Ostatnio próbowałem zmienic tarcze licznika i źle na tym wyszedłem :// Mianowicie rozłożyłem wszystko co było do tego potrzebne Założyłem tarcze i zadowolony po uszy, że złożyłem i nic ze zostało (cud) A później próba wyjeżdżam i klapa wskazówka stoi ( Rozkręciłem jeszcze raz i poustawiałem wskazówkę próba i nic. Próbowałem bez tej tarczy i także nie chodzi. Pytanie co mam z tym zrobic ??
Może wyskoczyła z tego "kręciołka" Wciśnij ja bardziej to może zaskoczy albo może nie podłączyłeś z tyłu linki... Wskazówka prędkości to najmniej skomplikowana część licznika.
SUZUKI KATANA WR 1998r. stumpf
70mm
Tun mech.
~Yasuni R BlackEdition
~wariator Hebo NG
~seryjne nie blokowane przełożenia (~13,8)
~pasek Malossi Special Belt
~stożek TNT
~dysza: 80
~rolki: Stage6 4,3g
~centralna +30% TopRacing
~sprzęgła niebieskie Hebo
~króciec 19 wypolerowany
~i....oczywiście 0 blokad
opt.
~lampa Revo Lexus Style
~przedłużka IGM 25mm
~przyciemnione kierunki
~stopka boczna Buzzetti
~aaa i podstawa...niebieskie diody w soczewkach
Linka na pewno podłączona bo się lekko rusza od poniżej zera do zera i bije mi kilometry A co do wciśnięcia to na pewno mocno wciśnięta
Edytowane przez maciej951 dnia 16-10-2008 19:44
Jeżeli to ten drucik to nie wiem czy da rade go spowrotem zwinąć, ja próbowałem to jakoś zwinąć i mi się udało... ale przy ok. 10km/h pokazywało ze jechałem jakieś 170 km/h xD (licznik przekręciło)
Suzuki Katana AY50R DiTech 2006r
Żyje na gaźniku (i powietrzu)
Tuning:
- Leo ZX
- Airsal Sport 50cc
- Malossi multivar
- Filtr Hebo S
- Arreche 17,5 mm