heh nie zawsze gwint jest m8 w moim przypadku tak nie bylo mialem inny z jednej strony inny i z drugiej,poprzedni wlasciciel cos przerabial
tak bedzie pasowal jak masz gwint 8
Suzuki Katana LC 98' WR
Tuning Mechaniczny:
~Cylinder Metrakit Hand Made 70cc
~Wał top Rancing STD
~Łożyska wału i uszczelniacze SKF - HQ Eco
~Gaźnik Arreche 17,5mm
~Wariator Polini Speed Control
~Tłumik Yasuni R
~Sprzęgło Polini 2G
~Pasek Malossi Special
~Docisk Malossi żółta.
~Nowy dzwon seryjny
~Rolki Malossi (6,5g)
~Przełożenia pierwotne Strage 6
~Przełożenia wtórne od Aprilla SR
Tuning Optyczny:
~Bad Lock
~Amortyzator tylny Tec S, czerwony
~Przedłużka amortyzatora IGM 40mm
~Felga 6-ramienna przód
~Manetki Polini Race
~Wycięty wzorek Malossi w klapce od chłodnicy
~Polerka pokrywy przekładni
~Tylna Lampa Revo Lexus Style
~Niebieskie śruby oraz kopniak w pokrywie STR8
~Białe klosze przód i tył ST8
~Nóżka boczna IGM- czarna
~Siatka we wlotach
~Podłoga - Ryfle
~Czerwony zacisk hamulcowy
~Odcięty błotnik
pasi bo mam takie tylko obetnij ten gwint bo za długie są zobacz u mnie
Suzuki Katana 70cc Lc
Tuning Mechaniczny:
-Cylinder Top Performances 70cc(sport)
-Wydech Polini Super Race
-Rolki Stage6 4g
-Wał Top Racing STD + łożyska SKF
-Zawór membranowy Tec Sport
-gaźnik 17,5mm
-Pasek Polini Race
-filtr polini air box
-przełożenia pierwotne top racing+nowe łożyska
-fajka z przewodem NGK Racing+świeca NGK
-Ssanie reczne Polini
Tuning Optyczny:
-Manetki BCD Polar
-Przedłużka Amortyzatora IGM 40mm
-Lusterko Revo F1 Style
-Kierunkowskazy TNT
-Nowe malowanie
+ inne dodatki,wentylator na chłodnicy itp