Witam
Ja mam pytanie
Po co wam taki tuning ??
Przykład :
Cylinder sport ( 50 , 70 ) firma nie wiem Polini Hebo itd
Wydech sport Leovince , Yasuni itd
Gaźnik większy niż seria
Wariator sport Hebo , Polini
itd ...
Rozumiem sprzęgło i jeszcze ten gaźnik bo to daj przyśpiechę
Ale i tak nie zrozumiałe
Kasy na te części idzie b.dużo
a katana jedzie tak i tak tyle samo lub troszkę więcej max o 10 mimo tego że spalanie wzrosło o 100%
Moim zdaniem jeżeli ktoś nie ma zamiaru zmieniać przełożeń to szkoda kasy na te części i lepiej jeździć serią
Kumpel miał Katane w starej budzie AC wydał na cześć w ch**a kasy i jechała mu o 8 więcej a wydał ok 1500 zł jak nie więcej
Staram Się Pisać Poprawnie Po Polsku
Suzuki Katana Telefonica Movie Star 2001 r stara buda LC
No fakt Wojciu, że czasem tuning nie jest wymierny co do poniesionych kosztów... ale pewne ulepszenia realnie poprawiają osiągi nawet w sposób większy niż powiedziałeś...części też wszystkie nie muszą być nowe... można poszperać za lekkimi używkami które są często o spore sumy tańsze... Każdy sprzęt, silnik też różnie będzie reagował na tuning... pomimo iż to jeden model. pzdr
Suzuki Katana R AY50 WRK1 rocznik 2001