Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl
Nawigacja
Menu
Strona główna
Regulamin
Forum
Szukaj
Wspomogli Nas
Suzuki Katana AY WR
Dane techniczne
Galeria
Download
Artykuły
Filmiki
Aktualnie online
Gości online: 12

Użytkowników online: 0


Wszystkich userów: 2,210
Najnowszy użytkownik: SZYMEK
Ostatnio Widziani
Kamil 1 tydzień
Dexios36 tygodni
MACHoo37 tygodni
Aroni52 tygodni
cineklab55 tygodni
adamek211458 tygodni
dawidzio2873 tygodni
KACPERBA1900121 tygodni
wydrus156 tygodni
valavme164 tygodni
pawel57201 tygodni
Dandusiek206 tygodni
Daniez209 tygodni
ďťż
Przetłumacz stronę

Ostatnie artykuły
Jak zrobić badlooka
Co zrobić by nasz sk...
Filtr powietrza - wy...
Ditech na gaźnik
Malowanie amortyzatora
Ostatnio dodano

patriko0202

patriko0202

adamek2114

UrbanDefence
ZOBACZ OFERTY
FACEBOOK
FB
Malujemy zaciski hamulcowe
Potrzebne nam będzie:

- spray odporny na temp. do 100st. C
- Rozpuszczalnik
- wiele chęci i zapału do upiększania naszego miecza :-)


Zaczynamy od tylnego hamulca. Odkręcamy dwie śruby mocujące zacisk do obudowy przekładni. Gdy już odkręciliśmy zacisk powoli wyjmujemy go i zaczynamy wyjmować z niego mocowania klocków hamulcowych jak i same klocki (Nie zapomnijmy jednak że przy każdym rozkręcaniu czegokolwiek zapamiętujemy jak było to zrobione przed odkręceniem, żeby później było łatwiej nam złożyć wszystko do pierwotnej postaci :)). Pamiętajmy jednak że gdy wyjmujemy klocki z zacisku nie możemy naciskać hamulca, gdyż spowoduje to zacisk tłoczków, które znajdują się w środku i są odpowiedzialne w dużym stopniu za hamowanie. Zostaje jeszcze przewód który doprowadza pod ciśnieniem płyn hamulcowy do tłoczków. Ja starałem się go nie ruszać.







Gdy zacisk mamy już w ręku bierzemy się za jego czyszczenie z różnego rodzaju pyłów, błota i smarów a przede wszystkim musimy pozbyć się farby którą był pomalowany zacisk fabrycznie.
Bierzemy pędzel i puszkę, do której wlewamy Nitro i po namoczeniu pędzla zaczynamy nanosić go na farbę, którą był pomalowany zacisk. Po trzech razach naniesienia farba sama zaczęła odstawać, a po tarciu palcem "wałkować się"






Po wyczyszczeniu już całej powierzchni zacisków zabieramy się za przygotowywanie "placu" do malowania. Nie odłączamy przewodu żeby uniknąć zbędnych kombinacji z późniejszym napełnianiem zbiorniczków i odpowietrzania hamulców. Najprostszym rozwiązaniem jest okleić skuter gazetami w tych miejscach w których będzie on narażony na popryskanie. Gdy już to uczynimy, zaczynamy malowanie...





Kładziemy 3 cienkie warstwy tak aby nie narobić zacieków, ostatnią grubszą w celu uzyskania odpowiedniego błysku. Po położeniu ostatniej warstwy zostało już tylko czekanie aż porządnie wyschnie lakier. Możemy również pokryć zaciski warstwą lakieru bezbarwnego, co wzmocni powłokę lakierniczą i nada lepszy efekt połysku. Po wyschnięciu skręcamy wszystko do pierwotnej postaci :-)










Jeżeli stosowaliście się do mojej instrukcji pozytywny końcowy efekt powinien być taki:





Tekst napisany na podstawie artykułu ze strony www.jednoslad.pl Fotki również pobrane z tej strony. Starałem sie aby tekst był jak najłatwiejszy do przeczytania oraz zrozumienia. Za wszystkie błędy przepraszam. Nadesłał SMAKU. Pozdrawiam wszystkich Userów oraz Admina.
Komentarze
#11 | FeLuS dnia wrzesień 08 2008 16:05:21
ja może byc nielegalne jak niektore zaciski tuningowe do samochodów sa fabrycznie w innych kolorach niz czarny ?? :/ dziwne
#12 | x1x1x1 dnia wrzesień 08 2008 16:29:16
nie dziwne tylko jakąś głupią bajke ktoś komuś naopowiadał
#13 | axdam42 dnia wrzesień 20 2008 15:23:15
nie ma żadnych takich przepisów hahaha kolega sobie zażartował a Wy odrazu wierzycie ;d
#14 | emilBRKN dnia marzec 21 2009 09:47:38
super efekt też to zrobiłem tylko w katanie nie w sr-erce
Wink
#15 | emilBRKN dnia marzec 21 2009 09:48:32
tylko nie odczepiałem hamulca bo by sie zapowietrzył a to potem troche roboty
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
Oceny
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony

Zaloguj się lub zarejestruj, żeby móc zagłosować.

Świetne! Świetne! 86% [6 głosów]
Bardzo dobre Bardzo dobre 0% [Brak oceny]
Dobre Dobre 0% [Brak oceny]
Średnie Średnie 0% [Brak oceny]
Słabe Słabe 14% [1 głos]
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Ankieta
Jaką wersje katany posiadasz?





Musisz zalogować się, aby móc zagłosować.
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

07/05/2023 22:25
Z sentymentu zaglądam co kilka lat, ale cóż tu więcej robić, niż powspominać Wink

09/04/2023 13:17
Szkoda, że te forum tak ucichło, a nowych użytkowników nie ma Sad

10/10/2021 09:42
Kolejne odwiedziny forum po długim czasie, wszystkie Katanki już po złomach czy co ? Grin Ja się za swoją chyba zabieram od nowa.

24/08/2021 12:17
Jak dawno mnie tu nie było xd

11/05/2021 21:02
taaak Smile

26/03/2021 16:02
Witam witam, uczęszcza ktoś tu jeszcze? Smile

22/09/2020 08:52
... dawno leży

22/09/2020 08:52
Też mi się zebrało na sentyment... Podziwiam Kamil, że dalej utrzymujesz domenę ;] W sumie trochę wiedzy o tych skuterkach tutaj jest, pytanie jak długo będą ludzie z tego korzystać, bo produkcja już

17/06/2020 12:24
A ja mam wciąż katane I śmigam nią do pracy.

17/05/2020 10:53
Pozdrawiam starą ekipe !! Kupiłem katane na dojazdy do pracy i zajrzałem tutaj z ciekawości. Byłem kiedyś moderatorem na tym forum Grin Rejestracja w 2007 roku Cool

Statystyki