Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145)Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145) Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl - Forum dyskusyjne: Regulacja , Air box - problem
Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl
Nawigacja
Menu
Strona główna
Regulamin
Forum
Szukaj
Wspomogli Nas
Suzuki Katana AY WR
Dane techniczne
Galeria
Download
Artykuły
Filmiki
Aktualnie online
Gości online: 43

Użytkowników online: 0


Wszystkich userów: 2,210
Najnowszy użytkownik: SZYMEK
Ostatnio Widziani
Kamil25 tygodni
Dexios60 tygodni
MACHoo61 tygodni
Aroni76 tygodni
cineklab78 tygodni
adamek211481 tygodni
dawidzio2897 tygodni
KACPERBA1900145 tygodni
wydrus180 tygodni
valavme188 tygodni
pawel57225 tygodni
Dandusiek230 tygodni
Daniez232 tygodni
ďťż
Przetłumacz stronę

Ostatnie artykuły
Jak zrobić badlooka
Co zrobić by nasz sk...
Filtr powietrza - wy...
Ditech na gaźnik
Malowanie amortyzatora
Ostatnio dodano

patriko0202

patriko0202

adamek2114

UrbanDefence
ZOBACZ OFERTY
FACEBOOK
FB
Zobacz temat
 Drukuj temat
Regulacja , Air box - problem
shaden
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 22-08-2009 16:01
Awatar


Stały bywalec


Postów: 404
Data rejestracji: 14.01.09
Pomógł: 1
Skąd: KlwZ.


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Siema wszystkim Wink

Po zakupie cylka MK 70( docieranie aktualnie 350 km już zrobione)
kupiłem też Air boxa POLINIEGO ..

Dzisiaj założyłem go i skuter od razu był głośniejszy .. jednak przy 50-55 km/h dostawał muła i przerywał .. ( skurer jest wyregulowany to znaczy napęd .. )
Ale nie mam rozwierconego króćca .. ;/

Gaźnik seria ..

Czy rozwiercenie króćca cos da ? Czy jest sęs go teraz rozwiercać?
Tun:

~~Cylek POLINI for Race 70 ccm~~
~~wydech - Yasuni R~~
wariator - malossi multivar~~
~sprężyna centralna + 15% MK~~
~~spręzynki sprzęgła czerwone HEBO~~~
~~rolki polini 5 g~~~~
~~~przekładnia wtórna Polini 20/61 ~~
Ssanie ręczne Polini
(~8,5 obrotów dzwonem - 1 obrót kołem)
** przekładnia pierwotna Malossi ** -
***Łożysko korbowodu Hebo HQ srebrzone**
**Filtr powietrza Polini Air box 30 stopni ***

***dysza 90**
***Gazior Dell'orto 17,5mm**
Króciec (minarelli) 21 mm
~Pasek Polini kevlar~~
~~Zawór membranowy Stage6 VForce3 by Tassinari~~~

Optyka:

~~~ białe klosze - kruger (tylko kierunki) ~~
***Żarówka revo xenon HIR 5000k**
~~lampa revo lexus style~~
* lusterka STR8 F1 carbon ** -
~~ manetki - HEBO (czarno-szare) ~~~~
~~Gas box BGM~~
~~Śtopka boczna IGM ~~

v-max = 115 km/h



W najbliższym czasie:


(1. Przedłużka amortyzatora 4cm
(2 Sprzęgło hebo R
(3. Nowa guma tył + przód


The end ^_^
p.s. (tun zrobiony od zera ... wszystkie czesci zakupione u MIELOCHA )
 
www.opax.pl
suzun
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 22-08-2009 16:22
Awatar


Doradca


Postów: 603
Data rejestracji: 11.08.08
Pomógł: 6
Skąd: TSA / TSZ / RT (Sandomierz)


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
oczywiscie! przy rozwiercenie da lepsze osiagi i jest szansa że zniknie muł Pfft
 
shaden
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 22-08-2009 16:32
Awatar


Stały bywalec


Postów: 404
Data rejestracji: 14.01.09
Pomógł: 1
Skąd: KlwZ.


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Muła nie ma bo ściągnąłem stożek i założyłem normalny filtr seryjny i jest OK .. tylko dlaczego przy stożku jest około 50 MUŁ ! i go dusi ..


I co z tym króćcem ? Rozwiercać ? (czekam na opinie na ten temat)

I jeszcze jedno pytanko czym się różni gaźnik w starej katana a czym w nowej ?
Tun:

~~Cylek POLINI for Race 70 ccm~~
~~wydech - Yasuni R~~
wariator - malossi multivar~~
~sprężyna centralna + 15% MK~~
~~spręzynki sprzęgła czerwone HEBO~~~
~~rolki polini 5 g~~~~
~~~przekładnia wtórna Polini 20/61 ~~
Ssanie ręczne Polini
(~8,5 obrotów dzwonem - 1 obrót kołem)
** przekładnia pierwotna Malossi ** -
***Łożysko korbowodu Hebo HQ srebrzone**
**Filtr powietrza Polini Air box 30 stopni ***

***dysza 90**
***Gazior Dell'orto 17,5mm**
Króciec (minarelli) 21 mm
~Pasek Polini kevlar~~
~~Zawór membranowy Stage6 VForce3 by Tassinari~~~

Optyka:

~~~ białe klosze - kruger (tylko kierunki) ~~
***Żarówka revo xenon HIR 5000k**
~~lampa revo lexus style~~
* lusterka STR8 F1 carbon ** -
~~ manetki - HEBO (czarno-szare) ~~~~
~~Gas box BGM~~
~~Śtopka boczna IGM ~~

v-max = 115 km/h



W najbliższym czasie:


(1. Przedłużka amortyzatora 4cm
(2 Sprzęgło hebo R
(3. Nowa guma tył + przód


The end ^_^
p.s. (tun zrobiony od zera ... wszystkie czesci zakupione u MIELOCHA )
 
www.opax.pl
dudek115
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 22-08-2009 17:17
Awatar

Coś wiem


Postów: 252
Data rejestracji: 12.12.08
Pomógł: 4
Skąd: Zamość


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
ale przy cylku 70ccm zaleca się rozwiercenie króćca, zawsze to blokada
 
http://nasza-klasa.pl/profile/12553855
shaden
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 22-08-2009 17:55
Awatar


Stały bywalec


Postów: 404
Data rejestracji: 14.01.09
Pomógł: 1
Skąd: KlwZ.


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
lol bo na 70 cylku z tym tunem jadę po prostej tylko 80 km/h z góry 100-105 km/h .. to jest dziwne że po prostej tak mało .. ( czy to wina gaziora króćca ?)
Tun:

~~Cylek POLINI for Race 70 ccm~~
~~wydech - Yasuni R~~
wariator - malossi multivar~~
~sprężyna centralna + 15% MK~~
~~spręzynki sprzęgła czerwone HEBO~~~
~~rolki polini 5 g~~~~
~~~przekładnia wtórna Polini 20/61 ~~
Ssanie ręczne Polini
(~8,5 obrotów dzwonem - 1 obrót kołem)
** przekładnia pierwotna Malossi ** -
***Łożysko korbowodu Hebo HQ srebrzone**
**Filtr powietrza Polini Air box 30 stopni ***

***dysza 90**
***Gazior Dell'orto 17,5mm**
Króciec (minarelli) 21 mm
~Pasek Polini kevlar~~
~~Zawór membranowy Stage6 VForce3 by Tassinari~~~

Optyka:

~~~ białe klosze - kruger (tylko kierunki) ~~
***Żarówka revo xenon HIR 5000k**
~~lampa revo lexus style~~
* lusterka STR8 F1 carbon ** -
~~ manetki - HEBO (czarno-szare) ~~~~
~~Gas box BGM~~
~~Śtopka boczna IGM ~~

v-max = 115 km/h



W najbliższym czasie:


(1. Przedłużka amortyzatora 4cm
(2 Sprzęgło hebo R
(3. Nowa guma tył + przód


The end ^_^
p.s. (tun zrobiony od zera ... wszystkie czesci zakupione u MIELOCHA )
 
www.opax.pl
Daniez
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 22-08-2009 18:50
Awatar


Znawca


Postów: 1184
Data rejestracji: 30.08.07
Pomógł: 13
Skąd: Węgorzewo (MAZURY)


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
A sprzęgło ci się nie ślizga??
SUZUKI KATANA WR 1998r. stumpf
70mm

Tun mech.
~Yasuni R BlackEdition
~wariator Hebo NG
~seryjne nie blokowane przełożenia (~13,8)Cool
~pasek Malossi Special Belt
~stożek TNT
~dysza: 80
~rolki: Stage6 4,3g
~centralna +30% TopRacing
~sprzęgła niebieskie Hebo
~króciec 19 wypolerowany
~i....oczywiście 0 blokad

opt.
~lampa Revo Lexus Style
~przedłużka IGM 25mm
~przyciemnione kierunki
~stopka boczna Buzzetti
~aaa i podstawa...niebieskie diody w soczewkachGrin



~..::v-max: 95km/h::..

http://www.bikepics.com/members/daniez/


CZARTER jachtów!!! O terminy na ggWink info na http://kliver.pl/


img8.imageshack.us/img8/4179/57507966.jpg

img338.imageshack.us/img338/5809/userbar730224.gif

img18.imageshack.us/img18/9148/23vgqacc.gif
 
www.suzuki-katana.pl
shaden
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 22-08-2009 21:33
Awatar


Stały bywalec


Postów: 404
Data rejestracji: 14.01.09
Pomógł: 1
Skąd: KlwZ.


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Nie wiem czy mi ślizga czy nie .. Jak mam to sprawdzić ?
Tun:

~~Cylek POLINI for Race 70 ccm~~
~~wydech - Yasuni R~~
wariator - malossi multivar~~
~sprężyna centralna + 15% MK~~
~~spręzynki sprzęgła czerwone HEBO~~~
~~rolki polini 5 g~~~~
~~~przekładnia wtórna Polini 20/61 ~~
Ssanie ręczne Polini
(~8,5 obrotów dzwonem - 1 obrót kołem)
** przekładnia pierwotna Malossi ** -
***Łożysko korbowodu Hebo HQ srebrzone**
**Filtr powietrza Polini Air box 30 stopni ***

***dysza 90**
***Gazior Dell'orto 17,5mm**
Króciec (minarelli) 21 mm
~Pasek Polini kevlar~~
~~Zawór membranowy Stage6 VForce3 by Tassinari~~~

Optyka:

~~~ białe klosze - kruger (tylko kierunki) ~~
***Żarówka revo xenon HIR 5000k**
~~lampa revo lexus style~~
* lusterka STR8 F1 carbon ** -
~~ manetki - HEBO (czarno-szare) ~~~~
~~Gas box BGM~~
~~Śtopka boczna IGM ~~

v-max = 115 km/h



W najbliższym czasie:


(1. Przedłużka amortyzatora 4cm
(2 Sprzęgło hebo R
(3. Nowa guma tył + przód


The end ^_^
p.s. (tun zrobiony od zera ... wszystkie czesci zakupione u MIELOCHA )
 
www.opax.pl
shaden
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 22-08-2009 21:39
Awatar


Stały bywalec


Postów: 404
Data rejestracji: 14.01.09
Pomógł: 1
Skąd: KlwZ.


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
To znaczy jakie mają być okładziny ?

I czy opłaca się kupywać gazior 17,5 ?

Co w ogóle zrobić żeby pop prostej naciągnąć te 90 km/h Smile ( bo przy takim tunie jak ja mam to żal 80 km/h po prostej)
Tun:

~~Cylek POLINI for Race 70 ccm~~
~~wydech - Yasuni R~~
wariator - malossi multivar~~
~sprężyna centralna + 15% MK~~
~~spręzynki sprzęgła czerwone HEBO~~~
~~rolki polini 5 g~~~~
~~~przekładnia wtórna Polini 20/61 ~~
Ssanie ręczne Polini
(~8,5 obrotów dzwonem - 1 obrót kołem)
** przekładnia pierwotna Malossi ** -
***Łożysko korbowodu Hebo HQ srebrzone**
**Filtr powietrza Polini Air box 30 stopni ***

***dysza 90**
***Gazior Dell'orto 17,5mm**
Króciec (minarelli) 21 mm
~Pasek Polini kevlar~~
~~Zawór membranowy Stage6 VForce3 by Tassinari~~~

Optyka:

~~~ białe klosze - kruger (tylko kierunki) ~~
***Żarówka revo xenon HIR 5000k**
~~lampa revo lexus style~~
* lusterka STR8 F1 carbon ** -
~~ manetki - HEBO (czarno-szare) ~~~~
~~Gas box BGM~~
~~Śtopka boczna IGM ~~

v-max = 115 km/h



W najbliższym czasie:


(1. Przedłużka amortyzatora 4cm
(2 Sprzęgło hebo R
(3. Nowa guma tył + przód


The end ^_^
p.s. (tun zrobiony od zera ... wszystkie czesci zakupione u MIELOCHA )
 
www.opax.pl
intrade
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 22-08-2009 21:45
Awatar


Nowy


Postów: 40
Data rejestracji: 23.07.09
Pomógł: 1
Skąd: Białystok


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Według mnie stożek miałeś zasyfiony, przeczyścić nic nie kosztuje ;]
 
shaden
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 22-08-2009 21:47
Awatar


Stały bywalec


Postów: 404
Data rejestracji: 14.01.09
Pomógł: 1
Skąd: KlwZ.


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
lol stożek dostałem wczoraj wieczorem i trzymałem w opakowaniu ( nowy , nieużywany z MIELOCHA) rozpakowałem dopiero przy jego założeniu ...

Więc raczej nie było a nim ani deka kurzu ...
Tun:

~~Cylek POLINI for Race 70 ccm~~
~~wydech - Yasuni R~~
wariator - malossi multivar~~
~sprężyna centralna + 15% MK~~
~~spręzynki sprzęgła czerwone HEBO~~~
~~rolki polini 5 g~~~~
~~~przekładnia wtórna Polini 20/61 ~~
Ssanie ręczne Polini
(~8,5 obrotów dzwonem - 1 obrót kołem)
** przekładnia pierwotna Malossi ** -
***Łożysko korbowodu Hebo HQ srebrzone**
**Filtr powietrza Polini Air box 30 stopni ***

***dysza 90**
***Gazior Dell'orto 17,5mm**
Króciec (minarelli) 21 mm
~Pasek Polini kevlar~~
~~Zawór membranowy Stage6 VForce3 by Tassinari~~~

Optyka:

~~~ białe klosze - kruger (tylko kierunki) ~~
***Żarówka revo xenon HIR 5000k**
~~lampa revo lexus style~~
* lusterka STR8 F1 carbon ** -
~~ manetki - HEBO (czarno-szare) ~~~~
~~Gas box BGM~~
~~Śtopka boczna IGM ~~

v-max = 115 km/h



W najbliższym czasie:


(1. Przedłużka amortyzatora 4cm
(2 Sprzęgło hebo R
(3. Nowa guma tył + przód


The end ^_^
p.s. (tun zrobiony od zera ... wszystkie czesci zakupione u MIELOCHA )
 
www.opax.pl
intrade
#11 Drukuj posta
Dodany dnia 22-08-2009 21:49
Awatar


Nowy


Postów: 40
Data rejestracji: 23.07.09
Pomógł: 1
Skąd: Białystok


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Czyli lipa stożek jeśli go dusi dostaje za mało powietrza ja mam zwykły stożek za 30zl i nie mam żadnego problemu teraz po remoncie będzie stage 6 narazie czekam na efekt końcowy ;]
 
shaden
#12 Drukuj posta
Dodany dnia 22-08-2009 21:51
Awatar


Stały bywalec


Postów: 404
Data rejestracji: 14.01.09
Pomógł: 1
Skąd: KlwZ.


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Stożek POLINI Air Box ... powietrza napewno nie ma za mało bo przepływ powietrza jest mega większy niż na serii ... może za mało paliwa dalem ..
Tun:

~~Cylek POLINI for Race 70 ccm~~
~~wydech - Yasuni R~~
wariator - malossi multivar~~
~sprężyna centralna + 15% MK~~
~~spręzynki sprzęgła czerwone HEBO~~~
~~rolki polini 5 g~~~~
~~~przekładnia wtórna Polini 20/61 ~~
Ssanie ręczne Polini
(~8,5 obrotów dzwonem - 1 obrót kołem)
** przekładnia pierwotna Malossi ** -
***Łożysko korbowodu Hebo HQ srebrzone**
**Filtr powietrza Polini Air box 30 stopni ***

***dysza 90**
***Gazior Dell'orto 17,5mm**
Króciec (minarelli) 21 mm
~Pasek Polini kevlar~~
~~Zawór membranowy Stage6 VForce3 by Tassinari~~~

Optyka:

~~~ białe klosze - kruger (tylko kierunki) ~~
***Żarówka revo xenon HIR 5000k**
~~lampa revo lexus style~~
* lusterka STR8 F1 carbon ** -
~~ manetki - HEBO (czarno-szare) ~~~~
~~Gas box BGM~~
~~Śtopka boczna IGM ~~

v-max = 115 km/h



W najbliższym czasie:


(1. Przedłużka amortyzatora 4cm
(2 Sprzęgło hebo R
(3. Nowa guma tył + przód


The end ^_^
p.s. (tun zrobiony od zera ... wszystkie czesci zakupione u MIELOCHA )
 
www.opax.pl
Daniez
#13 Drukuj posta
Dodany dnia 22-08-2009 22:02
Awatar


Znawca


Postów: 1184
Data rejestracji: 30.08.07
Pomógł: 13
Skąd: Węgorzewo (MAZURY)


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Ja dysze 80 to mam u siebie xD ale ja mam serie cylek a ty 70 wiec wiesz po mojemu to przy mało...a regulowałeś na śrubce?? Czy nie masz jejGrin
SUZUKI KATANA WR 1998r. stumpf
70mm

Tun mech.
~Yasuni R BlackEdition
~wariator Hebo NG
~seryjne nie blokowane przełożenia (~13,8)Cool
~pasek Malossi Special Belt
~stożek TNT
~dysza: 80
~rolki: Stage6 4,3g
~centralna +30% TopRacing
~sprzęgła niebieskie Hebo
~króciec 19 wypolerowany
~i....oczywiście 0 blokad

opt.
~lampa Revo Lexus Style
~przedłużka IGM 25mm
~przyciemnione kierunki
~stopka boczna Buzzetti
~aaa i podstawa...niebieskie diody w soczewkachGrin



~..::v-max: 95km/h::..

http://www.bikepics.com/members/daniez/


CZARTER jachtów!!! O terminy na ggWink info na http://kliver.pl/


img8.imageshack.us/img8/4179/57507966.jpg

img338.imageshack.us/img338/5809/userbar730224.gif

img18.imageshack.us/img18/9148/23vgqacc.gif
 
www.suzuki-katana.pl
shaden
#14 Drukuj posta
Dodany dnia 22-08-2009 22:07
Awatar


Stały bywalec


Postów: 404
Data rejestracji: 14.01.09
Pomógł: 1
Skąd: KlwZ.


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
mam 2 śrobki 1 większa od obrotów 2 mniejsza od mieszanki ...
Regulowałem tą mniejszą .. i kurde nie mogłem wyregulować .. więc się wkurw***m i założyłem seryjny filtr .. ;/ i nie wiem jak wyregulować stożkowy .. Grin 80 to nawet chyba za dużo .. spróbuje króciec rozwiercić .. tylko jak go wyciągnąć jak on jest przykręcony na 4 imbusach ( 2 imbusy są przy gaźniku a kolejne 2 przy cylku .. i jest problem bo przy cylku sa jeszcze 2 śrubki których nie odkręce bo one nie mają żadnego rowka na śrubokręt ani nic .. są po prostu gładkie .. i jak ja mam teraz króciec wyjąć ? .. zdejme te 4 imbusy i zostająmi 2 gładkie śrubki)
Tun:

~~Cylek POLINI for Race 70 ccm~~
~~wydech - Yasuni R~~
wariator - malossi multivar~~
~sprężyna centralna + 15% MK~~
~~spręzynki sprzęgła czerwone HEBO~~~
~~rolki polini 5 g~~~~
~~~przekładnia wtórna Polini 20/61 ~~
Ssanie ręczne Polini
(~8,5 obrotów dzwonem - 1 obrót kołem)
** przekładnia pierwotna Malossi ** -
***Łożysko korbowodu Hebo HQ srebrzone**
**Filtr powietrza Polini Air box 30 stopni ***

***dysza 90**
***Gazior Dell'orto 17,5mm**
Króciec (minarelli) 21 mm
~Pasek Polini kevlar~~
~~Zawór membranowy Stage6 VForce3 by Tassinari~~~

Optyka:

~~~ białe klosze - kruger (tylko kierunki) ~~
***Żarówka revo xenon HIR 5000k**
~~lampa revo lexus style~~
* lusterka STR8 F1 carbon ** -
~~ manetki - HEBO (czarno-szare) ~~~~
~~Gas box BGM~~
~~Śtopka boczna IGM ~~

v-max = 115 km/h



W najbliższym czasie:


(1. Przedłużka amortyzatora 4cm
(2 Sprzęgło hebo R
(3. Nowa guma tył + przód


The end ^_^
p.s. (tun zrobiony od zera ... wszystkie czesci zakupione u MIELOCHA )
 
www.opax.pl
Przeskocz do forum:
Podobne Tematy
Temat Forum Odpowiedzi Ostatni post
Problem v-max Tuning Mechniczny 4 16-06-2015 23:42
Problem, wysokie obroty niski v-max Eksploatacja i naprawa 3 07-09-2014 22:58
problem dotyczący podcisnienia Eksploatacja i naprawa 1 01-09-2014 12:15
problem z wariem polini Ogólne 1 22-08-2014 21:47
problem Eksploatacja i naprawa 1 21-08-2014 18:58
Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145)Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145)Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145)
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Ankieta
Jaką wersje katany posiadasz?





Musisz zalogować się, aby móc zagłosować.
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

07/05/2023 22:25
Z sentymentu zaglądam co kilka lat, ale cóż tu więcej robić, niż powspominać Wink

09/04/2023 13:17
Szkoda, że te forum tak ucichło, a nowych użytkowników nie ma Sad

10/10/2021 09:42
Kolejne odwiedziny forum po długim czasie, wszystkie Katanki już po złomach czy co ? Grin Ja się za swoją chyba zabieram od nowa.

24/08/2021 12:17
Jak dawno mnie tu nie było xd

11/05/2021 21:02
taaak Smile

26/03/2021 16:02
Witam witam, uczęszcza ktoś tu jeszcze? Smile

22/09/2020 08:52
... dawno leży

22/09/2020 08:52
Też mi się zebrało na sentyment... Podziwiam Kamil, że dalej utrzymujesz domenę ;] W sumie trochę wiedzy o tych skuterkach tutaj jest, pytanie jak długo będą ludzie z tego korzystać, bo produkcja już

17/06/2020 12:24
A ja mam wciąż katane I śmigam nią do pracy.

17/05/2020 10:53
Pozdrawiam starą ekipe !! Kupiłem katane na dojazdy do pracy i zajrzałem tutaj z ciekawości. Byłem kiedyś moderatorem na tym forum Grin Rejestracja w 2007 roku Cool

Statystyki