Suzuki Katana - cieknie paliwo z gaznika
|
Kamilkkkkk |
Dodany dnia 06-03-2008 18:51
|
Nowy
Postów: 8
Data rejestracji: 06.03.08
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
Witam !!!
Mam dość poważny problem z gaznikiem i nie za bardzo wiem jak go rozwiązać. Ale po kolei: Ostatnio jechałem skuterkiem który miał mało paliwa w baku no i nagle zgasł Dolałem na stacji paliwa i okazało sie jak go odpale (co nie jest łatwe troszke trzeba sie namęczyć) zaczyna cieknąć paliwo i to w dość szybkim tępie :/ cieknie ono z wężyka wychodzącego z gaznika który zaznaczyłem na tym zdjęciu
http://www.fotosi...b05b8.html
dodatkowo jak dmuchne w ten wężyk który idzie z baku także zaczyna cieknąć paliwo z tego wężyka od gaznika
http://www.fotosi...adc5a.html
Jak kręce rozrusznikiem to nie cieknie ale jak przestane to zaczyna. A jak już uda sie odpalić to leci ciurkiem :/ Zresztą paliwem czuć cały czas nawet po kilku godzinach nie ruszania skutera.
Daje więcej zdjęć żeby było wiadomo skąd wychodzi ten wężyk plus jedno zdjęcie nazwy gaznika
http://www.fotosi...75b23.html
http://www.fotosi...28f8f.html
http://www.fotosi...8ac07.html
http://www.fotosi...c87e5.html
http://www.fotosi...ea8db.html
http://www.fotosi...bd325.html
A wiec tak. Pływak jest cały - nie tonie. Zaworek zamykający dopływ paliwa raczej też jest dobry bo jak podniose pływak do góry to nie wdmucham ustami powietrza do komory. Wyczyściłem gaznik zamontowałem i odpalam. Odpalił po paru sekundach poleciał wielki biały dym z wydechu potem go wyłączyłem i.... cieknie jak wcześniej po chwili przestaje. Jak go kręce i jak przez tą chwilke chodził to paliwo nie cieknie ale wystarczy że zgaśnie i leciu ciurkiem. Tak samo jak nie odpali. Wystarczy że przestane kręcić i po sekundce cieknie. Co moge jeszcze zrobić oprucz czyszczenia gaznika? Katana jest chłodzona cieczą. Co do modelu gaznika to pisze tylko to:
KEIHIN
pws
35EE 0F8
plus na dekielku od środka gaznika jest numerek 902-5
Teraz zdjęcia o które prosiłeś
Tu jest zdjęcie tego kranika:
http://www.fotosi...e93da.html
Zdjęcia gaznika z zewnątrz:
http://www.fotosi...5f96c.html
http://www.fotosi...f7e53.html
http://www.fotosi...490aa.html
http://www.fotosi...5d062.html
http://www.fotosi...5475d.html
http://www.fotosi...ce283.html
http://www.fotosi...8b68d.html
Następne zdjęcia to środek gaznika i pływaka
http://www.fotosi...83d80.html
http://www.fotosi...793b5.html
http://www.fotosi...8d45e.html
http://www.fotosi...8c58d.html
http://www.fotosi...39b93.html
http://www.fotosi...a3c35.html
Na innym forum facet mi napisał że może to być świeca Co o tym myślicie? W sumie to nie wydaje mi sie żeby to było przez świece no ale kto wi... a nóż...
A może to wina tego białego ssania. Na zdjęciu węwnątrz od spodu widać po lewej taką wystającą rureczke. Ona pewnie idzie w górę aż do tego białego ssania i wydaje mi sie że jest połączona z tym wylotem gdzie mam ten wężyk z którego mi cieknie. Bo jak dmuchne w ten wężyk to czuć wiaterek z tej rureczki i w środku ganika. Więc musi być to połączone. Może tam sie coś zawiesiło i to ssanie przepuszcze za dużo paliwa które z nadmiaru siłą rzeczy musi gdzieś wylecieć hmm... troszke namieszałem ale może wiecie o co mi chodzi
Tutaj zaznaczyłem miejsce z którego czuć powietrze jak dmucham w wcześniej wspomniany wężyk. Może to coś wyjaśni.
http://www.fotosi...c09e1.html
Pozdrowionka
Edytowane przez Kamilkkkkk dnia 06-03-2008 20:04 |
|
|
|
tomek_kr |
Dodany dnia 06-03-2008 19:23
|
Doradca
Postów: 667
Data rejestracji: 30.12.06
Pomógł: 0 Skąd: Mława
Status upomnienia:
|
wstaw zdjęcia w [img] [/img]... i przeczyść dobrze gaźnik... mi też ciekło ciurkiem jak zapaliłem skuter a po przeczyszczeniu gaźnika przestało lecieć...
Katanka-->http://www.polska...R,50/44213
Kupie przełożenia POLINI/MALOSSI
*Cylek Malossi Sport 70ccm
*Gaźnik Arreche 17,5 (dysza 80)
*Stożek Malossi E5 Chrom
*Zawór HEBO
*Wydech Tecnigas NEXT-R
*Wario Polini Speed Control
*Gaz Box Malossi
*Pasek Polni Race
*Sprężyna MK +15%, Sprężynki HEBO czerwone
---> I tylko 85 km/h...??
*Termometr STAGE6
*Stopka boczna IGM
*Klakson od VECTRY
*Halogen H3 od świateł drogowych
*Wentylator12x12 na chłodnicy
*Kierunkowskazy Revo Demon
*Siatka we wlotach
*Przedłużka amora
*Ryfle
*Niebieskie diody w lampach w liczniku oraz katody pod skutem
*Przyciemnione klosze lamp
*Ala polerka ;p
*Skrócony tylni błotnik
Kupie przełożenia POLINI/MALOSSI
http://www.superquiz.pl/?t=8586 |
|
|
|
Kamilkkkkk |
Dodany dnia 06-03-2008 20:06
|
Nowy
Postów: 8
Data rejestracji: 06.03.08
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
Linki pozmieniane i działające |
|
|
|
tomek_kr |
Dodany dnia 06-03-2008 20:18
|
Doradca
Postów: 667
Data rejestracji: 30.12.06
Pomógł: 0 Skąd: Mława
Status upomnienia:
|
ta rurka powinna być w górę... ponieważ ona usuwa nadmiar z komory pływakowej... a jak jest na samym dole to leci ciurkiem... ja tak mam ze ona wystaje ponad poziom paliwa...
i jesteś pewny ze to Ci z tego wężyka z boku leci?? owszem bo dmuchnięciu w korek powinno Ci polecieć tym wężykiem co zaznaczyłeś na pierwszym foto ale skoro ta rureczka jest taka krótka to moim zdaniem leci tędy po zapaleni skuta... a w dodatku ten węzyk i pod nim jest sucho wieć tędy nie mogło CI lecieć... ja uważam że leci tędy
Katanka-->http://www.polska...R,50/44213
Kupie przełożenia POLINI/MALOSSI
*Cylek Malossi Sport 70ccm
*Gaźnik Arreche 17,5 (dysza 80)
*Stożek Malossi E5 Chrom
*Zawór HEBO
*Wydech Tecnigas NEXT-R
*Wario Polini Speed Control
*Gaz Box Malossi
*Pasek Polni Race
*Sprężyna MK +15%, Sprężynki HEBO czerwone
---> I tylko 85 km/h...??
*Termometr STAGE6
*Stopka boczna IGM
*Klakson od VECTRY
*Halogen H3 od świateł drogowych
*Wentylator12x12 na chłodnicy
*Kierunkowskazy Revo Demon
*Siatka we wlotach
*Przedłużka amora
*Ryfle
*Niebieskie diody w lampach w liczniku oraz katody pod skutem
*Przyciemnione klosze lamp
*Ala polerka ;p
*Skrócony tylni błotnik
Kupie przełożenia POLINI/MALOSSI
http://www.superquiz.pl/?t=8586 |
|
|
|
wander |
Dodany dnia 06-03-2008 22:52
|
Mechanik
Postów: 2438
Data rejestracji: 04.08.07
Pomógł: 30 Skąd: Płock
Status upomnienia:
|
prawdopodobnie gdy ci spływały resztki paliwa do gaźnika, spłynął ci też jakiś syf z baku, najprawdopodobniej(ja tak miałem) masz zapchany zaworek który jest przymocowany do pływaka i on nie zamyka dopływu paliwa i wypływa ci tamtym wężykiem nadmiar paliwa z komory pływakowej, bo zaworek nie zamyka ci dopływu z baku. Ja przynajmniej tak miałem i prawdopodobnie(90%) jest tak u ciebie!!!
NIE POMAGAM NA GG!! OD POMOCY JEST FORUM!! |
|
|
|
tomek_kr |
Dodany dnia 07-03-2008 07:33
|
Doradca
Postów: 667
Data rejestracji: 30.12.06
Pomógł: 0 Skąd: Mława
Status upomnienia:
|
żeby sprawdzić pływak dmuchasz ustami dam gdzie wlatuje paliwo lub tą rureczką ( masz pokazane na foto) i powietrze powinno sie wydostawać dyszą główną... i w czasie dmuchania podnosisz pływak... jak poiwetrze przestaje lecieć to oznacza ze pływak zamyka dopływ a jeśli nie to przeczyść jeszcze dokładnie...
Katanka-->http://www.polska...R,50/44213
Kupie przełożenia POLINI/MALOSSI
*Cylek Malossi Sport 70ccm
*Gaźnik Arreche 17,5 (dysza 80)
*Stożek Malossi E5 Chrom
*Zawór HEBO
*Wydech Tecnigas NEXT-R
*Wario Polini Speed Control
*Gaz Box Malossi
*Pasek Polni Race
*Sprężyna MK +15%, Sprężynki HEBO czerwone
---> I tylko 85 km/h...??
*Termometr STAGE6
*Stopka boczna IGM
*Klakson od VECTRY
*Halogen H3 od świateł drogowych
*Wentylator12x12 na chłodnicy
*Kierunkowskazy Revo Demon
*Siatka we wlotach
*Przedłużka amora
*Ryfle
*Niebieskie diody w lampach w liczniku oraz katody pod skutem
*Przyciemnione klosze lamp
*Ala polerka ;p
*Skrócony tylni błotnik
Kupie przełożenia POLINI/MALOSSI
http://www.superquiz.pl/?t=8586 |
|
|
|
wander |
Dodany dnia 07-03-2008 14:34
|
Mechanik
Postów: 2438
Data rejestracji: 04.08.07
Pomógł: 30 Skąd: Płock
Status upomnienia:
|
Tomek coś zamotałeś trochę.... Zdejmujesz dolna pokrywę gaźnika, podnosisz pływak do góry i dmuchasz w rurę która doprowadza paliwo. Jak powietrze nie leci to jest ok i po złożeniu powinno być dobrze. Jak leci powietrze to zdejmij pływak i zaworek i przedmuchaj wlot benzyny do komory pływakowej i sprawdź czy dobrze masz założony zaworek na pływaku.
NIE POMAGAM NA GG!! OD POMOCY JEST FORUM!! |
|
|
|
Kamilkkkkk |
Dodany dnia 08-03-2008 15:26
|
Nowy
Postów: 8
Data rejestracji: 06.03.08
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
PROBELM ROZWIĄZANY !!!
Co do zaworku to pisałem na początku że zamyka dopływ paliwa. Ze jak dmucham w wężyk doprowadzający paliwo i podniose pływak to nic nie wdmucham. Problem tak prawde mówiąc nie wiem w czym tkwił ale opisze co zrobiłem. Wczoraj pomyślałem że zamienie wężyki przy kraniku. Wczoraj mówie a zobacze co sie stanie jak zamienie te wężyki przy kraniku. Zamieniłem odpalam i odpalił i nie cieknie ale po chwili zgasł i odpalić się nie da. Więc zamieniam je spowrotem tak jak były odpalam no i odpalił i chodzi. Zgasilem.... nie cieknie. Odpalam po raz kolejny.... odpalił i nie cieknie. Jade i jest OK. Nie wiem w czym pomogło to zamienienie tych wężyków ale pomogło..... może podciśnienie przetkało coś i jest ok. Dzieki za pomoc.
Pozdrawiam |
|
|
|
Kamilkkkkk |
Dodany dnia 08-03-2008 15:31
|
Nowy
Postów: 8
Data rejestracji: 06.03.08
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
Ale mam jeszcze jedno pytanko. Co do regulacji gaznika. Bo skuterek czasami ma sporą moc i jedzie 90km/h a czasami jedzie jakby mu sie nie chciało i max osiąga 50 km/h. A różnice w przyspieszeniu jest ogromna. Czasami przyspiesza super a czasami prawie wogóle i tu pytanko do śruby od składu mieszanki. Jak ją wykręcam to zwiększam czy zmniejszam ilość paliwa w mieszance paliwowo-powietrznej?? Wydaje mi sie że wykręcając zwiększam ale wole spytać. I czy w tej sytuacji mam zwiększyć czy zmniejszyć?? |
|
|