Siema, chciałem ostatnio wyregulować gaźnik żeby mi suka nie gasła na dolnych obrotach, więc podbiłem z kumpelą do mechanika, sprawdzamy a tu dysza główna którą miałem zamiar wyregulować zamiast być płaska pod płaski śrubokręt była za przeproszeniem taka wyjebana że była okrągła i żadnym śrubokręten, nwet tytanową betą nie szło tego ruszyć. i większość śrubek w gaźniku jest taka jak ta i jak mi ktoś doradzi jak je wykręcić to bede wdzięczny i od razu je pozmieniam na nowe bo mam drógie moto (aprilia af-1 50/125/160 polini, aprilka na sprzedaż pisać jak co) i musze wymienić cylinder i tłok a tam jest polini 160 ccm i kosztować mnie to bedzie 1890 zł więc nie mam pieniędzy na nowy gaźnik. prosze o pomoc i pozdrawiam kataniorzy
1. Katana Evolution
2. Yamaha Raptor 700R Gytr Specjal Edition po tunie ;]
3. Honda CBR 600 151km Street ;]
4. Aprilia SR Ditech dopiero naprawiłem, więc zaczynam tuning (jak zawsze, we wszystim )
I tak dalej Sprzedaż-Skup Aut I Motocykli, Nowych i Używanych! gg. 9449725 http://img51.imag...510974.jpg
nie odkręce ani nie napiłuje bo śruba jest lekko schowana (wokół łepka śrubki jest jakby kołnierzyk od gaźnika), jest po prostu schowana głębiej. a tytanpowa beta to taki śrubokręt który jest najlepszym śrubokrętem jaki istnieje, jeden taki koztuje 290 zł . pomóżcie. ps. gaźnik mam oryginalny 12
1. Katana Evolution
2. Yamaha Raptor 700R Gytr Specjal Edition po tunie ;]
3. Honda CBR 600 151km Street ;]
4. Aprilia SR Ditech dopiero naprawiłem, więc zaczynam tuning (jak zawsze, we wszystim )
I tak dalej Sprzedaż-Skup Aut I Motocykli, Nowych i Używanych! gg. 9449725 http://img51.imag...510974.jpg