po ostatniej wizycie u mechanika katana przeszła pełny przegląd silnika.. silnik jest już w pełni odblokowany problem jest w tym ze silnik nie chce się wkręcać na większe obroty..
mam sportowe przełożenia 12,75/1
sportowe sprzęgło
czerwone sprężynki sprzęgła
rolki chyba 6,5g
pasek polini [16mm grubość]
dysza 65
odblokowany komin [pół sport SITO]
i V-max tylko 70
Powodem nie wkręcania sie na obroty jest to że:
1. Moduł nie pozwala?
2. Za wąski pasek? możę się ślizgać?
3. Cylinder na wykończeniu?
4. Czy po prostu cylek nie ma wystarczającej mocy żeby dać rade sportowym przełożeniom?
a moze to całkiem co innego??
Edytowane przez dudek115 dnia 31-05-2009 21:14
1 Moduł w katanie nie jest blokowany!!
2 Wąski pasek nie wchodzi do końca na wario
3 to raczej przez ten cyl na wykończeni
pasek powinien miec koło 18 mm. zamiast sprzęgła było sobie kupić wario
wstaw może większą dysze 70-75
ja bym sprawdził kompresje, tak jak pietras mowi ROLKI MASZ Zdecydowanie za cięzkie, a dysze masz dobra też taką mam i squt jedzie mi 92km\h tun poniżej
SUZUKI KATANA WERSJA WR 2003r
Ja kupiłem rolki 5,5g to ledwo że jechał, miał tylko dobre przyśpieche do 30 a potem powoli się bujal.. Ja w nim nic nie zmieniałem tylko pasek.. To wszystko w nim było.. Zacznę od zmiany paska na kolejny.. Kupię jakiś zwykły, ile na modułe z katany można wyciągnąć obrotów?