Ile wyciągne z seryjnej katanki leci 45 lecz na manetce mam jeszcze zapas obroty się krecą ale 45 i nic dobry kolega mechanik powiedzał że rolki są jusz wyrobione .
Rozkręciliśmy wario i okazało sie ze jest ostro zdarta tzw.scianka z jednej strony .
Ile moze polepszyc osiagi i na jakie zmienic , myslalem nad 7 g bo przyspieszenie mam niezle biore wszystkie skuty do 30 nawet auto merca 150 km wiec przyspieszene ok
Kolejna sprawa chce kupic przelzenie top racing pierwotne i problem tkwi bo niewiem jaki mam walek jakia srednica i czy moge zamontowac to przelozenie do seri mam tylko rozwiercony kruciec lecz nic to nie pomoglo w v-max i czy jak zmienie pierwotne to czy musze zmienic jeszcze wtorne ?
Bylo by na tyle z katanki jeste w pelni zadowolony mam ja 6 latek nic sie nie popsulo tylko plywak w gazniku raz sie bratowi zaciol
P.S prosze o nie usuwanie posta i o trafne podpowiedzi
Suzuki Japońska precyzja
Suzuki katana 2001r
Tuning Mechaniczny:
-Malossi Sport 70
-Olej Malossi 7.1 Full Synt
-Tłumik Hebo new performer
-Wał Top Racing STD
-Rolki polini 6.2g
-Rozwiercony kruciec
-Centralka Biała Malossi
-Mebranki polini
-Przekładnia z SR'ki
-Wariator Mallosi multivarn
-Łozysa wału SKF
Tuning Optyka :
-Niebieska i czerwona dioda pod zegarami
-Niebieskie taśmy LED pod sqtem
-Dekiel Polerowany
-Tunel Czarny mat
-Lotka z wersji WR
-Silnik w czrnym macie
A jakie lepsze s6 czy top racing ? Suzuki Japońska precyzja
Suzuki katana 2001r
Tuning Mechaniczny:
-Malossi Sport 70
-Olej Malossi 7.1 Full Synt
-Tłumik Hebo new performer
-Wał Top Racing STD
-Rolki polini 6.2g
-Rozwiercony kruciec
-Centralka Biała Malossi
-Mebranki polini
-Przekładnia z SR'ki
-Wariator Mallosi multivarn
-Łozysa wału SKF
Tuning Optyka :
-Niebieska i czerwona dioda pod zegarami
-Niebieskie taśmy LED pod sqtem
-Dekiel Polerowany
-Tunel Czarny mat
-Lotka z wersji WR
-Silnik w czrnym macie
Przeło TP musisz dać pod prase hydrauliczną ,a S6 są odrazu gotowe do uzycia. Ale nowe S6 są droższe 2x od TP (nowe)
Edytowane przez katana_02 dnia 23-06-2012 14:08
Suzuki Katana WR 50 LC 2002r
Tuning Mechaniczny:
~~~Wariator Malossi Multivar
~~~Wydech Tecnigas Next R
~~~Rolki Malossi 5,0g
~~~Pasek Malossi Specjal
~~~Przełożenia od Sr-ki
~~~Króciec 19mm
~~~Ściągnięta zwężka filtra powietrza
Stage6 lepsza i droższa firma a przekładnia jest 16/49 i z tego co pamietam to kosztuje ponad 250zł. Top Racing troszke gorsza firma ale przełożenia równiesz 16/49 i kosztuja 180zł więc różnica duża. Ja bym wziął Top Racing. Druga sprawa to przełożenia wtórne. Najlepiej kup od Aprili SR Di-Tech mają też silnik morini. Wtedy pasuje wyregulować napęd czyli rolki, sprężyna centralna i sprężynki sprzęgła. Taki zestaw daje ok. 15km/h więcej ale i przyśpiecha troche spada. Jeżeli masz z tyłu hamulec na bęben to masz wałek 17mm a jeżeli na tarcze to 22mm. Ale jeżeli jedzie Ci 45km/h to coś mało jak na serie więc albo masz coś na wykończeniu albo blokade. Moja seria z zablokowanymi przeło zmiga 65-70km/h. Ale sie spisałem . No to chyba tyle myśle ze pomogłem.
Derbi Senda Xtreme SM 2008r <3 <3 <3
Mechanika:
-Wydech SCR Corse Racingline
-Gaźnik Stage6 Dellorto Black Edition 19mm
-Tarcze sprzęgła Tec Racing Kevlar
-Łańcuch D.I.D i zębatki 13/48
Optyka:
-Plastiki TunR z nową okleiną
-Końcowka wydechu i klapka baku oklejona carbonem
-Lampa tylna Revo Led
-Naklejka "PICZOMAGNES" na prawym boczku
-Polerka nózki zmiany biegów
Osiągi: 100-110km/h
U mnie jest totalna seria rok 2001 z tylu hamulce bebnowe z prosom nie ma problemu raczej wszystko gra i piszczy tulko tlumik to jusz wrak totalny niedlugo sie rozpadnie kolanko to bulo jusz spawana a w srodku cos stuka w tumiku kumpel powiedzal ze moze ze starosci sie cos urwalo no prawie 12 lat to troche jest i slychac ten stukot po puszczenu manetki gazu Suzuki Japońska precyzja
Suzuki katana 2001r
Tuning Mechaniczny:
-Malossi Sport 70
-Olej Malossi 7.1 Full Synt
-Tłumik Hebo new performer
-Wał Top Racing STD
-Rolki polini 6.2g
-Rozwiercony kruciec
-Centralka Biała Malossi
-Mebranki polini
-Przekładnia z SR'ki
-Wariator Mallosi multivarn
-Łozysa wału SKF
Tuning Optyka :
-Niebieska i czerwona dioda pod zegarami
-Niebieskie taśmy LED pod sqtem
-Dekiel Polerowany
-Tunel Czarny mat
-Lotka z wersji WR
-Silnik w czrnym macie
Mam w nowej budzie i niechce wydac z dużo myśle nad rolkami i pierwotnym top racing 16/49 koszt to jakies 180 z przesylkom Suzuki Japońska precyzja
Suzuki katana 2001r
Tuning Mechaniczny:
-Malossi Sport 70
-Olej Malossi 7.1 Full Synt
-Tłumik Hebo new performer
-Wał Top Racing STD
-Rolki polini 6.2g
-Rozwiercony kruciec
-Centralka Biała Malossi
-Mebranki polini
-Przekładnia z SR'ki
-Wariator Mallosi multivarn
-Łozysa wału SKF
Tuning Optyka :
-Niebieska i czerwona dioda pod zegarami
-Niebieskie taśmy LED pod sqtem
-Dekiel Polerowany
-Tunel Czarny mat
-Lotka z wersji WR
-Silnik w czrnym macie
A co myślicie na temat tych obrotów to mogom być rolki czy co ? Suzuki Japońska precyzja
Suzuki katana 2001r
Tuning Mechaniczny:
-Malossi Sport 70
-Olej Malossi 7.1 Full Synt
-Tłumik Hebo new performer
-Wał Top Racing STD
-Rolki polini 6.2g
-Rozwiercony kruciec
-Centralka Biała Malossi
-Mebranki polini
-Przekładnia z SR'ki
-Wariator Mallosi multivarn
-Łozysa wału SKF
Tuning Optyka :
-Niebieska i czerwona dioda pod zegarami
-Niebieskie taśmy LED pod sqtem
-Dekiel Polerowany
-Tunel Czarny mat
-Lotka z wersji WR
-Silnik w czrnym macie
Przebieg 13 500 ale rolki nadal seria wiec licze ze to jest to bo w rolkach jest śćianka Suzuki Japońska precyzja
Suzuki katana 2001r
Tuning Mechaniczny:
-Malossi Sport 70
-Olej Malossi 7.1 Full Synt
-Tłumik Hebo new performer
-Wał Top Racing STD
-Rolki polini 6.2g
-Rozwiercony kruciec
-Centralka Biała Malossi
-Mebranki polini
-Przekładnia z SR'ki
-Wariator Mallosi multivarn
-Łozysa wału SKF
Tuning Optyka :
-Niebieska i czerwona dioda pod zegarami
-Niebieskie taśmy LED pod sqtem
-Dekiel Polerowany
-Tunel Czarny mat
-Lotka z wersji WR
-Silnik w czrnym macie
too do sklepu i 6,2gr 17x12
Suzuki Katana AY 50 Performance!
Rok:1997
Chłodzenie: Powietrze (AC)
Tuning:
*Mechaniczny
-Przełożenie pierwotne Top Racing
-Przełożenie wtórne od Aprili Sr DiTech
-Tłumik Tecnigas Next R
-Wariator Polini Speed Control
-Pasek Malossi Special
-Świeca NGK
-Rolki 5g Polini
-Czerwone sprężynki sprzęgła Hebo
*Optyczny
-Ledy w soczewkach
-Przyciemnione klosze
-Czarne felgi
-Bed look
-Stopka boczna Buzzetti
-Pokrywa na czarno
-Skrócony tylni błotnik
-Przedłużka
-Śruby z pokrywy na czerwono
-1 lustrko
-Opona Heidenau K61