hmn ja bym na twoim miejescu uzywanego ogrinałka poszukał...
SUZUKI KATANA
LC 1999 r.
Aktualnie:
cylek DR 70cc <- brak funduszy na jego szlif i nowy tlok ;(
Odblokowany króciec , polerka zewnetrza i wewnetrzna
Nowy zawór Membramkowy
przyszlosc:
przelozenia
tlumnik V max - 60 km/h teraz 0
Jak pomogłem daj pomógł
Jazda na motocyklu to najlepsza rzecz, jaką można robić w ubraniu..
co z tego że poszukam jakiegoś używanego oryginalnego cylindra jeśli nie wiem ile on przechodził i w jakim jest naprawdę w stanie gdy zamawiam na allegro...
Każdy stunter raz w roku musi wybrać się niczym muzułmański pielgrzym do świętego miejsca dla polskiego stuntu
to zrobisz szlif i masz jak nowy
Suzuki Katana AY 50 Performance!
Rok:1997
Chłodzenie: Powietrze (AC)
Tuning:
*Mechaniczny
-Przełożenie pierwotne Top Racing
-Przełożenie wtórne od Aprili Sr DiTech
-Tłumik Tecnigas Next R
-Wariator Polini Speed Control
-Pasek Malossi Special
-Świeca NGK
-Rolki 5g Polini
-Czerwone sprężynki sprzęgła Hebo
*Optyczny
-Ledy w soczewkach
-Przyciemnione klosze
-Czarne felgi
-Bed look
-Stopka boczna Buzzetti
-Pokrywa na czarno
-Skrócony tylni błotnik
-Przedłużka
-Śruby z pokrywy na czerwono
-1 lustrko
-Opona Heidenau K61
tak ja pisałem wyżej szlif mi już nie wyjdzie bo są za głębokie rysy...
Każdy stunter raz w roku musi wybrać się niczym muzułmański pielgrzym do świętego miejsca dla polskiego stuntu