Tak jak w temacie który tuning was bardziej pochłania? Mechaniczny czy optyczny?
Ja osobiście preferuje bardziej tuning mechaniczny niż optyczny. Optyka to dla mnie sprawa drugorzędna.
Edytowane przez BoniuBOSS dnia 25-09-2007 21:29
Ja tak samo jak kolega BoniuBOSS tez wole tuning mechaniczny alczolwiek w swojej katanie ma optyka zrobionego ale to tylko dlatego ze mi sie nudzilo i prawie nic nie kosztowalo a kazdy kto ogladal galerie wie jak moje plastiki wygladaja i jaki jest kometaz pod nia heh nie obchodzi mnie zbytnio jak katana wyglada grunt zeby dobrze jezdzila!!
Szukasz pomocu? - pisz na GG chetnie pomoge
Ja tak samo wole mechaniczny tuning. W mojej katanie jak na razie to z optyki mam tylko wypolerowaną przekładnie ale to zrobiłem jak już nie miałem żywcem co robić. Ja wole sobie coś jednak podłubać w mechanice w swojej katance
Szczerze ? ja wole optyczny , bo i tak pojedzie w granicach 70 a wyglądać musi jakoś. Bo jak podjedziesz na rynek to nikt raczej nie patrzy czy masz sprzęgło sportowe albo bóg wie co tylko jak sie squt prezentuje. Dla mnie opytymalny tuning to ładny wydech i co najwyżej przekładnia 20/61 ( której sam osobiście nie miałem )
049
Ok przyznam optyczny też jest w pewnym sensie ważny ale dla mnie nie do końca. Jeśli zrobisz dobry tuning i dobrze go zestroisz to Katana LC pojedzie w granicach 125 km/h a nie tak jak większość tutaj uważa że Katany maksymalnie jeżdżą po 80-90 km/h. Pamiętajcie że jedna przeróbka pociąga za sobą następną i tak w kółko aż wszystkiego nie wymienisz.
Ludzie patrzą na to że masz np. wydech Yasuni R czy Polini for Race i Ci co się znają wiedzę że takich wydechów nie zakłada się do seryjnych 50cc. Zresztą widać już po samym brzmieniu silnika że masz przeprowadzony tuning mechaniczny a co dopiero jak mu dociśniesz manetkę.
Edytowane przez BoniuBOSS dnia 26-09-2007 07:52
Fazi ale jezeli wlecisz na rynek z takim tumiczkiem np YASUNI R i do tego dasz jeszcze stozek to tez bede sie wszyscy ogladac (jak ktos nie wie oco chodzi to pech )
Szukasz pomocu? - pisz na GG chetnie pomoge
Dokładnie Katana98 masz racje Ale ja jednak zostanę seryjnym filtrze powietrza bo jak zmontuje stożek to nie zarobie na benzynę przy takim tunie, chodź osobiście wolał bym stożek bo podnosi osiągi oraz daje fajny i basowy dźwięk