Elo. Czy do nowego cylindra http://sklep.miel...b8c9389529 podejdzie seryjna głowica(używana)? Czy trzeba głowicy zrobić szlifa by ją dopasować?! Proszę o szybką pomoc!
Edytowane przez Kamilksc dnia 25-10-2010 13:22
Tuning mechaniczny:
Cylinder Tec Eco 50cc( dobry cykl tylko po co do niego dawali tą podkładkę pod pierścienie??)
Gaźnik Arreche 17,5mm
Filtr stożkowy Polini Air Box
Sprzęgło Tec Evo Racing
Sprężynki sprzęgła Hebo czerwone
Przełożenia od SR
Łożyska wału i simmeringi SKF - HQ Eco
Sportowy zawór nazwy nie pamiętam
(wszystko na dotarciu)
Optyczny:
niebieskie ledy
polerko lagów
przedłużka img
polerko przekładni
przyciemniony klosz
może będzie więcej ....
V-max na razie 85 z mułem na starcie i strasznym dymieniem i tnie się w czasie wkręcania na v-max dziwne?
Trakcie: Malowanie suzi, tuningu optycznego!!!
A czy trzeba planować(szlifować) głowice(używaną) pod nowy cylinder. Jak tak to bez trudu można zaglądać i jeździć?!
Tuning mechaniczny:
Cylinder Tec Eco 50cc( dobry cykl tylko po co do niego dawali tą podkładkę pod pierścienie??)
Gaźnik Arreche 17,5mm
Filtr stożkowy Polini Air Box
Sprzęgło Tec Evo Racing
Sprężynki sprzęgła Hebo czerwone
Przełożenia od SR
Łożyska wału i simmeringi SKF - HQ Eco
Sportowy zawór nazwy nie pamiętam
(wszystko na dotarciu)
Optyczny:
niebieskie ledy
polerko lagów
przedłużka img
polerko przekładni
przyciemniony klosz
może będzie więcej ....
V-max na razie 85 z mułem na starcie i strasznym dymieniem i tnie się w czasie wkręcania na v-max dziwne?
Trakcie: Malowanie suzi, tuningu optycznego!!!