Siemaneczko.
Dzisiaj chcę wam przedstawić następny problem mojego [cenzura]u czyli katany w wersji chłodzenia 99 r.
Były wielkie problemy z chłodzeniem .
I tu pierwsze pytanie. Czy jeśli odłączyliśmy chłodzenie po to by odpalić to katana bez tego chłodzenia odpali .? tak na minutkę chociaż.
2 pytanie. Zalewa się świeca, więc chciałem zrobić tak aby nalać beny do cylindra tam gdzie się wkręca świecę. No więc biorę strzykawkę zaczynam nalewać (odjąłem tłumik do tego) a tu wylotem spalin (tam gdzie dokręca się tłumior) leci to co wlałem + olej . co to oznacza.?
Co jest z moją kataną nie tak.?
Po 1. Czy da radę odpalić bez chłodzenia.?
Po 2. Co jeśli wlewając benzynę tam gdzie się wkręca świecę i benzyna wylatuje to co jest.? proszę o pomoc.
Hejka ja mam katane co prawda chłodzoną powietrzem ale bez tego co ją chłodzi odpalałęm na dosłownie minute na lajcie więc myśle że twoją też da rade tak . co do wylewającej sie benzyny to coś z tłokiem lub cylkiem albo za duża dawka
"Gdy siedząc w nudnej klasie usłyszę dźwięk szejsety
Automatycznie się uśmiecham i wyglądam jak kretyn"
masz lc czy ac jezeli ac to mozesz na chwile odpalic a jezeli lc to nie odpalaj bo cylinder przytrzesz
Tuning mechaniczny:
-Cylinder Polini Sport 70
-Wariator Polini Speed Control
-Filtr Hebo S
-Sprzęgło Stage6 Torque Control MKII
-Tłumik Tecnigas RSII
-Przełożenia Top Racing 16/49
Jeśli odpalisz ją tylko na chwilę i nie będziesz kręcił obrotów, tylko zostawisz na jałowym biegu to nic się nie stanie, sam tak robiłem dużo razy jak testowalem szczelność uszczelek.
Logiczne że jak wlejesz więcej benzyny przez wejście ze świecy to wypłynie kanałem wydechowym... skoro w cylku jest dużo oleju to może pompa padać. Gdy wykręciłeś świecę, to była mokra od benzyny, czy bardziej od oleju?