jak ustawić niskie obroty pod kierownicą niedarady już do końca wykręciłem na iglice jak podwyższam nie reaguje i na śrubkę ale wcześniej było wszystko ok i nic nie grzebałem tylko gazior czyściłem może coś nie tek w manetce złożyłem możliwe
a poco manetkę ruszałeś? Suzuki Katana AY 50 Performance!
Rok:1997
Chłodzenie: Powietrze (AC)
Tuning:
*Mechaniczny
-Przełożenie pierwotne Top Racing
-Przełożenie wtórne od Aprili Sr DiTech
-Tłumik Tecnigas Next R
-Wariator Polini Speed Control
-Pasek Malossi Special
-Świeca NGK
-Rolki 5g Polini
-Czerwone sprężynki sprzęgła Hebo
*Optyczny
-Ledy w soczewkach
-Przyciemnione klosze
-Czarne felgi
-Bed look
-Stopka boczna Buzzetti
-Pokrywa na czarno
-Skrócony tylni błotnik
-Przedłużka
-Śruby z pokrywy na czerwono
-1 lustrko
-Opona Heidenau K61
u ws manetka też ciężko chodzi ?? bo u mnie opornie i smarowałem trochę dało ale wujek w chinczyku ma tak że jednym paluszkiem przekręci czy to normalne w katanach ??to co sprawdzić żebym zrobił tak żeby mi lekko chodził nalać ropy albo oleju do pancerza nie wiem ale chodzi mi linka jak w jakimś enduro albo krosie co zrobić żeby lekko chodziła ??
Edytowane przez Kamilksc dnia 09-01-2011 11:32
Mi zaczęło chodzić ciężko jak wracałem do domu i mnie burza złapała ale troszkę WD-40 i przeszło. Co do obrotów. To spróbuj regulacji przy gaźniku. Masz tam dwie śrubki jedna od mieszanki druga od obrotów silnika.
SUZUKI
2000r
Tuning:
Mechanika:
Optyka:
~ Lakier czarna perła
~ Białe felgi
~ Lusterka łezki
~ Chromowane nakrętki na wentle
~ Białe napisy na oponach
~ Czerwony zacisk hamulcowy
~ Biały chwytak powietrza
suzun -kup dłuższą nową linki po co jak moje jest dobra nie wystarczy oleju dać a nie tracić 25 zł ?? naleje wd-40 jak kolega wyżej napisał na to dam olej i będzie oki
Możesz mieć za krótka linke i dlatego nie możesz go wyregulowac a gdy kupisz nową bęziesz mogł sobie skrócić ile potrzebujesz i wtedy wyregulujesz sobie suke.A co do tegulacji to reguluje sie tylko przy gazniku. I tylko śrubką Paliwa! Śrubka od powietrza jest od łatania dziur w przyspieszeniu wiec za to póżniej sie weżmiesz...
Suzuki Katana RRR LC 2000r.
Tuning Mechaniczny
~Cylinder Airsal Tech Racing 70cc~
~Wydech Hebo New Performer 2004~
~Gaźnik Kit Dell'orto PHBG 19 CS - Metrakit~
~Fajka Polini 2T~
~Wariator Polini Speed Control~
~Przełożenia Pierwotne TopRacing i Wtórne Sr~
~Wał korbowy Top Racing STD~
~Sprzęgło Tec Evo Racing~
~Łożyska wału i simmeringi SKF - HQ Eco~
~Klocki Hamulcowe Malossi Sport~
~Łożysko korbowodu Polini Evolution~
~Sprężyna dociskowa Polini~
~Filter powietrza Polini AirBox~
~Świeca zapłonowa NGK Racing~
Tuning Optyczny
~Lampa Revo Lexus Style~
~Przedłużka Amortyzatora by Kondzior 5,5 cm ~
~Zaciski Hamulców malowane na czerwono ~
~Skrócony tylni błotnik~
~Odświerzone malowanie Katany~
~Nadkole z Alu~
Jak można jeździć z zaślepioną śrubką od powietrza/paliwa nie wiem którą masz zaślepioną. Zero regulacji i wgl. aha ii to dlatego regulowałeś przy manetce?
Suzuki Katana RRR LC 2000r.
Tuning Mechaniczny
~Cylinder Airsal Tech Racing 70cc~
~Wydech Hebo New Performer 2004~
~Gaźnik Kit Dell'orto PHBG 19 CS - Metrakit~
~Fajka Polini 2T~
~Wariator Polini Speed Control~
~Przełożenia Pierwotne TopRacing i Wtórne Sr~
~Wał korbowy Top Racing STD~
~Sprzęgło Tec Evo Racing~
~Łożyska wału i simmeringi SKF - HQ Eco~
~Klocki Hamulcowe Malossi Sport~
~Łożysko korbowodu Polini Evolution~
~Sprężyna dociskowa Polini~
~Filter powietrza Polini AirBox~
~Świeca zapłonowa NGK Racing~
Tuning Optyczny
~Lampa Revo Lexus Style~
~Przedłużka Amortyzatora by Kondzior 5,5 cm ~
~Zaciski Hamulców malowane na czerwono ~
~Skrócony tylni błotnik~
~Odświerzone malowanie Katany~
~Nadkole z Alu~