Katana WR 50cc // Hebo 70cc MiD-Race by Boniu
|
EVOVIII |
Dodany dnia 01-04-2008 09:56
|
Stały bywalec
Postów: 368
Data rejestracji: 02.04.07
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
Nagraj jakiś filmik żeby można było ocenić. Nie musi być tak jak Wander w Shoutcie pisał. Może być tak że qmpel będzie trzymał aparat i stał, a Ty po prostu gaz i jedziesz przed siebie i spowrotem. Na przykład tak: http://www.youtub...5aMRtux-WQ |
|
|
|
BoniuBOSS |
Dodany dnia 01-04-2008 11:32
|
Znawca
Postów: 1182
Data rejestracji: 26.07.07
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
Nagram tylko tak na za 2 dni bo dzisiaj jeszcze muszę włożyć lżejsze rolki i czerwone sprężynki sprzęgła.
Sprobuje jeszcze zrobić tak że przykleję telefon do kurtki żeby nagrać licznik.
Edytowane przez BoniuBOSS dnia 01-04-2008 11:48 |
|
|
|
EVOVIII |
Dodany dnia 02-04-2008 14:39
|
Stały bywalec
Postów: 368
Data rejestracji: 02.04.07
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
Witam
Mam Katane WR chłodzoną cieczą z 2001 roku. Potrzebuje drobnej porady i pomocy w regulacji napędu. Z gaźnikiem już się uporałem, świeca ma kawowy kolorek. Z tego co się doczytałem w necie to inne sqt przy bardzo zbliżonym tunie do mojego śmigają na kole z gazu a moja Katanka coś nie chce.
TUN:
Cylinder Hebo Manston Replica
Wydech Yasuni R
Gaźnik 21mm + króciec 21mm
Zawór Stage6 Vforce
Wariator Hebo NG
Sprzęgło Hebo R + seryjny dzwon
Katana ciągnie bardzo dobrze od samego dołu aż do końca, bez żadnych dziur. Napęd w tej chwili jest tak skonfigurowany: rolki 3g i 3,5g (układ mercedesa), sprężyna +60 i sprężynki sprzęgła +30 (niebieskie Hebo).
PS. Proszę o pomoc albo jakieś wyjaśnienie dlaczego ona nie chce iść z gazu na koło.
To co Boniu napisał na innym forum. Czyli tak serio to sie hu*a znasz i kłamiesz . Jakbyś sie znał sam byś wyregulował, a nie tylko mówisz że jaki to Ty mistrz nie jesteś. W dodatku kłamiesz bo mówiłeś że jak chcesz to idze na koło . Nagraj filmik to pogadamy. Kłamcą i fr.ajerom nie wierze .
Edytowane przez EVOVIII dnia 02-04-2008 14:40 |
|
|
|
BoniuBOSS |
Dodany dnia 02-04-2008 14:53
|
Znawca
Postów: 1182
Data rejestracji: 26.07.07
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
Jak bym się c[cenzura]a znał to bym sam nie złożył całego silnika od deski do deski i go nie wyregulował. Po prostu mam problem z wyregulowaniem go aby szedł na koło z gazu ale to raczej jest wina seryjnego dzwonu bo jak daje twardsze sprężynki to sprzęgło się ślizga po dzwonie przy ruszaniu. Z tą ten post. Tutaj go nie dawałem bo na tym forum raczej nie ma nikogo z podobnym tunem i tak bym nie uzyskał pożądanej odpowiedzi.
Jak jesteś taki znawca to może mi odpiszesz na niego? |
|
|
|
cineklab |
Dodany dnia 02-04-2008 14:59
|
Początkujący
Postów: 116
Data rejestracji: 04.03.07
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
fifol miał coś podobnego ale nie wiem czy on jeszcze sprzedaje katane czy juz sprzedał jak coś to jego gg.2628081 |
|
|
|
EVOVIII |
Dodany dnia 02-04-2008 15:37
|
Stały bywalec
Postów: 368
Data rejestracji: 02.04.07
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
Gdzie ja napisałem że jestem znawcą? |
|
|
|
BoniuBOSS |
Dodany dnia 02-04-2008 15:49
|
Znawca
Postów: 1182
Data rejestracji: 26.07.07
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
Dobrze że wiesz co wiesz, jak nagram filmik to zamieszczę. |
|
|
|
BoniuBOSS |
Dodany dnia 05-04-2008 11:26
|
Znawca
Postów: 1182
Data rejestracji: 26.07.07
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
A więc tak dzisiaj jeszcze raz zabrałem się za regulacje. Gaźnik jest dobrze wyregulowany, świeca jest kawowa po przebiegu 50-60KM więc gaźnika nie ruszałem.
Co do napędu to obecnie mam rolki 3,5g sprężynę Hebo +60 i sprężynki niebieskie Hebo i niestety Katana nie idzie z gazu na koło a przyśpiesza od zera płynnie i równo aż do końca.
Na rolkach 3g chodzi gorzej niż na 3,5g podobnie z cięższymi. Co do sprężyny to do rolek 3,5g sprężyna +60 jest najlepsza i myślę że wystarczająca żeby skuter szedł z gazu na koło. Jak daje twardsze albo miększe sprężynki sprzęgła to nadal to samo.
Nie wiem dlaczego nie śmiga na kole z gazu. |
|
|
|
EVOVIII |
Dodany dnia 05-04-2008 12:12
|
Stały bywalec
Postów: 368
Data rejestracji: 02.04.07
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
Może przez przełożenia? A v-max jaki osiągasz ? |
|
|
|
Smaku |
Dodany dnia 05-04-2008 13:03
|
Stały bywalec
Postów: 428
Data rejestracji: 01.04.07
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
przecież ma napisane w opisie ze v-max to 120km/h, może tak jka mówi @EVOIII to wina przełożeń |
|
|
|
BoniuBOSS |
Dodany dnia 05-04-2008 14:10
|
Znawca
Postów: 1182
Data rejestracji: 26.07.07
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
120 to był ale na rolkach 4,5g-5g. Teraz jest 110. Nom możliwe że to wina przełożeń ale sam mówiłeś że moc Ci nie spadła jak dałeś Malossi + Polini. Leci 110 a bez przełożeń Katany latają po 100 więc coś tu nie gra moim zdaniem. |
|
|
|
EVOVIII |
Dodany dnia 06-04-2008 01:37
|
Stały bywalec
Postów: 368
Data rejestracji: 02.04.07
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
Tak wiem, ale może w Katanach są tak skonstruowane nawet tuningowe że nie idą. Może mała kompresja? |
|
|
|
BoniuBOSS |
Dodany dnia 06-04-2008 07:26
|
Znawca
Postów: 1182
Data rejestracji: 26.07.07
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
Na pewno nie, przecież sypie 110 i odpala na pierwszego kopa, nawet z rana jak stoi całą noc na parkingu, czasem na drugiego ale to rzadko.
Wydaje mi się że przyczyną takiego słabego v-maxu może być pasek bo chyba jest za krótki gdyż jest jakiś 1cm schowany w talerzach sprzęgła a powinien być na samej górze dlatego wydaje mi się że jak kupowałem ten pasek Polini to dostałem wymiar 770 a powinienem mieć 782 bo mierzyłem mój stary seryjny. Dzisiaj jeszcze dla pewności zmierzę ten Polini i włożę na chwile seryjny jeśli coś się polepszy to kupię już pasek o właściwych wymiarach.
EDIT: Mierzyłem i niestety ale ten pasek Polini który mam ma 782 więc trudno chyba tak po prostu musi być.
Edytowane przez BoniuBOSS dnia 06-04-2008 09:39 |
|
|
|
wander |
Dodany dnia 06-04-2008 12:52
|
Mechanik
Postów: 2438
Data rejestracji: 04.08.07
Pomógł: 30 Skąd: Płock
Status upomnienia:
|
Pasek nie ma nic do rzeczy. Akurat na talerzach sprzęgła powinien być ok 1 cm od góry. Apropo paska. Pasek kevlarowy jest o wiele sztywniejszy od zwykłego, to psuje osiągi. Spróbuj założyć zwykły.
NIE POMAGAM NA GG!! OD POMOCY JEST FORUM!! |
|
|
|
BoniuBOSS |
Dodany dnia 06-04-2008 15:27
|
Znawca
Postów: 1182
Data rejestracji: 26.07.07
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
No może psuje ale chyba nie aż tak. Założę i zobaczę. |
|
|
|
BoniuBOSS |
Dodany dnia 06-04-2008 20:25
|
Znawca
Postów: 1182
Data rejestracji: 26.07.07
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
Myślicie że sprężyna centralna od Minarelli też może mieć znaczenie na v-maxie (nie chodzi mi o jej twardość) bo do Katany niby są tylko do +22 a do Minarelli są też Hebo +50 +60 +90 i ja mam właśnie tą sprężynę +60 Hebo do Minarelli.
Co myślicie? |
|
|
|
wander |
Dodany dnia 07-04-2008 09:43
|
Mechanik
Postów: 2438
Data rejestracji: 04.08.07
Pomógł: 30 Skąd: Płock
Status upomnienia:
|
Nie mają one wpływu. Na stronie hebo nie ma sprężyn do morini ale za to na stronie malossi są i są one w tej samej grupie co sprężyny do minarelli. Od maloosi są 3 niby sprężyny do morini: zółta, biała i czerwona. Ja kupiłem jeszcze fioletową(+82) i zieloną(+60) i zobaczę czy będą pasować.
NIE POMAGAM NA GG!! OD POMOCY JEST FORUM!! |
|
|
|
BoniuBOSS |
Dodany dnia 07-04-2008 10:41
|
Znawca
Postów: 1182
Data rejestracji: 26.07.07
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
No to pozostaje tylko pasek, jak będzie ładna pogoda to zmienię na seryjny i zobaczę czy coś się zmieni jeśli tak to kupię pasek DAYCO gumowy. |
|
|
|
BoniuBOSS |
Dodany dnia 08-04-2008 11:04
|
Znawca
Postów: 1182
Data rejestracji: 26.07.07
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
21 Kwietnia Katana idzie na regulacje do Mieloch Motocykle. Jak wróci to zamieszczę wykaz z hamowni bo po regulacji dostane ten kwitek ile ma mocy itd... Załączę też jakiś filmik. |
|
|
|
Pierzak |
Dodany dnia 08-04-2008 15:18
|
Coś wiem
Postów: 287
Data rejestracji: 27.12.06
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
Ile kosztuej taka regulacja z pomiarem mocy? |
|
|