Krok 1
Odkręcamy kufer i siedzenie
Krok 2
Odłączamy przewody od gaźnika
Krok 3
Odkręcamy gaźnik od króćca i filtr powietrza od gaźnika
Krok 4
Odkręcamy króciec (4 śruby imbusowe)
Krok 5
Zatykamy karter szmata dla bezpieczeństwa
Krok 6
Wkręcamy króciec w imadło najlepiej przez jakieś drzewieńko lub gąbkę, żeby nie pękł
Krok 7
Bierzemy wiertarkę specjalną, co najmniej 2000tys.obr i kamienie szlifierskie
Krok 8
Rozwiercamy otwór mniejszym kamieniem, a następnie większym
Krok 9
Możemy wypolerować ścianki do połysku
Krok 10
Gdy nie możemy sobie z tym poradzić, można to wykonać na tokarce w jakimś zakładzie
Krok 11
Skręcamy wszystko do pierwotnej postaci i gotowe ;]
Napisane przez Kamil
dnia styczeń 21 2007 11:35:08 ·
4 komentarzy ·
6028 czytań ·
Nic Ci nie da jeśli masz seryjny gaźnik. Kiedy kupisz większy gaźnik niż seryjny to trzeba wymienić króciec albo go rozwiercić przynajmniej do rozmiarów nowego gaźnika. Jeśli tego nie zrobić to większy gaźnik Ci nic nie da bo będzie cały czas chodził tak samo jak seryjny ponieważ będzie go blokowała mała średnica króćca.
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
Oceny
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony