ja mam leovince touring i jest tak samo , ale jeżdże i nic sie nie dzieje , wydech nie dodknie Ci opony. Jak dobrze wszystko skręcisz to wszystko się trzyma.
Suzuki Katana Ay 50
Mechanika :
cylinder Tec HQ 50
Rolki polini HQ 4.9 g
Wydech leovince touring
Optyka :
Nóżka boczna buzzetti
ale powiem wam ze bylem wkurzony jak nie mialem tlumika skuter nie chcial wchodzic w obroty ledwo co jechal 40 a teraz 70 i przyspieszenie ze zrywa z siedzenia a cylinder mam chiska gowniana 50 jestem zadowolony z tlumika ale ta wada normalnie pol milimetra od felgi ;/
Jak dobrze i solidnie skręcisz to nic się nie stanie. A jeśli już się tak bardzo boisz, to podłóż pod mocowania po jakiejś podkładce czy 2, daj nową uszczelkę pod korektor cylka i śmigaj.
można go zawsze tochę odciągną ja swuj seryjny przerobiłem z tatą że koło można spokojnie zdejmować bez odkręcania go
Mechanika;
-cylinder Power Force aluminium 50cc
-gaźnik Arreche 17,5
-rozwiercony kruciec na 17,5mm
-stożek RMS
-wariator Polini Speed Controll
-komplet rolek Polini od 4.0g do 6.0g
-sprężynki sprzęgła Stege 6 czerwone
-sprężyna centralna Polini +15%
-przełożenia od SR
-wymienione wszystkie uszczelek (Tec) i i oleje (przekładniowy -Chipol , a do mieszanki Makita)
-szczęki chamulcowe Gafler
-wydech Metrakit hand made alu
-pasek Motoforce
-Gas box
Optyka;
-felga tył z nowej budy
-malowanie kraterów na kolor aluminium
-czerwony amorek w środku polerka
-polerowany dekiel i króciec
-skrucony chlapacz i wymieniony błotnik na krótki z nowej budy
-stożek w niebieskiej zabudowie
-przyciemniona tylnia lampa
-Diody Led w soczewkach
-dóżo nowych naklejek Str8 i Polini
-przedłużka amorka
-lotka od WR
heh nic sie nie stanie qmpel ma tak blisko że noża kuchennego nie umiałem wsadzić miedzy wydech a opone jezdzi do teraz ;D nic sie ie dzieje jak poskrecasz mocno to nic nie bedzie ;p Suzii w trakcie mega customu!