Witam
Jak założyć poprawnie uszczelke pod głowice do polini sport 70 LC.
Chodzi mi o to czy ten kołnierz co jest na uszczelce powinien być dociśnięty do cylindra czy do głowicy. Moim zdaniem powinien być dociśnięty do cylindra.
Ale pewności 100 % nie mam. Bardzo proszę o pomoc bo nie chce żeby płyn dostał się po raz kolejny do cylka.
Cylinder: Polini Sport 70cc
Komin: Technigas
Lampa LEXUS
Korbowód wzmacniany
Reszta seria
Ta metalowa uszczelka tak, to kołnierz do głowicy
Mechanika;
New performance 70LC -na ten sezon jest już Polini 70 sport
Gażnik 17,5 od minarelli Dellorto+dysza 85
Kolektor dolotowy od minarelli+zawór hebo
Gas box- Malossi
Wał - Top Racing+SKF
Wariator Malossi +rolki4,5gr+żółta sprężyna
Pas Polini race
Sprzęgło Hebo + niebieskie sprężynki+30
Top racing 16/49 + wtórna polini !!!
wydech LEO ZX-teraz Hebo NP2004
V max -110km/h-obecnie nie znany(nowy cyl,docieranie)
Przyspieszenie-do 75 wyrywa z pod tyłka (obecnie przyśpieszenie nie znane)
Optyka: bez przeróbek seria
Ale przecież jak założe kołnierzem do głowicy to będzie sie dostawał płyn i będzie dmuchać komprecha w cyla. Teraz to już wogóle nie czaje.
Cylinder: Polini Sport 70cc
Komin: Technigas
Lampa LEXUS
Korbowód wzmacniany
Reszta seria
Jezu nic sie nie dostanie do cylindra! miałem poliniego lc właściwie to nadal mam tylko czeka na szlif.I praktycznie to nie ma większego znaczenia czy kołnierz będzie w stronie głowicy czy cylindra ja zakładałem tak jak wcześniej pisałem i było dobrze
Mechanika;
New performance 70LC -na ten sezon jest już Polini 70 sport
Gażnik 17,5 od minarelli Dellorto+dysza 85
Kolektor dolotowy od minarelli+zawór hebo
Gas box- Malossi
Wał - Top Racing+SKF
Wariator Malossi +rolki4,5gr+żółta sprężyna
Pas Polini race
Sprzęgło Hebo + niebieskie sprężynki+30
Top racing 16/49 + wtórna polini !!!
wydech LEO ZX-teraz Hebo NP2004
V max -110km/h-obecnie nie znany(nowy cyl,docieranie)
Przyspieszenie-do 75 wyrywa z pod tyłka (obecnie przyśpieszenie nie znane)
Optyka: bez przeróbek seria