Witam wszystkich, jestem tu nowy i chciałbym sie dowiedzieć jak zdjąć blokady w mojej katanie. Teraz coś o moim motorku: jest on z 2004r to co ja w nim zrobiłem to uciąłem zawirowywacz spalin i zaspawałem oraz rozwierciłem króciec ssący. Chciałbym sie dowiedzieć to muszę jeszcze zrobić żeby zdjąć blokady, bardzo proszę o szybką odpowiedź i szczegółową. aaa i jeszcze jedno moja katanka jechała 67km/h ale zacząłem sie bawić regulacją gaźnika i teraz jedzie 62km/hPozdrawiam wszystkich!!!
był na forum gdzieś temat o blokadach w katanie .z tego co ja wiem i czytałem to blokady śą: podkładka pod wariatorem , na lince od gazu oraz w gaźniku i tłumiku.takie najczęściej spotykane najlepiej zawieść go do mechanika żeby nic nie schrzanić. ale mozesz też samemu tylko że to o wiele trudniejsze.!!! ja bym radził mechanika. w internecie jest wszystko oraz na trej stronie
damian192007 napisał/a:
był na forum gdzieś temat o blokadach w katanie .z tego co ja wiem i czytałem to blokady śą: podkładka pod wariatorem , na lince od gazu oraz w gaźniku i tłumiku.takie najczęściej spotykane najlepiej zawieść go do mechanika żeby nic nie schrzanić. ale mozesz też samemu tylko że to o wiele trudniejsze.!!! ja bym radził mechanika. w internecie jest wszystko oraz na trej stronie
Co ty gadasz z tą linką) a temat masz podwieszony do USUNIĘCIA !
Polini Sport 70ccm / SERIA
Malossi Multivar + 6,5 g
Gianelli Silencer
RMS Racing Pro + czerwone sprężynki
Stożek
Sprężyna centralna +22%
odblokowany króciec ssący
Wygładzenie tyłu z czaszki Roxa
Polerki
Czerwony Karter
Kiera BMX
Rejestracja przy silniku
pod wariatorem właśnie nic nie mam żadnego pierścienia raz skróciłem tuleje ale to nic nie dało jedynie to że jechała 55km/h i musiałem kupić nową i mam teraz rozciągnięty trochę pasek, na początku jak chciałem skrócić tuleje to był napięty a teraz po mojej przeróbce jest luźniejszy, to coś daje? Napiszcie coś jeszcze o blokadach, może ktoś ma taką katane z 2004r biało- niebieską Pomóżcie mi