Nie dostaje paliwa.
|
orzeszkis |
Dodany dnia 27-04-2014 14:33
|
Nowy
Postów: 15
Data rejestracji: 19.04.13
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
Cześć
Mam problem ze swoją kataną. Żeby odpalić musze odkręcić korek paliwa i dmuchnąc w bak. Pochodzi chwile do czasu wypalenia dawki która wdmuchałem i gaśnie czasem również strzelając z tłumika. Świeca wporządku , iskra bardzo dobra, gaźnik wyczyszczony, przewody przedmuchane. Jaka może być przyczyna nie zasysania paliwa z baku? |
|
|
|
Wojtas |
Dodany dnia 27-04-2014 14:41
|
Coś wiem
Postów: 162
Data rejestracji: 22.12.13
Pomógł: 3 Skąd: Kolbuszowa
Status upomnienia:
|
Miałem tak samo. Kranik do wymiany
Suzi <3 |
|
|
|
orzeszkis |
Dodany dnia 27-04-2014 15:26
|
Nowy
Postów: 15
Data rejestracji: 19.04.13
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
Jaki kranik? Chodzi Ci o zawór podciśnieniowy? Bo żadnego kranika nie mam. |
|
|
|
Wojtas |
Dodany dnia 27-04-2014 19:41
|
Coś wiem
Postów: 162
Data rejestracji: 22.12.13
Pomógł: 3 Skąd: Kolbuszowa
Status upomnienia:
|
O ten :
http://shop.mielo...9311.bhtml
Edytowane przez Aroni dnia 28-04-2014 14:54
Suzi <3 |
|
|
|
piotrek131353 |
Dodany dnia 27-04-2014 20:00
|
Doradca
Postów: 513
Data rejestracji: 02.05.12
Pomógł: 5 Skąd: jabłonna
Status upomnienia:
|
dolatuje paliwo do gaźnika ? jeśli tak to dobrze jeśli nie to dmuchnij w wężyk od podciśnienia dmuchaj i zasysaj przez chwilę i w tedy zobacz czy doleci jak to nie pomoże to zamień te 2 wężyki wlatujące do kranika wtedy będzie leciało cały czas bez względu na podciśnienie
Mechanika;
-cylinder Power Force aluminium 50cc
-gaźnik Arreche 17,5
-rozwiercony kruciec na 17,5mm
-stożek RMS
-wariator Polini Speed Controll
-komplet rolek Polini od 4.0g do 6.0g
-sprężynki sprzęgła Stege 6 czerwone
-sprężyna centralna Polini +15%
-przełożenia od SR
-wymienione wszystkie uszczelek (Tec) i i oleje (przekładniowy -Chipol , a do mieszanki Makita)
-szczęki chamulcowe Gafler
-wydech Metrakit hand made alu
-pasek Motoforce
-Gas box
Optyka;
-felga tył z nowej budy
-malowanie kraterów na kolor aluminium
-czerwony amorek w środku polerka
-polerowany dekiel i króciec
-skrucony chlapacz i wymieniony błotnik na krótki z nowej budy
-stożek w niebieskiej zabudowie
-przyciemniona tylnia lampa
-Diody Led w soczewkach
-dóżo nowych naklejek Str8 i Polini
-przedłużka amorka
-lotka od WR |
|
|
|
orzeszkis |
Dodany dnia 27-04-2014 20:20
|
Nowy
Postów: 15
Data rejestracji: 19.04.13
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
Po zachowaniu widać , że dolatuje tylko w przypadku jak dmuchne w bak tak jak napisałem. Ok sprawdze jutro to co mówisz. |
|
|
|
wydrus |
Dodany dnia 27-04-2014 20:36
|
Początkujący
Postów: 83
Data rejestracji: 12.06.13
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
stawiam na uszkodzony zawór podciśnienia |
|
|
|
orzeszkis |
Dodany dnia 27-04-2014 21:00
|
Nowy
Postów: 15
Data rejestracji: 19.04.13
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
Jeszcze tylko prośba do kogokolwiek, mam przeczucie, że źle po różnych pracach poprzykręcałem wężyki , jeżeli ktoś może niech wrzuci zdjęcie jak ma podłączone , tak żeby na jednym zdjęciu było widać i gaźnik i kranik podciśnienia. |
|
|
|
piotrek131353 |
Dodany dnia 27-04-2014 21:22
|
Doradca
Postów: 513
Data rejestracji: 02.05.12
Pomógł: 5 Skąd: jabłonna
Status upomnienia:
|
masz 2 wlotowe , 1 wylotowy do gaźnika i jeden u samej góry to jest podciśnienie, można się pomylić przy wlotowych idących z baku jeśli są źle podłączone to bęzyna płynie cały czas a jeżeli dobrze to po dmuchnięciu w podciśnienie zacznie dopiero lecieć do gaźnika
Mechanika;
-cylinder Power Force aluminium 50cc
-gaźnik Arreche 17,5
-rozwiercony kruciec na 17,5mm
-stożek RMS
-wariator Polini Speed Controll
-komplet rolek Polini od 4.0g do 6.0g
-sprężynki sprzęgła Stege 6 czerwone
-sprężyna centralna Polini +15%
-przełożenia od SR
-wymienione wszystkie uszczelek (Tec) i i oleje (przekładniowy -Chipol , a do mieszanki Makita)
-szczęki chamulcowe Gafler
-wydech Metrakit hand made alu
-pasek Motoforce
-Gas box
Optyka;
-felga tył z nowej budy
-malowanie kraterów na kolor aluminium
-czerwony amorek w środku polerka
-polerowany dekiel i króciec
-skrucony chlapacz i wymieniony błotnik na krótki z nowej budy
-stożek w niebieskiej zabudowie
-przyciemniona tylnia lampa
-Diody Led w soczewkach
-dóżo nowych naklejek Str8 i Polini
-przedłużka amorka
-lotka od WR |
|
|
|
Aroni |
Dodany dnia 28-04-2014 15:08
|
Moderator
Postów: 1648
Data rejestracji: 14.09.09
Pomógł: 77 Skąd: ok. Wodzisławia śl
Status upomnienia:
|
http://suzuki-kat...post_90501
W pierwszym poście masz zdjęcie jak poprawnie to podłączyć. |
|
|
|
orzeszkis |
Dodany dnia 17-05-2014 07:52
|
Nowy
Postów: 15
Data rejestracji: 19.04.13
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
No więc tak, z tym się uporałem, kupiłem nowy zawór membranowy i gaźnik. Skuter pali na manetce odkręconej do końca, strasznie kopci na biało i nie ma mocy. Co teraz? |
|
|
|
suzukikatana1727 |
Dodany dnia 17-05-2014 08:11
|
Początkujący
Postów: 50
Data rejestracji: 20.04.13
Pomógł: 0 Skąd: Czarnków
Status upomnienia:
|
Regulacja gaźnika ;p
Edytowane przez suzukikatana1727 dnia 17-05-2014 08:12
Suzuki Katana Performance AC AY50 2000r.
Mechanika:
~Cylinder Kit Airsal Sport 50cc
~Łożysko korbowodu Malossi MHR, 10x14x13
~przełożenia wtórne Polini 61/20+seria pierwotne
~nowa fajka NGK
~nowy pasek napędowy Malossi Special
~sprzęgło HEBO Racing
~rolki Malossi Hat 4g
~wydech Leovince ZX
~nowy olej przekładniowy Malossi RGS
~Olej Mobil 1 Extra 2T
Optyka:
~ nowy tylni klosz czerwony i kierunki oryginał,
~ polerka 2 klamek hamulcowych,
~ polerka wydechu ZX
~ polerka pokrywy przekładni
~ skrócony tylni błotnik
Aktualny V-max - docieranie |
|
|
|
orzeszkis |
Dodany dnia 17-05-2014 11:38
|
Nowy
Postów: 15
Data rejestracji: 19.04.13
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
Z tym, że nawet na maxymalnie wkręconej śrubce od obrotów nie trzyma i gaśnie. Wymieniany też był cylinder. Gdzieś zapodziałem głowicę 50 to siedzi 70. Za pierwszym razem lał się płyn chłodniczy z tłumika okazało się , że uszczelka źle się ułożyła. Myślę, że może płyn jest w komorze silnika. Da się to jakoś spuścić?
Edytowane przez orzeszkis dnia 17-05-2014 11:40 |
|
|
|
orzeszkis |
Dodany dnia 19-05-2014 10:29
|
Nowy
Postów: 15
Data rejestracji: 19.04.13
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
Odkryłem kolejną niespodziankę:
http://zapodaj.net/3df30cbe0a83b.jpg.html
cóż może robić to pęknięcie pod centralną?
coraz bardziej sie zastanawiam czy nie oddać na złom tego bzyka. |
|
|
|
piotrek131353 |
Dodany dnia 19-05-2014 19:15
|
Doradca
Postów: 513
Data rejestracji: 02.05.12
Pomógł: 5 Skąd: jabłonna
Status upomnienia:
|
to maż chyba tylko taką podkładkę zdejmij sprzęgło to zobaczysz
Mechanika;
-cylinder Power Force aluminium 50cc
-gaźnik Arreche 17,5
-rozwiercony kruciec na 17,5mm
-stożek RMS
-wariator Polini Speed Controll
-komplet rolek Polini od 4.0g do 6.0g
-sprężynki sprzęgła Stege 6 czerwone
-sprężyna centralna Polini +15%
-przełożenia od SR
-wymienione wszystkie uszczelek (Tec) i i oleje (przekładniowy -Chipol , a do mieszanki Makita)
-szczęki chamulcowe Gafler
-wydech Metrakit hand made alu
-pasek Motoforce
-Gas box
Optyka;
-felga tył z nowej budy
-malowanie kraterów na kolor aluminium
-czerwony amorek w środku polerka
-polerowany dekiel i króciec
-skrucony chlapacz i wymieniony błotnik na krótki z nowej budy
-stożek w niebieskiej zabudowie
-przyciemniona tylnia lampa
-Diody Led w soczewkach
-dóżo nowych naklejek Str8 i Polini
-przedłużka amorka
-lotka od WR |
|
|