie Ci lepiej katanka szła no i zneutralizuje dziury w przyśpieszaniu
Suzuki Katana '97 GSX-R 50 Suzuki Ram Air Direct
~>Airsal Sport 50cc
~>Wydech Tecnigas Next- R
~>Wał Top Racing
~>Pasek Polini Race
~>Sprzęgło RMS z niebieskimi sprężynkam HEBO
~>Sprężyna centralna Polini +30%
Mój samuraj
http://bikepics.c...ok/97ay50/
http://www.polska...Y_50/11376
Jadą chłopaki na japońcach, nikt ich nie dogoni, bo kręcą do końca...
|
|
|
|
urban95 |
Dodany dnia 22-12-2008 22:39
|
Początkujący
Postów: 74
Data rejestracji: 27.07.08
Pomógł: 0 Skąd: Balków
Status upomnienia:
|
do wtryskow jakotakich wydechow nie ma ale jak juz to załuz sobie laser x pro bardzo nie drogi a najlepiej sprawuje sie na hamowni i polecany jest do 50 zarowno i do 70. ja słyszałem ze yasuni z to gowno a dopiero r to jest juz cos lepszego. sam mam lasera w chromie i jestem zadowolony yasuni moze ci rdzewiec bo nie jest chromowana komora, a wiadomo w irlandii deszcz, hehe. a wiec ja osobiscie polecałbym laser x pro bo mam ten wydeszek i jestem w 100% z niego zadowolony. pozdrawiam |
|
|
|
x1x1x1 |
Dodany dnia 22-12-2008 22:51
|
Doradca
Postów: 531
Data rejestracji: 19.10.07
Pomógł: 2 Skąd: Srebrna
Status upomnienia:
|
Pod żadnym pozorem nie bierz lasera do ditecha!!! Obniża on osiągi nawet o 10 km/h. Tak jak mówił @Olok, hebo powinien być ok, ale wszyscy strasznie zachwalają leovince ZX do ditecha. Ja go kupiłem i nie narzekam, v-max jest niezły jak na serie.
Lepiej żebyś kupił właśnie taki zestaw: leovince ZX i do tego wario (najlepiej malossi multivar). Wario też może ci sporo dać, więc lepiej kupić tańńszy wydech i dokupic do tego wariator, a osiągi powinny być już nawet w miarę zadowalające
Suzuki Katana AY50R DiTech 2006r
Żyje na gaźniku (i powietrzu)
Tuning:
- Leo ZX
- Airsal Sport 50cc
- Malossi multivar
- Filtr Hebo S
- Arreche 17,5 mm
|
|
|
|
p_wasak |
Dodany dnia 22-12-2008 22:54
|
Początkujący
Postów: 53
Data rejestracji: 19.12.08
Pomógł: 0 Skąd: Józefów k.Otwocka
Status upomnienia:
|
czyli mamy HEBO (performer? za 650 zl okolo) polecony
oraz laser x pro za 540zl okolo, no to są 2 typy na które stawiałem mniej więcej
nie znam opini na temat yasuni Z, myslalem ze tak jak R-ka jest dobrym Exostem. .
no dobrze a skoro masz lasera to co on podciągnął w Twojej katanie
katana AY50A 50 cc ditech na wtrysku chłodzony cieczą, wersja UK bądź Irlandzka - ale w Irlandii prawdopodobnie ciągną z UK.
ciekawostka:
miałem fabrycznie filtr paliwa wielkości filtru w starych dieslach - w h duży, z wejściami po 16 mm!!!!!!
katana:
W PEŁNI SERYJNA - ODBLOKOWANA RZEKOMO
WYDECH ZMIENIONY NA HEBO PERFORMER
ROLKI WŁAŚNIE KOMBINUJE BO LECI MI TYLKO 60 KM/H
WYMIENIONY:
KOŃCÓWKA WTRYSKU NA NOWĄ
NOWA ŚWIECA
NOWE ROLKI TOP RACING DO REGULACJI -9,5 GRAMA DO 6,5 GRAMA CZTERY ZESTAWY MAM
NOWE SPRĘŻYNKI SPRZĘGŁA CZERWONY TOP RACING +30% |
|
|
|
urban95 |
Dodany dnia 23-12-2008 10:06
|
Początkujący
Postów: 74
Data rejestracji: 27.07.08
Pomógł: 0 Skąd: Balków
Status upomnienia:
|
miałem wszystkie blokady pozakładene i jechał około 50 lecz jak załozyłem lasera to po regulacji 65 km/h. a hebo jest w chromie?? |
|
|
|
szumi-katana98 |
Dodany dnia 23-12-2008 11:57
|
Początkujący
Postów: 125
Data rejestracji: 30.09.08
Pomógł: 1 Skąd: Szczecin
Status upomnienia:
|
A co byście powiedzieli o Polini Super Race ??Kosztuje jakieś 700-720zł nowy w sklepie URL:http://sklep.miel...3a69ee3058
Piszcie co myślicie..Dzięki
Edytowane przez Daniez dnia 23-12-2008 15:04
sEtUp...
Mechanika:
~ Cylek sportowa 50 ~
~ Pasek Polini Race ~
~ Centralna + 22% ~
~ S.Sprzęgła czerwone Hebo ~
~ Rolki wariatora Polini 4.9gr ~
~ Rozwiercony króciec ssący ~
~ Oczywiście została blokada na przełożeniach ~
Optyka:
~ Klosze Kirunków białe STR8 ~
~ Lampa Lexus Style ~
~ Lusterka STR8 Carbon ~
~ Nakładki na klamki hamulca STR8 ~
~ Nóżka boczna Img ~
~ Skrócony tylni błotnik ~
~ Siateczka we wlotach ~
~ BadLook ~
Galeria [url] http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Suzuki/Katana,AY,50/69815[/ulr] |
|
|
|
urban95 |
Dodany dnia 23-12-2008 12:56
|
Początkujący
Postów: 74
Data rejestracji: 27.07.08
Pomógł: 0 Skąd: Balków
Status upomnienia:
|
ale polini tez nie jest w chromie i raczej on jest przeznaczony do 70. |
|
|
|
urban95 |
Dodany dnia 23-12-2008 13:05
|
Początkujący
Postów: 74
Data rejestracji: 27.07.08
Pomógł: 0 Skąd: Balków
Status upomnienia:
|
do x1x1x1: a OlOk jaka ma katane. a po zatym z kad wie ze zanizy osiagi przeciez kazdy wydech mam za zadanie je podwyzszyc |
|
|
|
p_wasak |
Dodany dnia 23-12-2008 13:32
|
Początkujący
Postów: 53
Data rejestracji: 19.12.08
Pomógł: 0 Skąd: Józefów k.Otwocka
Status upomnienia:
|
no i się zaczęły posty haha, no wiec co ten laser x byl fajny do wyboru ale obniża osiągi w Ditechu, no wiec okej, wiec co hebo, yasuni Z czy to [cenzura]o czy ktoś może ma i wie że jest dobry ale do DITECHA , polini super race w koncu bedzie dobry do 50cc czy nie da za wiele, skupmy się na poprawie osiągów a nie o walorach wytrzymałościowych... chociaż to także ważny parametr, ale ustalmy ze jak w chromie to da rade.
katana AY50A 50 cc ditech na wtrysku chłodzony cieczą, wersja UK bądź Irlandzka - ale w Irlandii prawdopodobnie ciągną z UK.
ciekawostka:
miałem fabrycznie filtr paliwa wielkości filtru w starych dieslach - w h duży, z wejściami po 16 mm!!!!!!
katana:
W PEŁNI SERYJNA - ODBLOKOWANA RZEKOMO
WYDECH ZMIENIONY NA HEBO PERFORMER
ROLKI WŁAŚNIE KOMBINUJE BO LECI MI TYLKO 60 KM/H
WYMIENIONY:
KOŃCÓWKA WTRYSKU NA NOWĄ
NOWA ŚWIECA
NOWE ROLKI TOP RACING DO REGULACJI -9,5 GRAMA DO 6,5 GRAMA CZTERY ZESTAWY MAM
NOWE SPRĘŻYNKI SPRZĘGŁA CZERWONY TOP RACING +30% |
|
|
|
OloK |
Dodany dnia 23-12-2008 13:51
|
Doradca
Postów: 696
Data rejestracji: 02.06.07
Pomógł: 2
Status upomnienia:
|
Ja mam normalną Katanke AC ale sądze że wydech hebo będzie najlepszy a z resztą to twój wybór
Suzuki Katana '97 GSX-R 50 Suzuki Ram Air Direct
~>Airsal Sport 50cc
~>Wydech Tecnigas Next- R
~>Wał Top Racing
~>Pasek Polini Race
~>Sprzęgło RMS z niebieskimi sprężynkam HEBO
~>Sprężyna centralna Polini +30%
Mój samuraj
http://bikepics.c...ok/97ay50/
http://www.polska...Y_50/11376
Jadą chłopaki na japońcach, nikt ich nie dogoni, bo kręcą do końca...
|
|
|
|
x1x1x1 |
Dodany dnia 23-12-2008 14:04
|
Doradca
Postów: 531
Data rejestracji: 19.10.07
Pomógł: 2 Skąd: Srebrna
Status upomnienia:
|
Już sporo osób które kupiły lasera do ditecha się zawiodło, bo na oryginalnym wydechu osiągi były lepsze.
Lasera na gaźniku jest ciężko wyregulować i jak się tego nie zrobi to osiągi będą mierne, a w ditechu nie da się ustawić ani dawki paliwa czy powietrza przez co ten wydech się marnuje i pogarsza osiągi.
Żeby laser był wykorzystywany w 100 % w ditechu potrzebny jest sportowy komputer wtrysku malossiego(zwiększa dawke paliwa), ale jak na złość nie współgra on z kataną, gdyż ma inny czujnik temp. niż w apce, przez co komp wariuje.
Jak pisałem wcześniej, wszyscy zachwalają leo ZX i ja też nie narzekam. Licząc że w pełnej serii moja katana jechała ponad 80km/h to teraz na tym wydechu jedzie gdzieś ok. 93km/h. (mogło by więcej, ale komputer mnie blokuje :/ ) Jak byś dokupił do tego sportowe wario to powinno dodać tak +/- niecałe 10km/h i poprawi przyśpieszenie.
Suzuki Katana AY50R DiTech 2006r
Żyje na gaźniku (i powietrzu)
Tuning:
- Leo ZX
- Airsal Sport 50cc
- Malossi multivar
- Filtr Hebo S
- Arreche 17,5 mm
|
|
|
|
Daniez |
Dodany dnia 23-12-2008 15:18
|
Znawca
Postów: 1184
Data rejestracji: 30.08.07
Pomógł: 13 Skąd: Węgorzewo (MAZURY)
Status upomnienia:
|
Co do seri to optymalny będzie LV ZX nie jest za mocny ale w sam raz do seri a do tego dokupisz(za resztę kasy) wario i części do regulacji i będzie git.
Nie bierz Polini Super Race bo jest za mocny do seri... mam go i zmieniam na 70ccm bo w ogóle go nie wykorzystuję. Na daje się tylko do 70ccm bo ma za dużo mocy.
SUZUKI KATANA WR 1998r. stumpf
70mm
Tun mech.
~Yasuni R BlackEdition
~wariator Hebo NG
~seryjne nie blokowane przełożenia (~13,8)
~pasek Malossi Special Belt
~stożek TNT
~dysza: 80
~rolki: Stage6 4,3g
~centralna +30% TopRacing
~sprzęgła niebieskie Hebo
~króciec 19 wypolerowany
~i....oczywiście 0 blokad
opt.
~lampa Revo Lexus Style
~przedłużka IGM 25mm
~przyciemnione kierunki
~stopka boczna Buzzetti
~aaa i podstawa...niebieskie diody w soczewkach
~..::v-max: 95km/h::..
http://www.bikepics.com/members/daniez/
|
|
|
|
urban95 |
Dodany dnia 23-12-2008 16:44
|
Początkujący
Postów: 74
Data rejestracji: 27.07.08
Pomógł: 0 Skąd: Balków
Status upomnienia:
|
ale jak ja patrzyłem na www.skuterdoktor.pl to wogole nie ma wydechow do di-tech'a moze jak ma 800 zł to niech lepiej nie ryzykuje tylko kupi jakis wario sprzegło itd. a zawsze predkosc to tez ci podniesie |
|
|
|
Daniez |
Dodany dnia 23-12-2008 17:32
|
Znawca
Postów: 1184
Data rejestracji: 30.08.07
Pomógł: 13 Skąd: Węgorzewo (MAZURY)
Status upomnienia:
|
Nie niech kupi wydech i wario to mu na pewno więcej da jak sprzęgło przy seri
SUZUKI KATANA WR 1998r. stumpf
70mm
Tun mech.
~Yasuni R BlackEdition
~wariator Hebo NG
~seryjne nie blokowane przełożenia (~13,8)
~pasek Malossi Special Belt
~stożek TNT
~dysza: 80
~rolki: Stage6 4,3g
~centralna +30% TopRacing
~sprzęgła niebieskie Hebo
~króciec 19 wypolerowany
~i....oczywiście 0 blokad
opt.
~lampa Revo Lexus Style
~przedłużka IGM 25mm
~przyciemnione kierunki
~stopka boczna Buzzetti
~aaa i podstawa...niebieskie diody w soczewkach
~..::v-max: 95km/h::..
http://www.bikepics.com/members/daniez/
|
|
|
|
x1x1x1 |
Dodany dnia 23-12-2008 19:04
|
Doradca
Postów: 531
Data rejestracji: 19.10.07
Pomógł: 2 Skąd: Srebrna
Status upomnienia:
|
Na skuterdoktor może i nie ma, ale to nie problem. Może on kupić wydech od zwykłej katany LC, tylko wtedy będzie musiał delikatnie podrabiać mocowania. Z resztą może on kupić w skutercentrum, czy w mielochu. Tam są do ditecha.
Suzuki Katana AY50R DiTech 2006r
Żyje na gaźniku (i powietrzu)
Tuning:
- Leo ZX
- Airsal Sport 50cc
- Malossi multivar
- Filtr Hebo S
- Arreche 17,5 mm
|
|
|
|
urban95 |
Dodany dnia 23-12-2008 19:43
|
Początkujący
Postów: 74
Data rejestracji: 27.07.08
Pomógł: 0 Skąd: Balków
Status upomnienia:
|
no niby tak ale czasem nie musi byc jakis inny wydech do gaznikow i do wtryskow. a x1x1x1: czy ty masz jakis wiekszy tuning czy tylko zx |
|
|
|
x1x1x1 |
Dodany dnia 23-12-2008 20:46
|
Doradca
Postów: 531
Data rejestracji: 19.10.07
Pomógł: 2 Skąd: Srebrna
Status upomnienia:
|
Tylko ZX i planowane na przyszłość multivar.
Wtryskiwacze mają to do siebie że po małym tuningu mają neizłe prędkości
Suzuki Katana AY50R DiTech 2006r
Żyje na gaźniku (i powietrzu)
Tuning:
- Leo ZX
- Airsal Sport 50cc
- Malossi multivar
- Filtr Hebo S
- Arreche 17,5 mm
|
|
|
|
p_wasak |
Dodany dnia 23-12-2008 21:26
|
Początkujący
Postów: 53
Data rejestracji: 19.12.08
Pomógł: 0 Skąd: Józefów k.Otwocka
Status upomnienia:
|
czyli widzę że doszliście do jakiegoś tam porozumienia Leovince ZX do serii + ewentualnie wariator JAKIŚ. ktoś ma jakies ALE, co do tego Leovinca czy wszyscy sie zgadzają że będzie odpowiednim (czytaj - najlepszym) wyborem w takiej sytuacji. jeszcze się wstrzymuję z zamówieniem, szczerze to mi obojętne gdzie zamówie - moge zamówić nawet w UK , niemczech ale tak pobieznie sprawdzałem ceny to w PL jest atrakcyjnie.
jeszcze pozostaje kwestia HEBO
raczej Leovince czy Hebo
a do tego wariator - JAKI? prosze o przykładowy model który by wspólgral. ja rzuciłem ogólnie kwotę 800 zł wiadomo że lepiej jest zrobić coś naprawde dobrze i taniej niz drozej ale smiało mozemy przekroczyć tę kwotę. chodzi mi o wybranie dobrej konfiguracji.
mój tzw. tuning skonczłby sie na przekładniach --> czyli tłumik, wariator i przekładnie (te polecane na forum) i git mam nadzije ze będzie dobrze.
dzieki, ale nie koncze tematu i chciałbym żeby ktoś się jeszcze wypowiedział co do tego Leovinca
PS. Czy w takim razie ma to być TA sztuka :
http://www.skuter...ts_id=1749
Edytowane przez Daniez dnia 23-12-2008 22:16
katana AY50A 50 cc ditech na wtrysku chłodzony cieczą, wersja UK bądź Irlandzka - ale w Irlandii prawdopodobnie ciągną z UK.
ciekawostka:
miałem fabrycznie filtr paliwa wielkości filtru w starych dieslach - w h duży, z wejściami po 16 mm!!!!!!
katana:
W PEŁNI SERYJNA - ODBLOKOWANA RZEKOMO
WYDECH ZMIENIONY NA HEBO PERFORMER
ROLKI WŁAŚNIE KOMBINUJE BO LECI MI TYLKO 60 KM/H
WYMIENIONY:
KOŃCÓWKA WTRYSKU NA NOWĄ
NOWA ŚWIECA
NOWE ROLKI TOP RACING DO REGULACJI -9,5 GRAMA DO 6,5 GRAMA CZTERY ZESTAWY MAM
NOWE SPRĘŻYNKI SPRZĘGŁA CZERWONY TOP RACING +30% |
|
|
|
x1x1x1 |
Dodany dnia 23-12-2008 22:03
|
Doradca
Postów: 531
Data rejestracji: 19.10.07
Pomógł: 2 Skąd: Srebrna
Status upomnienia:
|
Jeżeli chodzi o wariator: Najbardziej polecał bym malossi multivar 2000, moim zdaniem będzie odpowiedni + do tego waria dokupić rolki bo oryginalne w zestawie są za ciężkie po prostu i mulą skuter
Co do przełożeń: do serii nie ma sensu zakładać, bo i tak nie wykorzysta się tego w pełni, z resztą w katanie na wtrysku przełożenia są w pełni odblokowane i możesz nawet na nich rozpędzić się do 120km/h tylko trzeba do tego już pożadnej mocy. (czyli sportowy cylinder)
Tak to właśnei ten wydech akurat z tego sklepu kupywałem i było wszystko ok.
Suzuki Katana AY50R DiTech 2006r
Żyje na gaźniku (i powietrzu)
Tuning:
- Leo ZX
- Airsal Sport 50cc
- Malossi multivar
- Filtr Hebo S
- Arreche 17,5 mm
|
|
|