Metrakit HM, Rada
|
shaden |
Dodany dnia 16-06-2010 21:38
|
Stały bywalec
Postów: 404
Data rejestracji: 14.01.09
Pomógł: 1 Skąd: KlwZ.
Status upomnienia:
|
Witam ! ...
Otóż kupiłem jakis czas temu cylinder 70 cc firmy MetraKit ...
po 2,5 tyś km .. rozpierdzielil się tłok ..
Nie polecam tego produktu .. osiągi moze były dobre ale trwałość i żywotność samego cylka BEZNADZIEJNA ..
Oddałem cylek do szlifu .. i Co się okazało .. ścianki w tych Cylkach są tak cienkie ze nie mozna wykonać nawet jednego szlifa 0,25 mm ... a to ze scianki sa cienkie wszystko wyjasnia .. cylinder szybko sie nagrzewa i Chu** z tego .. cylek do kosza .. Pozdrawiam
Edytowane przez Pietras dnia 16-06-2010 21:58
Tun:
~~Cylek POLINI for Race 70 ccm~~
~~wydech - Yasuni R~~
wariator - malossi multivar~~
~sprężyna centralna + 15% MK~~
~~spręzynki sprzęgła czerwone HEBO~~~
~~rolki polini 5 g~~~~
~~~przekładnia wtórna Polini 20/61 ~~
Ssanie ręczne Polini
(~8,5 obrotów dzwonem - 1 obrót kołem)
** przekładnia pierwotna Malossi ** -
***Łożysko korbowodu Hebo HQ srebrzone**
**Filtr powietrza Polini Air box 30 stopni ***
***dysza 90**
***Gazior Dell'orto 17,5mm**
Króciec (minarelli) 21 mm
~Pasek Polini kevlar~~
~~Zawór membranowy Stage6 VForce3 by Tassinari~~~
Optyka:
~~~ białe klosze - kruger (tylko kierunki) ~~
***Żarówka revo xenon HIR 5000k**
~~lampa revo lexus style~~
* lusterka STR8 F1 carbon ** -
~~ manetki - HEBO (czarno-szare) ~~~~
~~Gas box BGM~~
~~Śtopka boczna IGM ~~
v-max = 115 km/h
W najbliższym czasie:
(1. Przedłużka amortyzatora 4cm
(2 Sprzęgło hebo R
(3. Nowa guma tył + przód
The end ^_^
p.s. (tun zrobiony od zera ... wszystkie czesci zakupione u MIELOCHA ) |
|
|
|
Pietras |
Dodany dnia 16-06-2010 21:57
|
Mechanik
Postów: 1947
Data rejestracji: 04.06.08
Pomógł: 41 Skąd: Częstochowa
Status upomnienia:
|
Lubie jak ludzie coś wnoszą na forum , naprawdę godnie
Przykleję ale zmienię nieco nazwę. |
|
|
|
OloK |
Dodany dnia 16-06-2010 22:54
|
Doradca
Postów: 696
Data rejestracji: 02.06.07
Pomógł: 2
Status upomnienia:
|
W sumie to mogę się podobnie wypowiedzieć o Polinim Sporcie AC...
Wiatrak nie wyrabiał z chłodzeniem i szybko się nagrzewał a nawet raz mi się zatarł i to przez temperature ewidentnie...
Ogólnie lipa jak za prawie 500zł
Mam airsala 50ccm i jestem z niego zadowolony...Fakt faktem pojemnośc robi swoje i troche brakuje mocy
Suzuki Katana '97 GSX-R 50 Suzuki Ram Air Direct
~>Airsal Sport 50cc
~>Wydech Tecnigas Next- R
~>Wał Top Racing
~>Pasek Polini Race
~>Sprzęgło RMS z niebieskimi sprężynkam HEBO
~>Sprężyna centralna Polini +30%
Mój samuraj
http://bikepics.c...ok/97ay50/
http://www.polska...Y_50/11376
Jadą chłopaki na japońcach, nikt ich nie dogoni, bo kręcą do końca...
|
|
|
|
Towdy |
Dodany dnia 16-06-2010 22:59
|
Początkujący
Postów: 113
Data rejestracji: 07.06.09
Pomógł: 2 Skąd: Rybnik
Status upomnienia:
|
Ja mam Cylek Metrakita 70cc i nie narzekam przejechane mam na nim przeszło 5000km i jest jak nówka. Po prostu trzeba go dobrze dotrze i będzie działał elegancko To jest moje zdanie. |
|
|
|
Zubel |
Dodany dnia 17-06-2010 14:22
|
Nowy
Postów: 37
Data rejestracji: 19.03.10
Pomógł: 1 Skąd: Żukowo/Gdańsk
Status upomnienia:
|
zgadzam sie z towdy ; ] moj kumpel mial mk hm w rieju rr i nie narzekał jak zaczol tracic na mocy zrobil szlif i ladnie dalej jezdzil i nie wiem czemu ty nie mogles zrobic moze jakis dupny egzeplaz ci sie trafił.
Zillion narazie w trakcie tuningu ; )) |
|
|
|
Sokolmk2 |
Dodany dnia 17-06-2010 16:46
|
Nowy
Postów: 19
Data rejestracji: 12.04.10
Pomógł: 1
Status upomnienia:
|
Wiadomo cylki 70ccm nie sa tak dobrze wykonane jak seria tzn nie sa z takich dobrych materialów. po 2 cylek tak ci szybko padl bo moze nie dolewales oleju do paliwa jeszcze i po prostu go przytarlo i dla tego sie grzal. po 3. mogles zle dotrzec takie cylki tzn zeliwne 70cm dociera sie spokojne jeszcze bardziej niz serie bo maja duzo mocy ale nie sa wytrzymale. Wiem cos o tym bo sam kupilem cylek malossi w zeszlym roku na poczatku wakacji i docieralem go "szybko" po okolo 500km cisnalem juz go prawie na ful p...dzie i po 1,5tys km tlok padl wymienilem tlok i zrobilem kolejne 1500km i teraz nadaje sie do szlifu. A i wg 70na trasie nie cisnie sie nigdy na maxa max na 3/4 gwizdka bo nie maja odpowiedniego chlodzenia ..... moja opinia na ten temat |
|
|
|
shaden |
Dodany dnia 01-07-2010 15:27
|
Stały bywalec
Postów: 404
Data rejestracji: 14.01.09
Pomógł: 1 Skąd: KlwZ.
Status upomnienia:
|
1. dolewałem olej do baku za każdym razem
2.docierałem go 1000 km nie przeciągając na maxa ani razu
3. Kupiłem nowy cylek polini for race i tym razem bd ostrożniejszy .. jc to napisze jak się sprawuje i jakie osiągi po dotarciu
z góry wielkie dzięki ..
Pozdrawiam Shaden
Tun:
~~Cylek POLINI for Race 70 ccm~~
~~wydech - Yasuni R~~
wariator - malossi multivar~~
~sprężyna centralna + 15% MK~~
~~spręzynki sprzęgła czerwone HEBO~~~
~~rolki polini 5 g~~~~
~~~przekładnia wtórna Polini 20/61 ~~
Ssanie ręczne Polini
(~8,5 obrotów dzwonem - 1 obrót kołem)
** przekładnia pierwotna Malossi ** -
***Łożysko korbowodu Hebo HQ srebrzone**
**Filtr powietrza Polini Air box 30 stopni ***
***dysza 90**
***Gazior Dell'orto 17,5mm**
Króciec (minarelli) 21 mm
~Pasek Polini kevlar~~
~~Zawór membranowy Stage6 VForce3 by Tassinari~~~
Optyka:
~~~ białe klosze - kruger (tylko kierunki) ~~
***Żarówka revo xenon HIR 5000k**
~~lampa revo lexus style~~
* lusterka STR8 F1 carbon ** -
~~ manetki - HEBO (czarno-szare) ~~~~
~~Gas box BGM~~
~~Śtopka boczna IGM ~~
v-max = 115 km/h
W najbliższym czasie:
(1. Przedłużka amortyzatora 4cm
(2 Sprzęgło hebo R
(3. Nowa guma tył + przód
The end ^_^
p.s. (tun zrobiony od zera ... wszystkie czesci zakupione u MIELOCHA ) |
|
|