Czy http://allegro.pl...12521.html Jeśli pasują to dużo różnią się od orgynalnego? Nic się nie stanie, nie przecieknie, pęknie? .
-Jaki jest rozmiar przewodu chłodniczego, czy można dostać czerwony i czy jest jakościowo dobry nie pęknie przetopi się ? żeby był jak oryginał
-Jaką nóżkę boczną do Katany.
-Są jakieś cżęści które odciążą prace silnika prócz rolek? jakieś sprężyny sprzęgła bo słyszałem że nie. Zależy mi na jaknajwiększej żywotnośći silnika.
-Co zrobić żeby felgi czarny połysk malowane proszkowo śię świeciły i tak nie kurzyły ponieważ się strasznie matowią.
-Jaki filter stożkowy czerwony najlepszy nie musi dodawać osiągów najlepiej żeby były takie jak na seryjynym. Liczy się wygląd i żeby dobrze filtrował jak seryjny.
Tylę pytań, są one dla mnie bardzo ważne mimo to że proste.
Dziękuję!
LINKI W URL DAWAJ
Edytowane przez BERCIU dnia 05-08-2013 22:42
1. http://allegro.pl...57367.html Środek oprócz odbłyśnika pryśnij czarnym matem, a klosz folią przyciemnij i masz bez przerabiania. Ewentualnie jeśli się uparłeś na led to możesz kupić tę roxowską i tę, wybebeszyć i do środka włożyć bebechy z roxowskiej led, ale nie polecam ;P
2. Policja nic ci nie zrobi. ważne żeby tablica była oświetlona. Jak chcesz to mam na sprzedaż wygładzone nadkole i spawany bak. za 250 z przesyłką puszczę.
3. Te przewody co podałeś to ci podpasują, bierz który wolisz bo parametry mają takie same. Jam ma i nic się nie dzieje xDD
4. Rozmiaru dokładnego ci nie powiem, bodajże 15mm, ale łba sobie niedam uciąć. Czerwonego nie widziałem, ale możesz dać ten (będzie pasić na 100% bo miałem u siebie) http://shop.mielo...1178.bhtml i zalać różowym płynem. Efekt mega.
Jeśli zależy Ci na dobrym chłodzeniu wewnętrznym silnika to zainwestuj w gaznik przynajmniej 17.5 bo 12 jest do niczego przy 70 i jeszcze osiągi blokuje
Kolejna seria pytań, pewnie ostateczna ponieważ odpowiedzi na te pytania wystarczą mi do wszystkiego.
-Skąd wziąć plastik do wygładzenia tyłu bądź coś innego lecz elastycznego boboję się że mata żywiczna popęka mi przy ściąganiu boczków.
-Jak będę mógł odkręcić armortyzator bo widać że jest showany.
Nie mam zielonego pojęcia jak włożyć bak do schowka choć szukałem dużo i nie znalazłem odpowiedzi, jak przyciąć bak żeby było dobrze bo podobno jak sie źle zrobi to zostaje ok litr paliwa w baku i którą stroną bak. Najbardziej zależy mi na dokładnej instrukcji włożenia baku.
-Z tym stożkowym filtrem powietrza jak pogarsza osiągi to nie psuje się nic? Bo chyba jak za mało powietrza to silnik się zaciera. Pomocy o filter stożkowy który nie pogarsza i nie polepsza osiągów, chcę tylko dla optyki i żeby nie był kiepski i dobrze filtrował.
-Jaki uchwyt na rejestracje na przekładni i jakie oświetlenie na to?
-Do mini kierunków led przerywacz led?
-Jak odświerzyć szkiełka od zegarów i są nowe gumki te wokół? Bo pomalować nie bardzo bo popęka samo albo przy odginaniu.
-Jak bym chciał pomalować ten plastik wokół soczewek i atrapę na kolor czachy to żeby był równo wokół bo są rowki to szpachla czy mata? I czy będę mógł ściągnąć czache.
-Co jak krzywa tarcza?
-Jak dopasować plastiki bo niektóre odłażą mimo że zakręcone
-Jaki wężyk kolorowy do oleju chyba że może byc nowy od paliwa.
-Można tylni armotyzator rozebrać bo chciałbym pomalować, mam jakiś zamiennik za ok 100zł
-Są kolorowe śrubki nierdzewki a jak zwykłe to skąd każdą wziąć, nie alu.
-Słabe światło są mocniejsze żarówki czy jakiś patent?
Idz do kastoramy i szukaj arkuszu PCV czy cos w tym stylu
Ja zaś nadkole mam z blachy 2mm, pomalowałem sb na czarny połysk i jest guT ! :]
odkręcisz boczne plastiki to zobaczysz rame do ktorej jest przykręcony amorek :]
Poszukaj mojego tematu o mojej katanie ja w zimie dawałem bak do schowka, jak nie bd czegos wiedzial to pisz na PW to porobie fotki itp :] Co do przycinania baku to tego nie rób bo po co : ]
Mam nadkole i seryjny filtr i jest też ładnie. Co do stożka to nie polecam, zasyfia ci kurzem przedewszystkim gaznik.
+ bd musial robic regulacje itp
Z tego co wiem to nie trzeba mieć oświetlonej rejki :] Katana SERYJNA nie ma światła na rejke tyle co od lampy i jest dobrze :>
Mocowanko to do amorka jakąs blaszke, najlepiej by ci ktos przyspawał taki malutki kątownik, śruba z amora mocujesz potem rejke skręcasz i jest GUT :]
Ja mam ledy i nie zmienialem na przerywacz led :]
papier wodny 2500 i trzesz potem polerujesz pasta i jest odświeżone
Co do gumek nie wiem
Pytaj Bercia to Ci wytłumaczy jak połączyc
-Co jak krzywa tarcza? nie wiem
-Jak dopasować plastiki bo niektóre odłażą mimo że zakręcone
ja sklejałem je klejem na gorąco od spodu
-Jaki wężyk kolorowy do oleju chyba że może byc nowy od paliwa.
Moze byc od paliwa
Oczywiście, że można rozebrac amorka, ja go malowałem
a efekty zobacz w moim temacie