po co ci człowieku taki wał do katany nie ma takiego cylindra a więc nie opłaca się produkować takiego wału ja mam cylinder malossi sport i jeżdże na seryjnym wale i ma 0 luzu
moze miru13 chce założyć cylinder od hayabusy ale do klasy sport zupełnie wystarcza seryjny (chociaz jeden zajechalem i przez to pół silnika robilem więc może sie opłaca zainwestować.. mnie nawet cewka poszla bo sie urwala od dzwona bo ja uderzal jak sie rozcentrował wał gdy pierdol...al korbowód a jak cewka sie od masy oderwala to modul zaplonowy walnal wiec koszty spore :/ i moze warto zainwestowac wczesniej bo teraz mialbym juz taki wal. a im lepszy wal tym lepsza kompresja(no i jak nie ma luzów na lozyskach oczywiscie szybko odp wiec chaotycznie troche
Wiec drodzy koledzy pytałem sie tak o bo chciałem wiedzieć > Taki wał jest do poziomu EVO i na HIGH END myślałem że założę sobie sportowy wzmacniany wał z wypełniaczami jak bym zakładał 70 Aluminiową z nicasilem jakąś 22 konną ale na razie nie mam kasy na MHR bo to 1300 zł za sam wał ale do 16000 obr wytrzyma. Myślałem zrobić sqt na poziom race albo dość niezły mid race tak żeby 110 km poszła a do tego dość długo silnik wytrzymał
Przeskocz do forum:
Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145)Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145)Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145)