Zmiana Wariatora
|
axdam42 |
Dodany dnia 08-09-2008 18:45
|
Coś wiem
Postów: 231
Data rejestracji: 18.05.08
Pomógł: 0 Skąd: Złotoryja
Status upomnienia:
|
Siema kupiłem właśnie wario Hebo NG jutro będę go miał i chciałbym abyście napisali ile i jakie wario dało Wam do v-maxa i przyspieszenia ... ja mam seryjną katanę LC 1999r. , która teraz jedzie ok 65 - 68 km/h mam nadzieję że pojedzie chociaż 70 ... przynajmniej przyspieszenie będzie lepsze chyba(płynniejsze)
Dzięki ! |
|
|
|
maciej951 |
Dodany dnia 08-09-2008 19:27
|
Początkujący
Postów: 67
Data rejestracji: 05.07.08
Pomógł: 0 Skąd: Lipie ;)
Status upomnienia:
|
Mi Multivar dał ok 9-10 km/h , przyśpieszenie trochę lepsze i załatał dziury w przyśpieszeniu
Edytowane przez maciej951 dnia 08-09-2008 19:28
Malossi Multivar 2000
Metrakit Hand Made |
|
|
|
FeLuS |
Dodany dnia 08-09-2008 19:33
|
Początkujący
Postów: 113
Data rejestracji: 02.02.08
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
Ja mam hebo ng bo dobrej regulacji dało mi 10 do v-maxa zniknęły dziury w przyspieszeniu i dużo lepiej się zbiera
Używaj Alt!!!
Edytowane przez Daniez dnia 08-09-2008 20:13 |
|
|
|
axdam42 |
Dodany dnia 09-09-2008 19:51
|
Coś wiem
Postów: 231
Data rejestracji: 18.05.08
Pomógł: 0 Skąd: Złotoryja
Status upomnienia:
|
No więc tak zmieniłem dziś wariator na Hebo NG z rolkami 7,2 g ... przyspieszenie drastycznie zmalało, ale wiem ze to przez złą regulację ;P skuter nie wkręca się na wysokie obroty, bo przy 70 km/h teraz chodzi ciszej niż wcześniej przy 65 . Prędkość podniosła się o jakieś 5 km/h. Wcześniej żal było mi go tak katować cały czas max 65 na dłuższej drodze i jeździłem 50 bo tak głośno chodził, teraz 65 to spokojnie przelotowa może być, gdyż ma takie same obroty jak przy 50 wcześniej ;D Włożę rolki ok 5 g i zobaczymy ... Pozdro !
Suzuki Katana LC 1999r.
Niezbyt tego dużo:
- wał Top Racing
- wario Hebo Next Generation (4,1g)
- wydech LeoVince Touring - zamiennik oryginalnego
- polerka pokrywy silnika
- niedawno pasek nowy DAYCO
- wkład filtra powietrza TwinAir
- dysza w gaźniku zmieniona z 55 na 65 (reszta blokad zdjęta oczywiście)
Jedzie troszkę ponad 70 ...
http://www.polska...Y,50/30272 |
|
|
|
Headhunterz |
Dodany dnia 09-09-2008 20:03
|
Znawca
Postów: 998
Data rejestracji: 10.08.08
Pomógł: 9 Skąd: Gostynin
Status upomnienia:
|
Mój kumpel ma 5.5 rolki i jest zadowonlony (też ma Hebo NG) a z prędkością to dlatego bo masz zablokowany skuter
Cała suzuki Katana na części |
|
|
|
axdam42 |
Dodany dnia 09-09-2008 21:21
|
Coś wiem
Postów: 231
Data rejestracji: 18.05.08
Pomógł: 0 Skąd: Złotoryja
Status upomnienia:
|
Zostały mi przełożenia tylko ... ale myślę ze nie ma sensu wydawać 500 zł na pierwotne i wtórne żeby jechał 15 więcej ... więc przez te przełożenia tak mało jedzie ?
Edytowane przez Daniez dnia 10-09-2008 07:13
Suzuki Katana LC 1999r.
Niezbyt tego dużo:
- wał Top Racing
- wario Hebo Next Generation (4,1g)
- wydech LeoVince Touring - zamiennik oryginalnego
- polerka pokrywy silnika
- niedawno pasek nowy DAYCO
- wkład filtra powietrza TwinAir
- dysza w gaźniku zmieniona z 55 na 65 (reszta blokad zdjęta oczywiście)
Jedzie troszkę ponad 70 ...
http://www.polska...Y,50/30272 |
|
|
|
Daniez |
Dodany dnia 10-09-2008 07:22
|
Znawca
Postów: 1184
Data rejestracji: 30.08.07
Pomógł: 13 Skąd: Węgorzewo (MAZURY)
Status upomnienia:
|
Nie koniecznie masz pewnie gdzieś jeszcze blokady. No za +20km/h 500zł to ja myślę że to dobra cena. Ale kto mówi że trzeba kupować nóweczki
SUZUKI KATANA WR 1998r. stumpf
70mm
Tun mech.
~Yasuni R BlackEdition
~wariator Hebo NG
~seryjne nie blokowane przełożenia (~13,8)
~pasek Malossi Special Belt
~stożek TNT
~dysza: 80
~rolki: Stage6 4,3g
~centralna +30% TopRacing
~sprzęgła niebieskie Hebo
~króciec 19 wypolerowany
~i....oczywiście 0 blokad
opt.
~lampa Revo Lexus Style
~przedłużka IGM 25mm
~przyciemnione kierunki
~stopka boczna Buzzetti
~aaa i podstawa...niebieskie diody w soczewkach
~..::v-max: 95km/h::..
http://www.bikepics.com/members/daniez/
|
|
|
|
axdam42 |
Dodany dnia 10-09-2008 13:26
|
Coś wiem
Postów: 231
Data rejestracji: 18.05.08
Pomógł: 0 Skąd: Złotoryja
Status upomnienia:
|
Nie no już nie mam blokad z waria ściągnięta, tłumik wymieniony (nie jakiś sportowy ale zamiennik seryjnego trochę lepszy) króciec jest rozwiercony, dysza większa o 10 czyli 64 .. i nie wiem co jeszcze .. tylko przełożenia zostały ;P
Edytowane przez Daniez dnia 10-09-2008 15:01
Suzuki Katana LC 1999r.
Niezbyt tego dużo:
- wał Top Racing
- wario Hebo Next Generation (4,1g)
- wydech LeoVince Touring - zamiennik oryginalnego
- polerka pokrywy silnika
- niedawno pasek nowy DAYCO
- wkład filtra powietrza TwinAir
- dysza w gaźniku zmieniona z 55 na 65 (reszta blokad zdjęta oczywiście)
Jedzie troszkę ponad 70 ...
http://www.polska...Y,50/30272 |
|
|
|
axdam42 |
Dodany dnia 10-09-2008 17:20
|
Coś wiem
Postów: 231
Data rejestracji: 18.05.08
Pomógł: 0 Skąd: Złotoryja
Status upomnienia:
|
Wczoraj zmieniłem wario a dzisiaj pękł mi pasek ...
Czy do sportowych wariatorów trzeba kupować wytrzymalsze paski ? Czy wystarczy taki z mielocha za ok 65 pln ?
Czy jest różnica między wariatorem dla katany LC i AC ?
I czy tulejka na której jest wario powinna być krótsza niż oryginał ?
Bo ja tak mam ;//
Zdanie zaczynamy z dużej litery!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Edytowane przez Daniez dnia 10-09-2008 17:59
Suzuki Katana LC 1999r.
Niezbyt tego dużo:
- wał Top Racing
- wario Hebo Next Generation (4,1g)
- wydech LeoVince Touring - zamiennik oryginalnego
- polerka pokrywy silnika
- niedawno pasek nowy DAYCO
- wkład filtra powietrza TwinAir
- dysza w gaźniku zmieniona z 55 na 65 (reszta blokad zdjęta oczywiście)
Jedzie troszkę ponad 70 ...
http://www.polska...Y,50/30272 |
|
|
|
Daniez |
Dodany dnia 10-09-2008 17:57
|
Znawca
Postów: 1184
Data rejestracji: 30.08.07
Pomógł: 13 Skąd: Węgorzewo (MAZURY)
Status upomnienia:
|
Tak jest jak ma się stary pasek który chodził cały czas na wolnych obrotach...dostał kopa i pękł. Najlepiej kupić wytrzymalszy przyda ci się na dłużej. Tulejka jest trochę krótsza niż w oryginalnym. Nie ma różnicy między AC a LC przy wariach tylko jest różnica roczników...jest inny wałek inna średnica.
SUZUKI KATANA WR 1998r. stumpf
70mm
Tun mech.
~Yasuni R BlackEdition
~wariator Hebo NG
~seryjne nie blokowane przełożenia (~13,8)
~pasek Malossi Special Belt
~stożek TNT
~dysza: 80
~rolki: Stage6 4,3g
~centralna +30% TopRacing
~sprzęgła niebieskie Hebo
~króciec 19 wypolerowany
~i....oczywiście 0 blokad
opt.
~lampa Revo Lexus Style
~przedłużka IGM 25mm
~przyciemnione kierunki
~stopka boczna Buzzetti
~aaa i podstawa...niebieskie diody w soczewkach
~..::v-max: 95km/h::..
http://www.bikepics.com/members/daniez/
|
|
|
|
x1x1x1 |
Dodany dnia 10-09-2008 18:18
|
Doradca
Postów: 531
Data rejestracji: 19.10.07
Pomógł: 2 Skąd: Srebrna
Status upomnienia:
|
Tylko nie kupuj kewlarowego paska !!! Jedynie stracisz na osiągach.
Suzuki Katana AY50R DiTech 2006r
Żyje na gaźniku (i powietrzu)
Tuning:
- Leo ZX
- Airsal Sport 50cc
- Malossi multivar
- Filtr Hebo S
- Arreche 17,5 mm
|
|
|
|
axdam42 |
Dodany dnia 10-09-2008 18:31
|
Coś wiem
Postów: 231
Data rejestracji: 18.05.08
Pomógł: 0 Skąd: Złotoryja
Status upomnienia:
|
Jak kupiłem miała przejechane coś koło 8tys. a teraz ma 11tys. i ten pasek był przez cały ten czas .. był trochę wyjechany to prawda... nie wiem ile jeszcze jeździł wcześniej, ale pewnie ponad 5000 km zrobił...
Dzięki za odpowiedź Daniez !
Pozdrawiam !
Edytowane przez Daniez dnia 10-09-2008 22:00
Suzuki Katana LC 1999r.
Niezbyt tego dużo:
- wał Top Racing
- wario Hebo Next Generation (4,1g)
- wydech LeoVince Touring - zamiennik oryginalnego
- polerka pokrywy silnika
- niedawno pasek nowy DAYCO
- wkład filtra powietrza TwinAir
- dysza w gaźniku zmieniona z 55 na 65 (reszta blokad zdjęta oczywiście)
Jedzie troszkę ponad 70 ...
http://www.polska...Y,50/30272 |
|
|
|
baziu_19 |
Dodany dnia 12-09-2008 17:20
|
Znawca
Postów: 1076
Data rejestracji: 14.10.07
Pomógł: 11 Skąd: Namysłów
Status upomnienia:
|
Mam takie pytanie: Do czego są potrzebne podkładki dystansowe w wariatorze? Przeczytałem ostatnio, że do wariatora Malossi powinny być takie. Planuje kupno wariatora i nie chcę popełnić błędu, a jeszcze, które wario jest lepsze: Malossi do silników (old Morini), czy Hebo Next Genetation? |
|
|
|
Daniez |
Dodany dnia 12-09-2008 19:04
|
Znawca
Postów: 1184
Data rejestracji: 30.08.07
Pomógł: 13 Skąd: Węgorzewo (MAZURY)
Status upomnienia:
|
Bierz malossi... ta podkładka dystansowa to pewnie im chodziło o najzwyklejszą blokadę
SUZUKI KATANA WR 1998r. stumpf
70mm
Tun mech.
~Yasuni R BlackEdition
~wariator Hebo NG
~seryjne nie blokowane przełożenia (~13,8)
~pasek Malossi Special Belt
~stożek TNT
~dysza: 80
~rolki: Stage6 4,3g
~centralna +30% TopRacing
~sprzęgła niebieskie Hebo
~króciec 19 wypolerowany
~i....oczywiście 0 blokad
opt.
~lampa Revo Lexus Style
~przedłużka IGM 25mm
~przyciemnione kierunki
~stopka boczna Buzzetti
~aaa i podstawa...niebieskie diody w soczewkach
~..::v-max: 95km/h::..
http://www.bikepics.com/members/daniez/
|
|
|
|
axdam42 |
Dodany dnia 12-09-2008 19:46
|
Coś wiem
Postów: 231
Data rejestracji: 18.05.08
Pomógł: 0 Skąd: Złotoryja
Status upomnienia:
|
No pewnie tak ... bo tam nie ma żadnych podkładek tylko ja mam między nakrętką a przeciwtalerzem waria tą podkładkę żeby się lepiej trzymało, bo tak nakrętka by nie sięgła tam i luz by był ;d
Suzuki Katana LC 1999r.
Niezbyt tego dużo:
- wał Top Racing
- wario Hebo Next Generation (4,1g)
- wydech LeoVince Touring - zamiennik oryginalnego
- polerka pokrywy silnika
- niedawno pasek nowy DAYCO
- wkład filtra powietrza TwinAir
- dysza w gaźniku zmieniona z 55 na 65 (reszta blokad zdjęta oczywiście)
Jedzie troszkę ponad 70 ...
http://www.polska...Y,50/30272 |
|
|